H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30112213:Kun istuttaa herneitä, tarvitseeko palkon sisästä otetut herneet ensin kuivattaa vai toimiiko ihan "raakoinakin"?
Eipä nyt oo mitään kysyttävää. Nimipäiväonnittelut vain tulin laittamaan.![]()
En tiedä. En ole muuten koskaan istuttanut herneitä..aina ostettu torilta valmiina vaan...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30112224:Suosittelen kokeilemaan! On kuules mukavaa, kun saa herneitä just sillon kun mieli tekee. Itse olen kasvattanut vain niistä "siemenpusseissa" olevista herneistä.
Toinen kysymys, johon en löytänyt itse äkkiseltään vastausta: Kauanko kärpäset elää? Lapsi tätä tänään mietiskeli...
Miksi et hankkinut lapsiasi pienemmin ikäeroin? Onko lapsilla kumminkin sama isä?
No onko nuo nyt edes kamalan isot ikäerot? esikoisella on seuraavaan lapseen ikäeroa 5v 4kk 3pvä, sitten toisella lapsella kolmanteen 2v 2kk 15pvä.. ja esikoisella ja kuopuksella on sitten ikäeroa 13v 3kk 9pvä.
Mutta sen takia en hankkinut, koska se ei olisi sopinut mulle. Mä olen muutakin kuin synnytyskone, olen ennen kaikkea myös nainen, jolla on omakin elämänsä... niin ei aina tee mieli olla, ainakaan heti peräkkäin raskaana ja synnyttää. Välillä on mukava, että on muutakin elämää.vaikka lapsiani yli kaiken rakastankin. <3 ymmärrätkö?
Toivoisin itsekin jotain vastaavaa lapsien suhteen... Nyt vasta yksi elävä lapsi ja ikää 34..
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn vielä.;30113394:Ymmärrän. Erittäin hyvä selitys. Et vastannut vielä kumminkaan kysymykseen, että onko lapsillasi kumminkin sama isä? Kun kerta kysyä saa, kysyn suoraankin
![]()