Olen suunnattoman epätoivoinen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heissan:
Kannattaa päivittäin juoda karpalomehua (esim. kasken marja) muutama lasillinen ja aina vessassa käydessä pyyhkiä ensin kuivalla sitten kastellulla sitten taas kuivalla paperilla (paprua kuluu joo).

Tämä ohje nyt yleisesti tulehduksista kärsiville. Parempi mehu kuin kapselit tai jatkuvat lääkitykset. Niille joille siis tuo tehoaa.

Huom joku joka kehoitat ottamaan buranaa, sitähän ei raskaana ollessa saa käyttää!!!

Apteekista saa ostettua niitä näyteliuskoja, joita varmasti kannattaa käyttää, jos raskaana tuppaa tulemaan pissitulehudksia. Nimeä en muista, mutta niitä ihan samoja käytetään myös ainakin joissain neuvoloissa.

Kokeiltu on nuo sun vinkit :)

Mutta kiitos tuosta näyteliuskavinkistä, tuosta en tiennyt!

Voiko Ibuprofeenia käyttää raskauden ja imetyksen aikana?

Ibuprofeenia voidaan käyttää imetyksen aikana. Ibuprofeeni imeytyy äidinmaitoon niin pieninä määrinä, ettei siitä ole haittaa. Raskauden aikana vähäisestä Ibuprofeenin käytöstä ei ole vaaraa, mutta runsasta käyttöä ei suositella. Runsas ja säännöllinen ibuprofeenin käyttö voi häiritä sikiön verenkiertojärjestelmän säätelyä.

http://www.poliklinikka.fi/?page=3221510&id=7443749

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja heissan:
Kannattaa päivittäin juoda karpalomehua (esim. kasken marja) muutama lasillinen ja aina vessassa käydessä pyyhkiä ensin kuivalla sitten kastellulla sitten taas kuivalla paperilla (paprua kuluu joo).

Tämä ohje nyt yleisesti tulehduksista kärsiville. Parempi mehu kuin kapselit tai jatkuvat lääkitykset. Niille joille siis tuo tehoaa.

Huom joku joka kehoitat ottamaan buranaa, sitähän ei raskaana ollessa saa käyttää!!!

Apteekista saa ostettua niitä näyteliuskoja, joita varmasti kannattaa käyttää, jos raskaana tuppaa tulemaan pissitulehudksia. Nimeä en muista, mutta niitä ihan samoja käytetään myös ainakin joissain neuvoloissa.

Kokeiltu on nuo sun vinkit :)

Mutta kiitos tuosta näyteliuskavinkistä, tuosta en tiennyt!

voi myös kysäistä niitä neuvolasta kotiin.. voivat apteekissa olla TODELLA kalliita..

Sanokaa joku, voiko tuo yksi antibiootti tehdä virtsan vihreäksi??? Nitrofur-c siis kyseessä ja mun järjen mukaan voi värjätä, kun se on sellainen tummankeltainen tabu...

Sanokaa joku, voiko tuo yksi antibiootti tehdä virtsan vihreäksi??? Nitrofur-c siis kyseessä ja mun järjen mukaan voi värjätä, kun se on sellainen tummankeltainen tabu...

Ei kun tuolla lukikin tuossa "lääkelapussa" että virtsa voi värjäytyä ruskeaksi tai keltaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai sä pyyhit pissalla käynnin jälkeen edestä taaksepäin etkä toisinpäin?

No tämä on opetettu jo pikkulapsena.
Ja jos ei sillon opi, niin isompana järki kyllä sanoo miten pitää pyyhkiä.
Tai luulis tuon "taidon" tulevan luonnostaan,
kuka nyt pyyhkis toisinpäin?! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai sä pyyhit pissalla käynnin jälkeen edestä taaksepäin etkä toisinpäin?

No tämä on opetettu jo pikkulapsena.
Ja jos ei sillon opi, niin isompana järki kyllä sanoo miten pitää pyyhkiä.
Tai luulis tuon "taidon" tulevan luonnostaan,
kuka nyt pyyhkis toisinpäin?! :D

siis oikeesti.. multa kysyttiin tuo sama kysymys synärillä ku menin esikoistsa synnyttään.. meinasin sanoa ja pahasti sille kätilölle!

mul värjäsi sellaiseksi tumman keltaiseksi aika lailla sen tpl-väriseksi. Mut jos sul on verta pissassa, ni oisko se silloi vihreää?

Alkuperäinen kirjoittaja lea:

mul värjäsi sellaiseksi tumman keltaiseksi aika lailla sen tpl-väriseksi. Mut jos sul on verta pissassa, ni oisko se silloi vihreää?

Ei ku mul on ollu vertakin pissassa aiemmin ja ollut ihan oikeesti punertavaa.
Kyl mä luulen et tuo tabu teki tuon vihreän värin.
Nyt unohdan tän ketjun, odottelen yhä lääkärin soittoa.
Koitan rauhoittua, mikä on kyl aika hankalaa ku minuutin välein pitää vessaan mennä.
Kiitos sullekki lea kun olet jaksanut vastailla :)

Yhteistyössä