Olen seksuaalinen hyvä keiju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyväKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HyväKeiju

Vieras
Minä nautin elämästäni ja seksistä. Mutta eniten nautin siitä, että voin tehdä "seksuaalisia yllätyksiä". Olen todella viehättävä nainen ja miehet lähestyvät minua ihan koko ajan. Lähinnä komeat tai sellaisiksi itsensä tuntevat. Mutta minulle tuo aiheuttaa vastareaktion. Rakastan sitä, että voin antaa jollekkin kiltille mutta vähän nössölle miehelle jotain mitä hän ei ikinä usko saavansa. Jotenkin se tunne on ihan mahtava.

Olen antanut yllätysseksiä kymmenille semmoisille miehille, jotka tuskin voisivat kuvitella saavansa sitä ilmaiseksi kaltaiseltani naiselta. Tapoja ja seikkailuja on monia, mutta rakastan sitä kun olen kuin Jumala tämän asian suhteen. Ja jos miehestä selviää jotain ikävää, voin perua lahjani...

Onko muita naisia, jotka tekevät näin. EI koko aikaa mutta joskus?

[QUOTE="vieras";28280612]Hyväkeiju, kaikkien peräkammarinpoikien sankari.[/QUOTE]

No en mä mitään peräkammarinpoikia tarkoita. Ne on yleensä pateettisia surkeita tapauksia. Naisia halveksuvia surkimuksia. Ei kyllä miehessä pitää olla sentään jotain.

Mulle tulee hirveesti seksuaalifantasioita kun kuulenkin sanan keiju. Tulee mieleen se Helinä Keiju leffa ja alkaa heti panettamaan. Ne keijut on todella hotteja. Ihanat tissit, paksut sexy reidet... ja ihana suu. Semmonen kun ottais melan imuun niin tsai-jai-jai. Huh huh...

Yhteistyössä