YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanni65
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea hirmuisasti amati :flower: :flower: :flower: :flower: Ja paljon tarraisia sukkasia pikkuiselle!!!! :heart: :flower: :hug:

tuohis, tiiu-64 ja nuusku Peukut ynnä muut tarpeelliset pystyyn!!! ;) :wave: Lumi-Marja tsemppiä! Kyllä ne viivat vielä tuloo! :hug: :flower: Plussa Onnea kaikille!!! :D

Itsellä ihan ihme olo, lämpöä, alavatsa kipuilee ihan, jotta luulis vatsaflenssun olevan tulossaan! Tisut arat ja tosi muheet! Naisen elämää... ;)

pikkumyy42 päänsärky ei ole kiva juttu! :hug: sanoo hän, joka juuri muutama päivä sitten siitä kärsi urakalla.... hormoonit! Toisaalta positiivinen asia siis... =) :wave:

:flower: :flower: + + + :flower: :flower: 0 0 0 0 0 :flower: :flower: plussa lähetyksiä kaikille!!! :wave:

Paljon onnea, ihanaa kun taas vauva-uutisia meidänkin pinossa :flower:

kauaa en uskalla olla koneella, kun tää migreeni nyt.Sain nukuttua lissää 1,5 tuntia;=)

Niin olen menossa väestöliiton gynelle joko tässä kuussa tai ensi kuussa, kun minulle jäi se heinäkuussa tehdyn papatutkimuksen vastaus hepreaksi, ei siis solumuutoksia, mutta, entä oli kaikki muu ok.

Ja kun serkkuni tätä naisgyneä suositteli, niin ajattelin käydä juttelemassa, itselle kiva kun tietää, missä mennään.

Ja vuotokin aamusta - yöstä vähän jo vähentynyt, kiva!

Hei, hei kaikille..ja jatketaan nyt urakalla, kaikki ihanien plussien saamista ovisten ja raskaustestejen muodossa!! Eikö vain;=)

Hei,hei :heart: -pikkumyy-

Annetaas pikkumyyn tädille kunnolla kenkää ja toivotaan et oli vaan joku mikä lie ja siellä olisikin pesänrakennus menossa ;)

Kiitos vain kannustuksesta. Pidättelin oikein tarkoituksella sen neljätuntia ja haravoin kiukkua pois. Lirautin tikkuun ja ei sitten mitään viivaa. Ihan valkoinen paikka siinä, missä pitäis jo kovasti haamuja oviksesta näkyä. Tosin vasta viis minuuttia tikku ollu tuos tarkkailtavana. Taidan tuhlata tässä kierrossa kaikki kolmen kuukauden erän tikut, kun ei kertakaikkiaan mitään ala näkyä. Tai sitten noi tikut ei toimi. Limaa oli kyllä nyt vessas käydessä aika lailla. Just sitä kirkasta ja paksua.

Pupuiltu ei olla, kun ei oikein ole ollut tilaisuutta ja nytkin mies vain käväis töiden jälkeen kotona ja lähti samaa rataa paloharkkoihin. Sieltä sitten tullaan iltamyöhään kotiin ja suihkun kautta nukkumaan. Et eipä onnista tässä kierrossa mikään asia
:headwall:

Ei helkutti, tuos se tikku on mun vieres ollu nyt kohta kymmenen minuuttia ja siinä näkyy sellainen järjettömän ohut haamu...ovishaamu jee...sitä tikkua nyt pyörittelin hyvässä valossa tän läppärin loisteen lisäks ja siinä pahus vie on hento viiru. Elikkä ovis on tulossa sittenkin :D Huomenna taidan metsästää mokomaa vasta näihin aikoihin, niin en ole ehtiny rampata vessas liian usein, eikä ole juonu liikaa.

Toivossa on hyvä elää sano lapamato ja tää mamma jää odottamaan kahta paksua viivaa ja vetää ukon vaikka väkisin lakanoihin tän viikon :laugh:

Kiva kun oviksen pongaaminen onnistuu, minut se yllätti tässä kierrossa aikasin, onneks mittari oli käytössä;=)

Mä nyt kyllä elän edelleen siinä uskosa, että menkat nää on. Voiko raskaana ollessa tulla vuotoa?
Ei minulla yhtään hyytymää kyllä ole tullut, ei eilen, ei yöllä.

Pidetään nyt jalat maassa-menkat nää on- :D

:D , :wave:

pikkumyy -01 syntyneen pojan raskaus lako mulla neljän päivän vuodolla ja olin varma, et ne on menkat. Testikin näytti negaa. Toiset menkat vasta jäi pois ja testi plussaa. Meille oli ylläri, kun ekaan ultraan mentiin ja pikkuinen olikin neljä viikkoa edellä aikaansa:) Meidän aprillipäivän vauva syntyikin maaliskuun alussa.

Nuorimmasita odottaessa ekat kolme kuukautta tuhrutti melkein koko ajan. Mulla oli istukka aivan kohdunsuulla ja sitä seurattiin mihin päin alkaa kasvaa. Kakilla käynnin jälkeen aina tuhrutti ja usein muulloinkin. Pelotti kyllä aika lailla. En saanut nostella mitään ja vaikeaa se oli arki pyörittää, kun kotona on kuitenkin tän kokoisessa porukassa aina tekemistä.

Toivottavasti tuo mun ovishaamu tuosta kirkastuu eikä jätä tulematta. Sitäkin on mulla tapahtunut monta kertaa. Haamuilee ja haihtuu. Jos nyt tulis sitten kunnon viivat niin aion saada sitten siihen toiseenkin testiin ne viivat. Päättänyt niin :saint: Tai niinhän sitä päättää joka hemputin kuukausi :headwall:

Kimppuja nakkelen kuitenkin kaikille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Tää jumittaa siis nää sivut. Kiitos Lumi-Marjalle viestistä. Niin toisina kuukausina kuulemma ovulatiota ei edes tapahdu, vaikka nainen onkin aivan terve. Serkkuni sanoi, että kannattaa mennä 10pvää menkoista jos menee yksityiselle gynelle, silloin ultralla gyne voi tarkistaa onko munasolu kypsymässä.

Heipä hei taas ja onnea kaikille plussausten muodossa!

:wave:

Olen yrittänyt viestitellä sivustolle ja avot kaikki poissa kun yritän lähettää tekstin....

eli kolmas kerta toden sanoo.

Nyt sain viestin sisälle niin koitan muokata viestiä
Ok...näin se onnistuu.

Täti minullekin tuli eilen ja eilen lähti kiitään. Joten samanlainen tunne varmaan kuin sinullakin Pikku-Myy. Mutta mulla tuli 30 min ajan hieman vanhoja hyytymiä ja siihen tuhrut loppuivat. Välillä tuhruttelee tänään mutta ei näin minimaalista vuoto ole ollut vaikka pientä vuotoa olen täällä ihmettelyt. Vuoto kun 3 tai 4 pvä vuotaisi.
Ja sitten mun pms oireet ovat kauheat. Tänäään raivosin työpaikalla väärille ihmisille....luulin niin....mutta todellisuudessa ne olivat tekemässä konnankoukkuja ja sattumalta joutuivat minun kiukunpuuskan tielle. Katseeni on voimakas ja katsoin heitä vihaisesti ja murhaavasti. He olivat tielläni ja työnsin heitä pois. En tiennyt että toinen heistä olikin yksi korkeimmista tulevista pomoistani. Ärsytti vaan heidän paskamainen teenäinen hei ja hymynsä. Hormoonit taitaa minulla olla aivan sekaisin. Minä kun en ikinä suutu enkä töni ketään mielessänikään tieltäni?????

Onnea Amatille plussasta...tarrasukkia matkaan.

Lumi-marja testaapa ilta pisusta. Jollain saatta hormoonit olla silloin korkeamalla.

f045.gif

Tää on kyllä outoa, aina kun menkat alkaneet, aamulämpöni on romahtanut , mutta nyt lämpö edelleenkin 36,5 , uskomatonta!
Mimmimamma sinua jo kaipasinkin :heart: , toivottavasti ovat valemenkat, ei oikeat, samoin minulla :D (myyn toive) :heart:

Miehen kanssa syön puuron ja menen takasin nukkumaan, pää ei ole vieläkään terve, onneksi vapaata, jeeee! :heart:

Kiva kuulla, että muillakin kiukkuoireita, mimmimammaa lukien, minä en niistä omalla kohdalla tykkää, kun mieheni on niin ihana ja turhaan hänelle sitten motkotan :headwall:

Eilen hän oli niin huolissaan kun kuuli, että paha kohtaus(migreeni) tulossa minulle, että oli ekaksi ajatellut heti lähteä töistä kotia :heart:
Oikeasti minut tosiaan pitää välillä kohtausten aikana kuskata tyks:iin :ashamed: , ainakin muinoin. Eilisestä selvitty siis;=)

Ps miten minun aamulämpö voi olla 36,5 kun kaikissa edellisissä kierrossa heti romahtanut 35,8???

