Olen taas se, joka aikoi jättää ihastuksensa tuulilasiin viestin: ei tullut tekstiviestiin vastausta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jännittää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jännittää"

Vieras
mutta eilen illalla oli tuohon minun "salaiseen" puhelimeen tullut puhelu. Numeroa ei valitettavasti näkynyt näytöllä.

Salaisesti mieti ja toivon, että se oli se tyyppi ja yritti selvittää, et kuka mä oon. :D
Kuitenkin se oli joku lehtikauppias tmv. vaikka niillähän pitää nykyään näkyä numerot kun ne soittavat.
Tuota pre-paid numeroa en ole kellekään luovuttanut, joten tuo puhelu jäi nyt mysteeriksi. :snotty:

:xmas:

Ihastuminen on perseestä!

mites se voi muka soittaa sulle kun sulla on se prepaid eli numeroa ei näy? eihän se sillon voi selvittää kuka se sen tekstarin laitto kun numeros ei näy.

aattelin vaan

Täytyy myötnää, etten itsekään vastaisi tuntemattomasta numerosta tulleeseen ihailuviestiin. Tulisi mieleen ensin väärä numero ja sitten joku pilailija.

Mä varmaan kuittaisin takaisin, että taisi tulla väärään numeroon. Joskus on mullekin tullut outoja tekstareita, niin olen vaan sitten laittanut takaisin, että vastapuoli tietää tarkistaa numeron.

[QUOTE="jännittää";29435191]Nääh!
Tuskinpa!

Vähänkö olis noloo, jos sillä olisikin noin kontrolloiva puoliso :D[/QUOTE]Nolompaa olis laittaa joku "tykkään susta ku oot niin ihqu hih hih hih"- viesti parisuhteessa elävälle ihmiselle salaisesta numerosta.

[QUOTE="jännittää";29435615]Miksi kaikki kuvittelee, että se mies on parisuhteessa? :O[/QUOTE]

Varmaan sen takia, että itse aiemmin kommentoit, että vähänpä olis noloa, jos miehellä olis noin kontrolloiva puoliso.

[QUOTE="jännittää";29435097]mutta eilen illalla oli tuohon minun "salaiseen" puhelimeen tullut puhelu. Numeroa ei valitettavasti näkynyt näytöllä.

Salaisesti mieti ja toivon, että se oli se tyyppi ja yritti selvittää, et kuka mä oon. :D
Kuitenkin se oli joku lehtikauppias tmv. vaikka niillähän pitää nykyään näkyä numerot kun ne soittavat.
Tuota pre-paid numeroa en ole kellekään luovuttanut, joten tuo puhelu jäi nyt mysteeriksi. :snotty:

:xmas:

Ihastuminen on perseestä![/QUOTE]

Et kyllä taida muutenkaan käydä ihan täysillä. Jos sulla on prepaid-liittymä jota et oo käyttänyt ikinä muuten kuin lähettänyt yhden tekstarin sille ihastukselles, niin miten ihmeessä sitä numeroa ois kukaan muu mistään saanut? Todennäköisesti mies koitti soittaa tuntemattomasta tunnistaakseen sun äänes, ei varmaan ois puhunut mitään, kuunnellut vaan kun vastaat ja sitten sulkenut puhelimen. Muuten ois varmasti soittanut numero näkyvillä.

[QUOTE="jännittää";29436013]Olisin vastannutkin, ääntä muuntaen, mikäli olisin kuullut sen puhelimen soivan. argh![/QUOTE]
Ääntä muuttaen? Etkö edes halua että toinen tietäsi kuka olet? Turha sinun on sitten mitään jännittää :stick:

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29436029:
Ääntä muuttaen? Etkö edes halua että toinen tietäsi kuka olet? Turha sinun on sitten mitään jännittää :stick:

No kun minua alkoi kaduttaa heti kun olin lähettänyt sen viestin. :ashamed: :D
IhquDAAAAA

Yli 10v parisuhdetta takana mutta en muista että sinkkuaikoinakaan olisi kontaktin ottaminen vastakkaiseen sukupuoleen ollut niin vaikeaa että olisi tarvittu salaisia prepaid-liittymiä nimettömillä viesteillä, toisen tuulilasiin jätettyjä nimettömiä viestilappuja ja vielä äänen muuttamista jos toinen sattuukin ottamaan yhteyttä.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos

Yhteistyössä