Olen rakastajani vaimoa rumempi ja vanhempi - ottaisi varmaan koville, jos vaimo tietäisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootpas likainen nainen kun moista harrastelet :( Häpeä ! Toivon sisimmissäni että miehesi löytää itselleen kauniin ja rehellisen naisen rinnalleen, tuolainen nainen kun sinä eli perheenrikkoja ei ansaitse mitään hyvää !

Kiitos vastauksesta! Tämä on musta todella mielenkiintoista! Itselläni on käynyt ehkä toisin päin. Tai siis en ole kaunotar, en edes nuorena ole ollut sievä tms. Mutta mieheni on minua 10 vuotta vanhempi, tosin ikäero on tasoittunut tässä neljänkympin tienoilla totta kai, mutta koen, että kuitenkin painin erisarjassa ulkonäöllisesti hänen kanssaan. Koen olevani normaalipainoisena, vaikkakin tavallisen näköisenä edustavampi kuin hän itsestään huoltapitämättömänä ja ylipainoisena.

Niin, ja ennen kuin kukaan tulee tänne moralisoimaan pinnallista maailman kuvaani, niin en ole ukkoani läskejensä tai naamansa takia heivaamassa.

Olen välillä miettinyt, mahtaako mies hävetä minua joskus ihmisten ilmoilla liikkuessamme, kun en ole meikannut. Vanhoja muistellessamme mies sanoi, että kerran tavatessamme muistutin lähinnä erästä kamalan rumaa rasvalettistä mieslaulajaa, mutta hänen mielestään olin silti ihana. Sitä se rakkaus on, sanoi mies.

Meillä tilanne on tasoittunut ulkonäöllisesti hieman nyt vanhemmiten, sillä mies on muuttunut rotevampaan suuntaan, kun taas minä olen vartaloltani edelleen yhtä timmissä kunnossa kuin nuorempana.

Alkuperäinen kirjoittaja HyiYök!;30048640:
Ootpas likainen nainen kun moista harrastelet :( Häpeä ! Toivon sisimmissäni että miehesi löytää itselleen kauniin ja rehellisen naisen rinnalleen, tuolainen nainen kun sinä eli perheenrikkoja ei ansaitse mitään hyvää !

Löytyyköhän paljonkin kauniita ja rehellisiä naisia, jotka haluavat elää ilman seksiä uusperheen äitinä?

Emme aio jäädä suhteesta koskaan kiinni, vaan se tulee pysymään salaisena aina. Vaimolle ei siis tule ikävää oloa takiani.

Ajatus lähti liikkelle omalta kannaltani katsottuna. Itse olisin enemmän huolissaan, jos miehelläni olisi minua vanhempi ja rumempi rakastajatar kuin jos lankeaisi johonkin nuoreen missiin.

No nyt on suunnitelma hiottu loppuun asti jos ette vaan aio jäädä pettämisestä kiinni. Veikkaisin, että melkein kaikilla muillakin maan matosilla jotka on pettäny on ollu sama suunnitelma, vaan kiinnipä siitä iso osa silti jää. Siinä tuhotaan pirstaleiksi aika monen ihmisen elämä. Kaikista ikävintä jos lapsia on osallisena.

[QUOTE="Hömelö";30048675]No nyt on suunnitelma hiottu loppuun asti jos ette vaan aio jäädä pettämisestä kiinni. Veikkaisin, että melkein kaikilla muillakin maan matosilla jotka on pettäny on ollu sama suunnitelma, vaan kiinnipä siitä iso osa silti jää. Siinä tuhotaan pirstaleiksi aika monen ihmisen elämä. Kaikista ikävintä jos lapsia on osallisena.[/QUOTE]

Monet ovat ihastuneita salasuhteeseensa ja haluavat ehkä jopa jäädäkin kiinni, jotta saisivat jonkinlaisen ratkaisun tilanteeseensa. Meillä ei ole kyse tästä, koska kumpikaan ei hae uutta parisuhdetta. Emme siis aio heittäytyä huolettomaksi.

