Alkuperäinen kirjoittaja miikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:
Mä en ikinä tekisi lasta "ihmisen" kanssa, joka kykenee sellaiseen kylmyyteen kuin oman lapsensa hylkääminen. Mun mielestä (ja mun mielipide) semmosen ihmisen täytyy olla jotenkin niin julma ja tunteeton, että mä en haluaisi sellaista elämääni. Enkä ainakaan minun lapseni "isäksi".
PEESI!!
Täyttä soopaa! Jokainen tekee virheitä elämässään, jopa niin suuria että niistä jotkut olettavat voivansa tuomita muita. Ehkä kaikki eivät halua lapsia kenen tahansa hutsun kanssa.

Ja jos heidän kantaansa ei kuunnella eikä arvosteta, kun on tiedossa että mies ei lasta halua ja silti se pitää pitää, niin siinä on naisenkin syytä katsoa peiliin.
Todella uskomatonta, että täällä akat hyökkää kuin hyeenat kimppuun.
Eipä ne naisetkaan aina viattomia ole ja kyllä multa riittää ymmärrystä myös ap:n miehen kaltaisille ihmisille. Ymmärrän tasan tarkkaan, että kukaan ei halua elämäänsä jotain olentoa, jota väkisin tuputetaan.
Harva varmaan seksiä harrastessaan ajattelee, että tästäpä syntyy nyt lapsi. Ei todellakaan, eikä se tarkoita että olisi jotenkin viallinen ihminen.
Ymmärrän, että äiti-ihmiset täällä kokee sydämessään tuskaa kun miettii et sama vois käydä omalle kohdalle, mutta HALOO!!!!