Sekavin miettein pikkumyy :heart:

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

mimmimamma.... 3/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus..............3/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.. ... 3/28.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen)
ebony................9/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 11/27 ..............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Jane70.............. 11/28-30........yk 9..3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............12/30.................9.s haaveissa
Nuusku..............14/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........14/28-32.... ..yk 18.....6.toiveissa
tiiu64................. 16/30..............2. haaveissa
tuohu tenava.... .16/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................17/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................17/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........18/ n. 25, yk 13. ensimmäinen toiveissa
sinitär1.............. 21/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... .22/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme

HAAMU: :heart: , :flower:

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower: , :heart:
PUELLA :flower: , :heart:
KRIISI :flower: , :heart:

amati :flower: , :heart:
Kehäkukka :flower: , :heart:

...perhosia vatsanpohjassa kutittelee. =) Huomenta! :wave:
mimmimamma :hug:
Onnea Lumi-Marja kyllä siitä pian vahvistuu!!! =) :flower:
Lämpöjä minäkin seurannut ja olleet +36,6-36,7C. Normaalisti sellaista +36,2-36,5C. Jotenkin nyt ihan täpinässä, kun mennään tänään katsomaan sitä ihan pikkuista serkkua! :heart: =)

Ihania nuo sinun lisäkuvat pikkumyy42 ja toivottavasti päänsärkysi jo helpottaisi! Migreenin kipukohta kipuilee yleensä 1-3 päivää itsellänikin, kumartelut ei ole hyväksi ja yskiminen ihan kamalaa! :( Tässä sinulle piristysplussa :flower: :wave:

:flower: :flower: :flower: + + + + + :flower: :flower: myös kaikille muille meille kuumeilijoille!!!! :wave:

Ihanaa amati suorastaan hehkut siellä!!!! :D :flower: :flower: :wave:

Ihan pakko testata tämäkin! :D

Huomenta kaikille tasapuolisesti!

Meikäläisen alavatsajomotus ja vihlaisut yms. eivät sitten tarkoittaneetkaan tätskyn tuloa.. eilen illalla tuli plussa!! =) :wave: Itellä on vieläkin vähän epäuskoinen olo.. Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa, sillä kokemusta on keskenmenoista, joten vielä saa olla vähän varuillaan.. Mutta toivotaan parasta!! =)

Viestit katoo ja tökkii tää palsta |O Kirjotin jo vaikka mitä, mut katosivat taas :headwall:

Kehäkukalle paljon onnea ja tarrasukkia :hug: :heart:

mimmimammalle ja myylle kiitokisa vinkeistä. Tuon kierron 20 jälkeen ellei tärppiä tule, vois sinne gynelle mennä. Ihan vaan jo oman mielenrauhan takaamiseksi. Vaikkahan siirryttäis tjottailuun, niin jos en tiedä tapahtuuko mun kehossa mitään, niin en saa itselleni rauhaa asiasta. Kaiken maailman varhaiset vaihdevuosivaivatkin on käyny jo mielessä, vaikka vois olla aika kaukaa haettua sekin. Mut pistää vaan mietityttään kaikki kovat PMS oireet, hikoilut ja vilutukset.

Reilu puol vuotta sitten testailin ovista aina iltaisin ja silloin sain komiat viivat. Tosin siitäkään kierrosta ei tärppiä tullut. Täti oli vaan viikon myöhäs ja seuras kova vuoto jota kesti melkein kaks viikkoo. Testi oli negaa, mutta silti kävi mieles, et olisko voinu olla varhainen km. Kuka tietää, mut kipu oli silloin tosi kovaa ja vuoto yhtä klimppimössöö. Lääkärissä kävin ja sielläkään ei osattu sanoo mitään. Terveysasemalta ei verikokeisiin laitettu eikä ultrattu. Totes vaan, et tavallista voimakkaampaa vuotoa, et kyllä se siitä loppuu. Kiitin kandia tiedosta ja söin panadolia viikon, kun muu mulle ei edes käy. No, tuo jää mulle varmaan ikiajoiks hämärän peittoon.

Kaikki plussat yhtä lukuunottamatta oon saanu vasta jossain kp 40 paikkeilla. Eli piinaavia päiviä on ollu moneen kertaan, mutta jotenkin ne on sellaisia mukaviakin :) Mut nyt vanhojen muistelut sikseen ja keittään puuroo neidille. Toiset jo onkin koulussa.

:wave: :flower: :flower: :flower: :wave:

Heips kaikille! JA ONNEA KEHÄKUKALLE :flower: :flower: :flower:
JA AMATILLE jos en vielä muistanut onnitella :flower: :flower: :flower:
Aivan mahtavaa!!!!!
Täällä ton oviksen kanssa pähkäilen. Että eilen oli kp 15 eikä alavatsakivuista enää tietoakaan. tänä aamuna testasin ovistikulla (vaik ei sais aamuvirtsasta testata) niin tuli vahva viiva. En tiedä. Jos ovis on ohi, niin tuleeko vielä vahva viiva??? Ku mun mielestä mun ovis oli jo eilen tai sitte sunnuntaina. Eilen mittasin aamupäivällä tikulla niin tuli enää hailakka viiva ja edellispäivänä samaan aikaan niin tuli tosi vahva viiva. Nyt testaan vielä tänään puoliltapäivin niin katotaan mitä se tikku silloin sanoo....Onpa hankalaa. Viikko 42 pinoon jo kirjoitinkin näitä samoja pohdintoja, että kurkatkaa sieltä jos kiinnostaa oviksenmetsästyksen puuduttavat yksityiskohdat :o ..on tää niin mahdotonta!!!

