A
annika
Vieras
en usko että tunteilleen voi mitään, tekoihin sen sijaan voi vaikuttaa. itse elän onnellisesti avoliitossa mieheni kanssa, ja silti ihastunut toiseen. kyseinen mies on kummankin hyvä ystävä, tosin mieheni kautta olen häneen tutustunut. mies on täysin samanlainen kuin minä itse, tulemme loistavasti juttuun toistemme kanssa, hän aloittaessaan lausettaan pystyn sen päättämään. olemme puhuneet asiasta avoimesti, niin kuin muistakin asioista puhumme. kumpikin tuntee valitettavan paljon vetoa toista kohtaan. mutta ennen kaikkea ystävyytemme merkitsee. emme tahdo heittää sitä hukkaan mitä meillä nyt on, kumpa tunteet vain hiukan viilenisi. kumpikaan ei myöskään voisi riskeerata tämän hetkistä elämäänsä, vaikka mieli tekisikin. luulen että olisi parempi jos emme niin paljon näkisi toisiamme mutta se on täysin mahdotonta toteuttaa, yhteisten menojen, kavereiden ja harrastuksien takia. yhden neuvon voin näin pikkujouluaikaan sanoa, yritä pitää järkesi mukana. me emme siihen pystyneet, mikä taas voimisti yunteita entisestään. sen verran tiedän, että sun tilanteesi on todella hankala
voimia ja jaksamista.