En halua erota, koska rakastan miestäni, arki ydinperheenä toimii hyvin, en halua rikkoa lapsiltani kotia ja tietenkin myös taloudelliset seikat vaikuttavat, vaikkakin vain vähäisessä määrin. Minulla ei ollut edes tarkoitus hakea uutta parisuhdetta tai rakkautta, vaan kaipasin ainoastaan seksiä elämääni.

En pode huonoa omatuntoa, koska ajattelen tilanteen olevan kaikille win-win. En tule ihastumaan rakastajaani, enkä alkaisi parisuhteeseen hänen kanssaan, vaikka eroaisimmekin omista kumppaneistamme joskus. Kyse välillämme on pelkästään seksistä ja siinä sivussa mukavista juttutuokioista. Arkea en halua tuoda mukaan tähän suhteeseen. Vaimoa en koe kilpailijanani, vaan olen antanut miehelle vinkkejä, miten parantaa omaa parisuhdettaan ja pitää vaimo tyytyväisenä, jotta tämä ei edes alkaisi epäillä miehellä olevan sutinaa muuallakin. Ihan hyvä vain, että vaimo huolehtii miehen arkitarpeista, minä huolehdin oman perheeni.

Ihanko tosissas pidät tuota win-win -tilanteena? Huolehdit perheestäs? Onko sulla oikeus päättää yksinäs teidän seksiasioista?

Mä takaan että pidemmän päälle sä tuhoat oman perhees. Mietipä sitä. Lapset ei takuulla tule kiittämään että kiitos kun huolehdit hyvin meidän perheestä.

Ainoo reilu tapa pitää sekä mies ja ehjä perhe sekä rakastaja olis ollu jo alun perin sopia oman miehen kanssa asioista. Olisit aikanaan sanonu miehelle, että sun tarpeet ei tule tyydytettyä ja asialle on tehtävä jotain. Nyt sä valehtelet miehelles ja toimit omavaltaisesti sen selän takana, päätät yksin omaa napaa ajatellen teidän yhteisistä asioista. Plus että samalla särjet miehenkin perheen, vaikka mä kyllä näkisin että pettäjä on tilivelvollinen vain omalle puolisolleen.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="Hömelö";30048721]Ihanko tosissas pidät tuota win-win -tilanteena? Huolehdit perheestäs? Onko sulla oikeus päättää yksinäs teidän seksiasioista?

Mä takaan että pidemmän päälle sä tuhoat oman perhees. Mietipä sitä. Lapset ei takuulla tule kiittämään että kiitos kun huolehdit hyvin meidän perheestä.

Ainoo reilu tapa pitää sekä mies ja ehjä perhe sekä rakastaja olis ollu jo alun perin sopia oman miehen kanssa asioista. Olisit aikanaan sanonu miehelle, että sun tarpeet ei tule tyydytettyä ja asialle on tehtävä jotain. Nyt sä valehtelet miehelles ja toimit omavaltaisesti sen selän takana, päätät yksin omaa napaa ajatellen teidän yhteisistä asioista. Plus että samalla särjet miehenkin perheen, vaikka mä kyllä näkisin että pettäjä on tilivelvollinen vain omalle puolisolleen.[/QUOTE]

Mies kyllä tietää, ettei tyydytä minun tarpeitani, mutta ei tee asialle mitään.

Monet ovat ihastuneita salasuhteeseensa ja haluavat ehkä jopa jäädäkin kiinni, jotta saisivat jonkinlaisen ratkaisun tilanteeseensa. Meillä ei ole kyse tästä, koska kumpikaan ei hae uutta parisuhdetta. Emme siis aio heittäytyä huolettomaksi.

Aika moni kiinni jääny pettäjä rukoilee ja anelee anteeksantoo puolisoltaan, joten veikkaanpa että tarkoituksella ei todellakaan oo jääty kiinni. Samoin mini muukin hakee pelkkää seksiä ja kiinni jää silti. Miksi teidän suhde ei voi paljastua kellekään? Ei siihen välttämättä tarvita kuin joku pikku lipsahdus, luettu tekstiviesti, puolituttu sattumalta väärässä paikassa tms.

[QUOTE="Hömelö";30048721]Ihanko tosissas pidät tuota win-win -tilanteena? Huolehdit perheestäs? Onko sulla oikeus päättää yksinäs teidän seksiasioista?

Ainoo reilu tapa pitää sekä mies ja ehjä perhe sekä rakastaja olis ollu jo alun perin sopia oman miehen kanssa asioista. Olisit aikanaan sanonu miehelle, että sun tarpeet ei tule tyydytettyä ja asialle on tehtävä jotain. Nyt sä valehtelet miehelles ja toimit omavaltaisesti sen selän takana, päätät yksin omaa napaa ajatellen teidän yhteisistä asioista. Plus että samalla särjet miehenkin perheen, vaikka mä kyllä näkisin että pettäjä on tilivelvollinen vain omalle puolisolleen.[/QUOTE]

Ensinnäkään ketjun tarkoitus ei ollut spekuloida salasuhteen seurauksia vaan rakastajatteren ja vaimon ulkonäköeroja ja suhtautumista niihin.

Toiseksi, miten ehdottamassasi tilanteessa (ap olisi sopinut miehensä kanssa etukäteen hankkivansa rakastajan) lasten asema olisi toisenlainen?

Ensinnäkään ketjun tarkoitus ei ollut spekuloida salasuhteen seurauksia vaan rakastajatteren ja vaimon ulkonäköeroja ja suhtautumista niihin.

Toiseksi, miten ehdottamassasi tilanteessa (ap olisi sopinut miehensä kanssa etukäteen hankkivansa rakastajan) lasten asema olisi toisenlainen?

Jos aikuiset pystyy yhdessä sopimaan asioista, voidaan välttää pahimmat ja likaisimmat riidat ja todennäköinen ero. Sen lapset voittaa. Minusta aika paljon.

Mielestäni AP kysyy väärän kysymyksen. Rakastajattaren ulkonäöllä ole mitään väliä, vaan kakkonen on aina kakkonen. Rakastajatar, kaunis tai ruma, niin on aina se varapano miehelle. Vaimo on se ykkösvaihtoehto. Kun mieheltä kysyy että otatko eron vaimostasi niin valehtelee sujuvasti miten liitto on huono, mutta kun petturi jää kiinni pettämisestä niin on itku kurkussa häntä koipien välissä anelemassa vaimolta että ottaisi takaisin.

Rakastaja on vaan huvireikä, varalla pidettävä, joka ei ansaitse miehen silmissä avioliittoa. Kysymys kuuluukin, millainen ihminen suostuu olemaan kakkonen jollekin ja miten vähän tällainen ihminen voi arvostaakaan itseään, kun ei vaadi miehiltä enempää.

No jostakin syystä se toinen nainen on vaino, jonka kanssa esiinnytään julkisestikin. Sinä sen sijaan olet panopuu, jota poljetaan salaa kaapissa. Ei teitä voi mitenkään verrata sen vaimon kanssa. Vaimo on valittu elämänkumppaniksi, sut on valittu koska olet helppo ja suhun voi käydä vain pikasesti roiskasemassa mällit näkemättä sen suurempaa vaivaa. Ihan sama se on miltä sä näytät, kunhan harppi vaan on auki. Kyllä naiset osaa sit olla tyhmiä :headwall:

Taitaa ap:ta harmittaa, ettei kelpaa muuta kuin piiloteltavaksi sänkykaveriksi eikä mihinkään sen enempää. Mieskin yli vuoden jälkeen haluaa edelleen pitää sen kauniin vaimonsa sen sijaan, että vaihtaisi aloittajaan. Muuta syytä en keksi sille, että tulee palstalle huutelemaan suhteestaan kuin kehuakseen sillä itseään ja pönkittääkseen itsetuntoaan. :(

Muuta syytä en keksi sille, että tulee palstalle huutelemaan suhteestaan kuin kehuakseen sillä itseään ja pönkittääkseen itsetuntoaan. :(

Eihän tuollaiseen tilanteeseen itsensä laittaneella naisella ole mitään itsetuntoa. Ihankuin salasuhteena oleminen olisi jotenkin ylpeilyn aihe :D Olla jonkun mällikuppina, ja katsoa vierestä kun mies kävelee takaisin perheensä luo, elää heidän kanssa elämäänsä ja jakaa talouden sekä elämän vaimon kanssa!

Olen välillä miettinyt, mahtaako mies hävetä minua joskus ihmisten ilmoilla liikkuessamme, kun en ole meikannut. Vanhoja muistellessamme mies sanoi, että kerran tavatessamme muistutin lähinnä erästä kamalan rumaa rasvalettistä mieslaulajaa, mutta hänen mielestään olin silti ihana. Sitä se rakkaus on, sanoi mies..

Ehkä tuo miehen kommentti on jäänyt kaivelemaan, kun nyt pitää hakea itsetunnon pönkitystä jonkun toisen miehen sylistä. Ihan ei taida kuitenkaan itsetunto vielä parhaimmillaan olla, kun pitää näitä ulkonäköasioita miettiä ja päässä pyörii, miten se vaimo on oikeasti itseä kauniimpi.

En tosiaankaan tajua näiden sivusuhteellisten asettamisen itsensä jotenkin poikkeuksellisen halutuiksi ihmisiksi, ihan niinkuin se uskollinen puoliso ei voisi halutessaan itse ryhtyä sivusuhteeseen. Ap:n tulisi ymmärtää, että keskeinen asia, mikä erottaa hänet rakastajansa vaimosta on ap:n alhaisempi moraali. Ei ulkonäkö.

No jostakin syystä se toinen nainen on vaino, jonka kanssa esiinnytään julkisestikin. Sinä sen sijaan olet panopuu, jota poljetaan salaa kaapissa. Ei teitä voi mitenkään verrata sen vaimon kanssa. Vaimo on valittu elämänkumppaniksi, sut on valittu koska olet helppo ja suhun voi käydä vain pikasesti roiskasemassa mällit näkemättä sen suurempaa vaivaa. Ihan sama se on miltä sä näytät, kunhan harppi vaan on auki. Kyllä naiset osaa sit olla tyhmiä :headwall:

Huvittavaa, miten aina pitää ruveta haukkumaan, nimittelemään ja halventamaan toista naista. Osuu ilmeisesti monelle arkaan kohtaan.

Yhtälailla voisi sanoa, että mies on tyhmä ja helppo, kun suostuu tavarannuolijaksi ja pelkkä panopuu, joka suostuu orgasminantokoneeksi.

En tosiaankaan tajua näiden sivusuhteellisten asettamisen itsensä jotenkin poikkeuksellisen halutuiksi ihmisiksi, ihan niinkuin se uskollinen puoliso ei voisi halutessaan itse ryhtyä sivusuhteeseen. Ap:n tulisi ymmärtää, että keskeinen asia, mikä erottaa hänet rakastajansa vaimosta on ap:n alhaisempi moraali. Ei ulkonäkö.

Mistä sitä tietää, vaikka rakastajan vaimollakin olisi oma salasuhde ja miehelläni myös oma salarakas? Kaikki on mahdollista.

Huvittavaa, miten aina pitää ruveta haukkumaan, nimittelemään ja halventamaan toista naista. Osuu ilmeisesti monelle arkaan kohtaan.

Yhtälailla voisi sanoa, että mies on tyhmä ja helppo, kun suostuu tavarannuolijaksi ja pelkkä panopuu, joka suostuu orgasminantokoneeksi.