Ja nyt omaa juttua, laitoin eilen väestöliiton lääkärille sähköpostia, mm:ssa siitä papasta, josta en itse saanut kunnon vastausta, kierrosta ovulaatiosta, tästä viimeisestä,jonka mittarilla pongasin......Eilen kun laitoin viestiä, vuotoa oli vielä jonkun verran.

Nyt kun avasin koneen ja sähköpostit luin oli vastaus gyneltä, huih!
Soitin aikaa sinne juuri tälle nimenomaiselle lääkärille, ajatelkaa aika on ensi viikon tiistaina! :heart: Silloin ultralla pongataan mahdollista kypsymässä olevaa munasoluakin! Miestä pyydettiin myös mukaan , kun tämähän on meidän molempien haave, tämä vauva! :heart: + :heart:

Migreeniä on edelleen, yritän olla ilman panadolia....ajattelin käydä ihan rauhalisesti kävelemässä, että saan raitista ilmaa!

*huih minnuu jännittää* :heart:

Hellurei :flower: !

Onnea plussanneille. Ja sympatiaa heille, kenet kutsumaton vieras on yllättänyt. Sekä "kärvistelyä" meille ketkä vielä piinaamme.

Itselleni ainakin paukahti otsa eilen kukkimaan kuin teininä aikoinaan. Hiukset myös rasvoittuvat tavallista nopeammin, ja kaikkea muutakin oireilua taas havaittavissa.

Täällä olen lukenut noista ärtyisistä miehistä, ja täältä nurkista sellainen löytynyt aivan luvattoman usein. Sunnuntaiaamuna houkuttelin sen kanssani aamu-uinnille, ja niin vain sieltäkin tulin kotiin mököttävän "pikkulapsen" kanssa. Alkasin miettimään, että onko sillä univajetta, vai alkaako sillä jonkinlainen menopaussi. Kun se on aina väsynyt, tahi istuu koneella. Ja syödä mussuttaa samalla, liikunnasta ei puhettakaan.

No googletin sitten tuosta testosteronin vajeesta, ja kyllä aika moni kohta osui yksiin käytöksensä kanssa. 42v mies hiljan täytti, että voisihan se olla mahdollista, kun mietin että miten tuo käytös selittyy. Kun on aina ollut sellainen rauhallinen ettei pinna kiristy millään. Iloisuus ja liikunnallisuus myös hävinnyt jonnekkin. Tosin epäilen myös työnsä fyysisyyttä, ja liian pientä lepoaikaa.

No kahtellaan, mihinkä tuo mieli muuttuu. Tosin hänen alansa on siitä ikävä, että työaikalakeja siellä ei tunneta, vaan työntekijästä imetään kaikki mehut. Ei taukoja ettei kerkiä oikein syödä eikä levähtää, vaan kamalaa hulabaloota paikasta toiseen, ja aikataulut pettävät koko ajan. Että onko se sitten sen arvoista, että terveys ynnä monet muut asiat kärsii, että kyllä kait asioita pitää punnita ja miettiä.

Siihen pahuksen kesälomaankin ja akkujen lataamiseen ompi vielä aikaa. Ja talvilomaakaan ei ole, kun niin vähän aikaa ollut kyseisessä firmassa.

Mutta kovin siellä on iloisia kuvia ja hymiöitä mammoilla. Kivoja piristyksiä =) .

Mutta plussia kovasti mammoille ja ahkeroikaa.

:flower: :flower: :flower: :wave: :wave: :wave: :wave:

Kiitos onnitteluista taas!

Nyt voi tehdä ihanan odotus tikun,on niin miun näkönenki :p

Päikkäreille tekis mieli kun on ruoka syöty vähän väkisin... Ukon mukaan laitoin pienet jotta saavat haravoida uusilla pienillä haravoilla :)

Tällä akalla on nyt kiire töihin, joten nyt vaan paljonpaljon onnea amatille - arvasin, että plussaat :kieh: - ja Kehäkukalle, ihanaa!!! :flower: Ja onnea matkaan myös niille, joilla on nyt jännät päivät! Pikkumyy, mantana, toivotaan, että +++++ pärähtää!

Yhteistyössä