Onko Uutiset Relay otti sen muualta on epävarma - Tarina on lähtenyt virus Webissä.
Mutta ilmeisesti on ollut jo ainakin viikon, jotta uudet Idea New
Seelannin noutaa ja julkaista sen.
On väitetty, bloggaajia, että asia on niin twisted, että se vain voi olla totta.
Toiset viittaavat siihen, että kuva on pari, jossa herra Baileyn käsivarteni hänen isoäitinsä on manipuloitu.
Toinen bloggaaja ehdottaa, että kuvat voivat olla todellinen, mutta kujeilija on kirjoittanut kuvitteellinen tarina mennä heidän kanssaan.
Kumpikaan Miss Carter eikä hänen lapsenlapsensa ole vielä tullut vahvistamaan outoa tarinaa - ja siellä ei näytä olevan mitään paikallisia raportteja sitä myöskään.
Mukaan internet raporttien Miss Carter oli avioton lapsi, Lynette, kun hän oli 18 asuessaan hänen katolisen vanhempiensa Indiana.
Lapselle annettiin pois estää perheen häpeä.
Miss Carter ei koskaan nähnyt hänen tyttärensä uudelleen ja lopulta naimisissa, mutta hänellä ei ollut lapsia.
Vuonna 1983, joten tarina jatkuu, Lynette oli vauva hänen oma - Phil - ja herätti hänet kuin yksinhuoltajaäiti.
Nyt herra Bailey sanoo, että kun hän oli 18 hän sai äitinsä tarinan - ja hän myös kertoi hänelle, että hän oli kuolla aivosyövän.
Kuusi kuukautta myöhemmin hän kuoli ja hän päätti jäljittää hänen isoäitinsä. Se oli kolme vuotta ennen kuin löysi hänet ja kirjoitti hänelle kirjeen.
Miss Carter oli järkyttynyt kuulla häntä ja kun hän näki kuvan: "Vaikka mitä komea ja seksikäs mies hän oli ennen venytetään itse - hän oli minun pojanpoika!"
Ei ole selvää, onko hän ja hänen miehensä olivat eronneet, ja hän oli kuollut - tai vaikka pari on edelleen naimisissa.
Miss Carter sanoo ystävä kertoi hänelle Geneettinen seksuaalinen viehätys, joka syntyy, kun lähisukulaiset ovat houkutelleet toisiaan.
Vuonna 2006 tarina väittää, isoäiti ja pojanpoika tapasivat ensimmäistä kertaa.
Miss Carter toteaa, "From ensimmäinen hetki, että olen nähnyt hänet, tiesin emme olisi koskaan (normaali) isoäiti pojanpoika suhteen. Ensimmäistä kertaa vuosiin tunsin seksuaalisesti elossa. "
Herra Bailey, puuseppä, sanoo: "Halusin suudella häntä siellä ja sitten. Omat tunteet olivat valtavia. "
Ne kävi ostoksilla yhdessä, söimme päivällistä yhdessä - ja toisella viikolla hän houkutteli häntä hänen makuuhuoneensa, odottaa hylkäämisestä ", vaan hän suuteli minua takaisin."
He perustivat kotiin yhdessä, ja he väittävät, rakastella kolmesti viikossa, ei pysty pitämään käsiään pois toisiaan.
Sitten ne puhui ottaa vauva yhdessä - ja sijaissynnyttäjä Roxanne Campbell tuli heidän elämäänsä lukemisen jälkeen valitustaan mainos.
Nyt erittäin raskaana, Roxanne myöntää hän oli aluksi järkyttynyt, kun hän sai tietää suhdetta orastava vanhempien, jonka hän näkee kerran kuussa, kun ne liittyvät häntä etsii.
"En pyytele anteeksi, ja uskon Jumalan antanut minulle toisen mahdollisuuden", sanoo Neiti Carter.
"En koskaan miljoonaa vuotta luulin 72 olisin" raskaana "."
Aika nyt kertoa, jos tämä on valeraskaus - vai muutaman viikon, iäkäs nainen ja hänen lapsenlapsensa ovat kävelevän kadulla rattaat joissa heidän vauvansa - keskellä myrskyn raivon.