Olen surullinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Miestäni ei kiinnosta se että alle 1v ikäinen poikamme on sairas.Pääsemme kyllä lääkäriin itsekkin mutta kun pyysin häntä viemään hän sanoi ettei vie ja löi luurin korvaan.En yhtään tajua miksi?hän käy töissä minä olen kotona mutta työ sellaista että voi sopia jos jotain menoa.

Niin vien.Mutta mieheni haukkui mut niin lyttyyn kun vien pojan lääkäriin etten enää tiedä mitä tehdä siis avioliiton suhteen?mä en osaa mitään,olen tyhmä,vien turhaa vaikka mitään vaivaa ei ole yms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin vien.Mutta mieheni haukkui mut niin lyttyyn kun vien pojan lääkäriin etten enää tiedä mitä tehdä siis avioliiton suhteen?mä en osaa mitään,olen tyhmä,vien turhaa vaikka mitään vaivaa ei ole yms.

Ryhdistäydy nyt jo ja sano miehelles suorat sanat.Mä en ainakaan kuuntelis jos mieheni alkais mua sättiä.

Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvää päivää:
taas tämä sama aloittaja!!! Voi jessus sentään, voisitko lopettaa nämä järjettömät mieheni ei anna viedä lastamme lääkäriin ym. aloitukset!

Et kai sinäkin luule, että kaikki eri ketjujen ap:t on aina yksi ja sama ihminen :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei se mitään auttaisi laittaisi vaan puhelimen kiinni.Tässä niin monta tapaa joilla se mua kiristää,enkä yhtään tiedä miten tän sotkun selvittäis.

Jos sä haluat elämääsi muutosta, niin sun pitää ottaa itseäsi niskasta kiinni ja toimia.Päivästä toiseen palstalla valittaminen milloin mistäkin( en sano pahalla, mutta kylläkin suoraan )ei sun tilannettas paranna.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
taas tämä sama aloittaja!!! Voi jessus sentään, voisitko lopettaa nämä järjettömät mieheni ei anna viedä lastamme lääkäriin ym. aloitukset!

Et kai sinäkin luule, että kaikki eri ketjujen ap:t on aina yksi ja sama ihminen :D

aika hyvin kirjoitustyylistä tunnistaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En kai mä nyt niin tyhmä ole, näitä samanlaisia aloituksia, että mies anna viedä lasta lääkäriin jne. on ihan tasaisin välein ja ihan samalaisella kaavalla kirjoitettuna. Sama henkilö niitä koneensa äärellä rustailee!!!

Yhteistyössä