Olen raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pumpuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pumpuli

Vieras
No niin kirjoittelin täällä aamusella oudoista menkoista, mutta eipä kukaan siihenkään vastannut. Selvisi sitten syykin kun kävin raskaustestin kaupasta ja positiivistahan se sitten näytti. Nytten tässä mietiskelin että kun tuota veristä tiputelua on ollut niin uskallanko ottaa ja lähteä mustikkametsään rehkimään? Anopin mustikkareissut ei ole mitän kaikista helpoimpia..

Onnea! Älä rehki tai kyyki yhtään, jos on vuotoa. Mulla oli verta vuotava hematooma raskauden alkumetreillä ja lääkäri kielsi kaiken rehkimisen. Imuroin silti pari kertaa kotona, ja ilkeeltä tuntui mahanpohjassa. Onneks vuoto loppui kokonaan 2 viikossa.

Onnittelut raskaudesta :flower: Ota nyt rauhallisesti äläkä rehki.Itselläni havaittiin kirukkaraskauden myötä hematooma rv 7+ risat ja nyt menossa rv 10+4 ja edelleen hematooma vuotaa hiljakseen.Sain käskyn ottaa rauhallisesti ja jos olisin töissä, niin olisin saikulla.Alkuraskaudessa voi muuten tiputella ihan viattomastikin veristä vuotoa ja silti kaikki menee hyvin.

No täytyypi sitten olla rehkimättä. Soittelin neuvolaankin äsken mutta käski ensi viikolla soitella jollekkin toiselle eikä osannut vuodosta sanoa mitään. Olisin kyllä neuvolasta odottanut jotain fiksua mielipidettä. :/

Äh kamalaa.. tänään on taas ollut rusertavaa vuotoa ja pieniä hyytymiä mukana. :( Mitä jos onkin mennyt kesken? Pitäisikö tehdä testi uudelleen vai näkyykö heti jos ei ole enää raskaana? Anoppi sanoi että ois keskenmenon merrki ne hyytymät :'(

Ärsyttää vielä sekin että vasta ensi viikolla vois saada neuvolasta kiinni sen joka hoitaa raskaana olevia niin kiva olla tällasessa epätietoisuudessa. Vielä olen yksin kotona kun mies ja lapsi ovat mummilassa sunnuntaihin saakka. Vähän ahdistava olo :'(

Alkuperäinen kirjoittaja pumpuli:
Ärsyttää vielä sekin että vasta ensi viikolla vois saada neuvolasta kiinni sen joka hoitaa raskaana olevia niin kiva olla tällasessa epätietoisuudessa. Vielä olen yksin kotona kun mies ja lapsi ovat mummilassa sunnuntaihin saakka. Vähän ahdistava olo :'(

Huomenna on arkipäivä. Varaa heti aamulla aika yksityiselle ja varmasti saat ajan huomispäivälle kun kerrot syyn ja huolesi! Onnea matkaan!

Yhteistyössä