Olen pettynyt kosintaani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä sinua pännii? Minähän ne lapset synnytin eli sain, ei mies voi synnyttää. Mikä tässä on itsekkyyttä? Yleensä perheen perustaessa saadaan lapsia ja näin kerroin. Lapset ovat jo aikuisia ja mies rinnalla pysynyt ja minä miehen rinnalla.

ei mikään pänni.
sinä halusit sehän se on aina tärkeintä.
Montako kertaa viestissäsi mainittiin mitä miehesi halusi.
Eihän se mies koskaan lapsia elätä eikä hoida, mieshän antaa vain siemenen. Sehän se lapset omistaa kuka ne on synnyttänyt.

Ymmärrän myös sen, että mies on rinnalla pysynyt, osaatko sinä kiittää miestäsi siitä?

Viimeksi muokattu:
tuttavapiirissä on rouva joka puhuu pelkästään itsestään.
Rouva kertoo laveasti miten hän sitä ja hän tätä.
Tosiasiassa sen mies tekee kaikki hommat, rouva vaan käskyttää ukkoaan. Kieltämättä hyvän näköinen niiden piha ja talo on, mies ei niinkään, nääntyneen näköinen kuiva kuikelo.

Mies puhuu ulkomaan matkasta johon rouva huitaisee kädellään, että ja taas noita haihatuksia, hän ei lentokoneeseen mene, on terroristeja ja itsemurhalentäjiä.
Ei kai sillä loppupeleissä ole ilmeisesti väliä mitä se mies haluaa, sen tahto on rouvan taskussa.

ei mikään pänni.
sinä halusit sehän se on aina tärkeintä.
Montako kertaa viestissäsi mainittiin mitä miehesi halusi.
Eihän se mies koskaan lapsia elätä eikä hoida, mieshän antaa vain siemenen. Sehän se lapset omistaa kuka ne on synnyttänyt.

Ymmärrän myös sen, että mies on rinnalla pysynyt, osaatko sinä kiittää miestäsi siitä?

Ei sulla kyllä kaikki palikat oo kunnossa. Eikös morsian itse päätä, millaiset häät haluaa ja mielestäni kosinta olisi saanut olla romanttisempi. Sain vain kaksi lasta, koska tulin kai mahoksi, ettei tullut kolmatta. Eikö kohdun poiston jälkeen myös sanota, että "en saa lapsia enää". Oletko itse tossun alla? Meillä päätetään asioista yhdessä, mutta koska nyt kirjoitan itse, niin vaikutelma on kai itsekäs, voi pyhä Sylvi sentään! Tekohauskaa vappua sulle vaan!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä