V
Vieras...
Vieras
Olen 20 vuotias nainen, BMI 43, paino 130kg. Olen siis sairaalloisen lihava. Vaatteet ovat kokoa 52-54. En kaipaa saarnaa, haukkuja, maahan lyömistä, vaan apua ja neuvoja. Häpeän omaa peilikuvaani, ja pelkään terveyteni puolesta. Vihdoin näen millainen oikeasti olen, ja myönnän sen itselleni. Rakastan herkkuja, suklaata, ja kaikkea rasvaista/kermaista/mausteista ruokaa. Syön vain pari-kolme kertaa päivässä, valtavia annoksia. Paljon pikaruokaa, enkä juurikaan mitään terveellistä. Kuntoni on todella huono, olen todella uupuut ja väsynyt jatkuvasti. Kuljen autolla lyhyetkin matkat, jopa naapuriin 300m päähän. Olen kokeillut useita ihmediettejä, liikuntaa ja vähähiilihydraattista ruokavaliota. Parhaimmilaan olen pudottanut parissa viikossa 12kg, mutta sen jälkeen motivaatio on loppunut. Hävettää myöntää, mutta minusta ei vain ole siihen, laihduttamiseen. Tarvitsisin jonkin personaltreinerin vierelleni huutamaan päivästä toiseen jotta pääsisin kunnolla alkuun, mutta ei minulla ole varaa sellaiseen.. Tätä menoa sairastun pian diabetekseen, sydänsairauteen, tai muihin vakaviin sairauksiin jotka johtavat kuolemaan. Pelkään että elämäni jää niin lyhyeksi etten koskaan ehdi perustaa perhettä, tai etten näe edes omia kolmekymmetävuotis syntymäpäiviäni. En halua kuolla, tarvitsen apua. Mitä teen? Mistä saan apua ja tukea? Mihin minun pitää ottaa yhteyttä?