Hyvä, että heräsit siihen, ettei aina tarvitse nähdä toisia naisia vihamiehinä/kilpailijoina ;)

En koe halventaneeni sinua mitenkään, teet sen ihan itse. Tunne, jota tunnen sinua ja kaltaisiasi kohtaan on lähinnä sääli. Jo liki kahden vuoden ajan olen seurannut vastaavaa tilannetta ystäväni osalta ja ollut hänelle (tahtomattanikin) se olkapää jota vasten itkeä ja johon purkaa turhautumisensa. Ystäväni on tuntunut elävän jossakin illuusiossa, jossa hän kuvittelee olevansa halutumpi kuin vaimo ja samalla jollakin epärealistisella ja vinoutuneella tavalla pönkittää omaa itsetuntoaan (vaikka ei sitä itse näe). Nyt kun mies on irtautumassa suhteesta, kulissit tuntuvat romahtavan. Itsetunnon pönkittämiseen olisi oikeasti rehellisempi, järkevämpikin ja vähemmän itsekkäämpikin tapa. Väistämättä toimintanne vahingoittaa myös muita, viattomia osapuolia. Näillä jutuilla kun on tapana tulla ilmi ennen pitkää, vaikka kuinka salassa toimittaisiinkin. Avioliiton ulkopuoliset seksisuhteet ovat minusta ok juttu, jos niistä sovitaan etukäteen sen parisuhteen toisen osapuolen kanssa. Mutta ei todellakaan näin.

Puuttumatta mihinkään moraalikysymyksiin sen enempää....
Mulla oli tossa kesänä eräänä sellainen nuori oikein kalenteripoika-hoito.
(Mikäli sillä nyt on merkitystä, niin oli se sentään täysikäinen, ja itse olin sillä hetkellä sinkku.)

Mutta pointti: Pääasiassa pidettiin hauskaa, mutta keskusteltiin me joskus enempikin. Vaikka olen käsitykseni mukaan ihan siedettävän näköinen, ja kroppa varsin kuosissa, niin kolmikymppisenä neljän lapsen äitinä en ihan taatusti ulkonäöllisesti piekse niitä parikymppisiä timmejä typyjä mitenkään päin.
Ja nyt ei puhuta mistään susirumasta mutsin helmoissa pyörivästä, teiniangstisesta ja pizzanaamaisesta pikkupojasta, vaan ihan tosissaan hyvännäköinen ja puitteet kunnossa sillä kundilla, että varmasti olisi ja olikin kyllä kaatanut ihan sitä mallimatskua oman ikäisistään.

Koska mitään tunnepuolen latausta ei hommassa sinänsä ollut, puhuttiin asioista hyvin suoraan, ja mulle selvisi myös käsittääkseni melko hyvin, miksi pojat/miehet sekaantuvat itseään vaikka sen 10 vuotta vanhempaan, ja ei ulkonäöllisesti ehkä ihan niin vetävään naiseen, kuin ne omanikäiset tai nuoremmat, ja kauniimmat.

Noin niinkun yhteenvetona, jos nykyinen mieheni mua pettäisi, niin kyllä ottaisi ohimoon, ja varmasti jatko olisi katkolla. Asia kuitenkin käsiteltäisi ihan samalla tavalla, ja enemmän mulle olisi merkitystä sen syrjähypyn laadulla (joku yhden illan sekoilu, vai tunteet messissä) ja kestolla (kerta vai vuosi säännöllisesti), kuni sillä, onko nainen mua nätimpi ja nuorempi, vai rumempi ja vanhempi.

Jos nyt ylipäätään kykenisin ymmärtämään syitä moiseen toimintaan, niin ymmärtäisin yhtälailla sekoamisen kauniiseen kuoreen kuin senkin, miksi panee sitä vanhempaa ja rumempaa.

No se mieshän siinä syö sekä säästää kakkua. Mies saa perheen, vaimon, talousjutut, talon, jne. sekä irtoseksiä.

Mitä se salarakas saa, satunnaisen panon ja jotain rehuja (kukkia) silloin tällöin? Antaa tällaiselle miehelle kaiken, eikä itse vaadi itselleen enempää. Kyllä minusta se toinen nainen on tässä se typerys, joka antaa käyttää itseään hyväksi.

Ja ei, miehelläni ei ole ollut salapanoja eikä minullakaan, mutta en ikinä suostuisi jonkun varapanoksi tai kolmanneksi pyöräksi. Haluan kaikki tai ei mitään, olen sen arvoinen.

Yhteistyössä