Olen säälittävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana

Vieras
Oikeasti, taidan olla säälittävä, vanhanaikainen, onneton tapaus.

Olen itse reilu parikymppinen, ainoat kaverini ja ystäväni ovat oma äitini, sekä muutama reilu neljäkymppinen nainen :o Oman ikäluokan ystävät ovat todenneet minut tylsäksi kotirotaksi, kuka ei koskaan käy missään, pitää pipoa kireällä ja suhtautuu muiden toilailuihin varmaan turhan negatiivisesti.

En osaa pitää suutani kiinni, vaan paheksun ääneen jos joku kertoo kännisistä rillutteluistaan sun muista.

Mitäs, kun olen itse neljäkymppinen, ovatko ainoat ystäväni sitten jo vanhainkodissa... :whistle:

nojospa siinä vaiheesa nää nykyset rellestäjät olis tullu jo vanhoiksi ja muuttaneet mieltänsä monesta asiasta ja tulisitkin juttuun jo heiän kanssa...

itellä tosin hieman samaa vikaa kun ei enää huvita edes lähtee viihteelle kun ehkä kerran vuodessa...sillonkaan en raaski jättää lapsia hoitoon pitkälti seuraavaan päivään tms...enkä joko juo paljoa tai sit juon paljon lyhyessä aijassa ja sit kyllästyn ja juon vettä loppu ehtoon ja fiilikset menee kun muut kännää ja on ihan seis kotio kun päästään...

mulla tosin ikää lähemmäs 30 kuin 20 mut silti tällänen oon olu jo kauan...

eikä kavereistakaan kuin muutamat on sellasia että viihteellä käy eikä hekään enäää pyydä mua mukaan.... :/ ja jos joskus ehdotan että mä voisin lähteen niin tuntuu olevan niille jotenki ei niin hyvä juttu kun eivät innostu.. :whistle:

no elämän ehtoopuolella jos sitä innostus sitten rellestämään itekkin...

No en varsinaisesti kommentoi ääneen, mutta taidan ilmaista paheksunnan hyvin selvästi muulla tavalla...

En jaksa höpöttää viikonloppukänneistä tai jonkun tuikituntemattoman miehen vikittelystä tai muusta.

No, en tiedä, ei kai tähän mikään auta, onneksi on edes näitä vanhempia ystäviä :) Jopa kolmekymppiset kaverini tuntuvat välillä niin kakaroilta että voi kamala.

En tiedä miksi minusta tuli näin vanhoillinen, olen itse entinen teinirellestäjä!

Miksi paheksut ääneen toisten "rillutteluja"? He ehkä luulevat että koet itsesi paremaksi kuin he ovat. Minäkin olen tylsä kotihiiri, mutta jos joku haluaa käydä baareissa, niin minun asiani ei ole arvostella heidän tekemisiään. Jokainen "rentoutuu" tavallaan. :)

Vaivaako toi asia sua? Jos ei niin tuskinpa sitä sen enempää kannattaa sitten miettiä?
Mutta mä en ymmärrä ihmisiä jotka "ei voi pitää suutaan kii". Mielipiteensä voi ja saa sanoa, mutta jos kyse on toisen ihmisen elämästä ja valinnoista niin jeesustelut ja moraalisaarnat on lähinnä huonoa käytöstä, jos olet asiasi jo kertaalleen ilmaissut :/ Joten sikäli en ihmettele jos sun seurassa ei viihdytä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:57 Harmaana kirjoitti:
No en varsinaisesti kommentoi ääneen, mutta taidan ilmaista paheksunnan hyvin selvästi muulla tavalla...

En jaksa höpöttää viikonloppukänneistä tai jonkun tuikituntemattoman miehen vikittelystä tai muusta.

No, en tiedä, ei kai tähän mikään auta, onneksi on edes näitä vanhempia ystäviä :) Jopa kolmekymppiset kaverini tuntuvat välillä niin kakaroilta että voi kamala.

En tiedä miksi minusta tuli näin vanhoillinen, olen itse entinen teinirellestäjä!
Mullakin oli aika hmmm, vilkas nuoruus. :whistle: Ehkä mä siksi olenkin niin tylsä, hillunut kiintiöni täyteen jo nuorena. ;) Mutta mä oonkin jo ikäloppu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:57 Harmaana kirjoitti:

Ei voi muuta ku nauraa. Ihan ku minun kirjottamani, paitsi et olen 22. En kyllä kommentoi/arvostele muitten kännisekoilureissuja, mut enpä niist jaksa puhuakaan.

:wave: täällä toinen moinen :D

Tosin mulla on pari 20 hujakoilla olevaa äitikaveriakin. Mutta oma äiti on hyvä ystäväni ;) Harrastusten ja vertaistukiryhmien (meillä on kaksi pitkäaikaissairasta lasta) kautta olen tutustunut perheisiin, missä vanhemmat ovat 40-70 ikähaitarilla. Ja näistä piireistä on löytynyt sitten sellaisia kenen kanssa pidetään tosi usein yhteyttä :)

Mutta niin, itse en koe tätä mitenkään ongelmaksi, sama kai tuo on, kuinka vanhoja ystäväsi ovat??

Meillä ei käytetä alkoholia oikeastaan lainkaan, mutta puolestani muut saavat vetää kuin sienet, jos haluavat, se ei liikuta meikäläistä, elleivät mun silmissäni kännää :saint: