Olen ruksannut ylös paljon on mennyt rahaa jouluun tähän mennessä, yllätyin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

adora

Aktiivinen jäsen
20.05.2009
2 114
0
36
Tein ruutuvihkoon joulua varten merkintöjä, joululahjoille ja muulle tilpehöörille omat sivunsa jne. Ihan omasta mielenkiinnostani haluan tietää paljon se joulu meillä oikein vie rahaa!

Kirjoitanpa teillekkin listani:

Lahjat - Omat lapset
2-vuotias:
- Hertta -hahmo 10e
- Djeco -palapeli 14e
- Lautapeli 40e
- Nukke 30e

8-vuotias:
- Anna Abreun CD 17e
- Muuttuva labyrintti -peli 36e
- Vaatetta 40e

Kummilapset
8v ja 6v
- elokuvalippuja 43e
- Aku Ankka peli 30e
5v ja 2,5v
- Afrikantähti 15e
- Djeco -palapeli 14
- Legoja 6e

Pikkusisarukset
- 2 x Hygienia tarvikkeita Body Shopista 40e

Isä/avovaimo ja äiti/avomies
- Molemmille Arabian setit yht. 60e

Kolmelle mummolle lähtee itse askarrellut kalenterit lasten kuvien ja tarinoiden kera yht. 30e

Joulu valoja, verhot ym.
- Hemtex 70e
- KodinTerra 60e

Lasten kuvista teetetyt joulukortit 10e+postimerkit 8e

Yht. 573e Hieman oon pettynyt, 500e alle pääsy oli tavote. 100e tuosta voi laskea kyllä oikeastaan pois, kun yksi isomummo antoi sen verran lasten lahjoihin rahaa ja siksi lapsille on ostettu enemmän kuin mitä oli tarkoitus. (sithän se ei tekis enää kuin473e! ) Aikuisille ei ollut tarkoitus ostaa kuin jotain suklaata ja mummoille leipoa jotain, mutta tähän se aina menee, etten voi olla ostamatta :ashamed:

Mutta tässä piätisi olla suunnilleen kaikki mitä tarvitsee joulua varten. Aatto, aaton aatto ja joulupäivä vieraillaan mummuloissa, niin ruokia en laita itse..

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Minä olen ostavinani vähän, mutta en silti uskalla laskea loppusummaa. :ashamed:

Noin minäkin oon ajatellut ja ekaa kertaa uskalsin tehdä kirjanpitoa.. Tuntuu paljolta laittaa jouluun yli 500e, etenkin kun ollaan päätoimisia opiskelijoita molemmat vanhemmat ja oikeasti ei olisi varaa laittaa noin paljon :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun lahjat tulee aika halvaksi lukuunottamatta brion junaradan lisää osaa, kun kaiken muun olen ostanut vuoden mittaan aleista.

Ostatko ihan brioa vai niitä halvempia?

Brioa, luultavasti eläintarha jatkopalan tai sairaala. En oo vielä päättänyt.

Wau. Wau. Mä saan nähdä unta noin keveistä menoista. 42:lle pitää ostaa lahja ja omat lapset päälle. Kortit 60:lle ja jotain vielä parille naapurille, ei ihan saa näitä viidellä sadalla.