Olen raskaana, enkä tiedä kuka on isä :-/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva äiti

Vieras
Käytin pillereitä, lisäksi kondomia toisen kanssa. Toinen oli ns. vakihoito, toinen yhden yön juttu. Nyt raskaana rv 15+5, en edes harkinnut aborttia. Vakihoito tietää tilanteesta, yhden yön tuttava ei.

Vakihoito ehdotti että muuttaisimme yhteen, ja hän alkaisi isäksi lapselle, oli se hänen tai ei. Vähän epäröin, koska hän ei ehkä ole ihan minun tyyppiäni.

Ei tässä varsinaisesti ole mitään ongelmaa, kunhan halusin kirjoittaa ja katsoa mitä mielipiteitä tilanteeni herättää.

Niin ja tämä ei sitten tosiaankaan ole provo, sitä kuitenkin heti epäillään.

No mä olen sitä mieltä että kyllä sitä yhteiselämää kannattaa ainakin kokeilla. Voihan se mies yllättää positiivisestikin jos kunnolla tutustutte.. Ja jos on vakipano niin se puoli sitten ilmeisesti ainakin toimii ;)

onko miehet kovasti erinäköisiä...ulkonäkö voi lapsen isän kertoa =) . en ottais mitään vakihoitoa nurkkiini pyörimään jos ei kerta olis mun tyyppiä. ja tuskin se kondomiraskaus on jos kerran sitä käytitte. eli sitten se on pilleriraskaus, joka sekin on varmaan tosi harvinainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
No villi veikkaus et tuskin on sen jonka kanssa on kumikin ollu...Aika epätodennäköistä että kumi ja pillerit pettäis.

Sama tuli mieleen.

Tilanteen varmistamiseksi kannattaa tietty´kertoa vakihoidolle myös tästä toisesta ehdokkaasta ja teetttää ne isyystestit.

ihmettelen vieläkin kyllä sitä, että miten voi olla"vakihoito" jos ei ole "minun tyyppiä" kuka haluaa sekstailla "ei minun tyyppisen-kanssa" olen varmaan hyvin kummallinen, koska en ymmärrä....

ottakaa hyvät naiset pillerit säännöllisesti jos ETTE HALUA tulla raskaaksi. jumalauta mitä idiootteja täällä pyörii. joka toinen raskaus näyttää olevan "pilleriraskaus"...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ottakaa hyvät naiset pillerit säännöllisesti jos ETTE HALUA tulla raskaaksi. jumalauta mitä idiootteja täällä pyörii. joka toinen raskaus näyttää olevan "pilleriraskaus"...

Heh, eipä se mitään takaa että säännöllisesti ottaa...

Mun kaverilla on raskaus alkanut, vaikka söi säännöllisesti ja oikein pillereitä ja käyttivät myös kondomia. Oli siis uusi tuttavuus ja kerra olivat sängyssä ja napsahti. Pitivät lapsen.

todennäköisyys tulla raskaaksi on ainakin pienempi.

Ole ainakin rehellinen! Kerrot sille yhdenyön tutulles miten asia on, teetät dna testin kun lapsi syntyy, ainakin voit lapselle olla silloin rehellinen ja kertoa kuka oikea isä on!! Ja usko mua, lapsen kuuluu se tietää, olen kokenut ns saman...

mutta, sitten mietit itse haluatko kumpaakaan miehistä, tai heidän rahojaan vai oletko yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja akg:

todennäköisyys tulla raskaaksi on ainakin pienempi.

Pienempi, muttei siltikään mahdoton...

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ihmettelen vieläkin kyllä sitä, että miten voi olla"vakihoito" jos ei ole "minun tyyppiä" kuka haluaa sekstailla "ei minun tyyppisen-kanssa" olen varmaan hyvin kummallinen, koska en ymmärrä....

No siis on mun tyyppiä sekstailuun muttei välttämättä parisuhteeseen..no aika näyttää miten käy.:-)

Säännöllisesti otin, kiitos vaan nimityksestä. :-/

On miullaki sellanen. Sovitaan erittäin hyvin yhteen sängyssä ja meiän välillä on järjettömän paljon seksuaalista jännitettä, mutta en vois kuvitella että olisin "oikeessa" parisuhteessa sen kanssa. Ollaan kuitenkin sen verran erilaisia.

No voihan sitä olla seksuaalisesti yhteensopiva, vaikkei muuten olisikaan.

On mullakin vakihoito, jonka kanssa mahtavaa seksiä ja muutenkin ihan kivaa yhdessä (tehdään paljon muutakin kuin harrastetaan seksiä), mutta ollaan luonteeltamme ja kiinnostuksenkohteiltamme kuitenkin tosi erilaisia, ettei hirveesti puhuttavaa sitten kuitenkaan ole. Että alkaisin parisuhteeseen jonkun kanssa, ei mulle riitä mikään "ihan kiva". Hyvää seksiä tärkeämpää mulle on parisuhteessa keskustelu ja semmoinen henkinen yhteys.

Tosin onhan niitä paljon semmoisiakin ihmisiä, jotka ottaa sen ekan kohdalle sattuvan ihan mukiinmenevän tyypin ja elävät sen kanssa tyytyväisenä odottamatta mieheltä mitään sen kummempaa vastakaikua kuin mitä saisi seinille puhuessaan. Että hyvä jos se töissä käy, ei petä eikä lyö, lisäbonusta jos kotona tekee edes käskettäessä jotain, ei muulla niin väliä ja jos muuta suhteelta odottelee, on turhanhaihattelija.

hahahaha ......

Yhteistyössä