Olen taas se, joka aikoi jättää ihastuksensa tuulilasiin viestin: ei tullut tekstiviestiin vastausta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jännittää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jännittää";29436013]Olisin vastannutkin, ääntä muuntaen, mikäli olisin kuullut sen puhelimen soivan. argh![/QUOTE]

*möreällä äänellä* "Haloo?" :D

Se, ettei ole numeroaan antanut kellekään, ei takaa että puhelinmyyjät ei vois soitella. Joissakin firmoissa soitellaan niin että joko otetaan puhelinluettelosta tai sitten näpytellään sattumanvaraisesti numeroita ja soitetaan.

Se, ettei ole numeroaan antanut kellekään, ei takaa että puhelinmyyjät ei vois soitella. Joissakin firmoissa soitellaan niin että joko otetaan puhelinluettelosta tai sitten näpytellään sattumanvaraisesti numeroita ja soitetaan.

Haha, ehkä joskus 90-luvulla on toimittu noin, mutta nykyään kun on kaiken maailman puhelinmarkkinointikieltoja yms. niin kyllä noilla puhelinmyyjillä on pakko olla jotkut rekisterit mistä he niitä numeroita valitsee johon soitetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jääpää;29436264:
Haha, ehkä joskus 90-luvulla on toimittu noin, mutta nykyään kun on kaiken maailman puhelinmarkkinointikieltoja yms. niin kyllä noilla puhelinmyyjillä on pakko olla jotkut rekisterit mistä he niitä numeroita valitsee johon soitetaan.

Juu puhelinmyyntifirmat on kaikista rehdeimpiä firmoja ja toimivat aina lakien ja säädösten mukaan.

AHHAHAHAHAHH

Juu puhelinmyyntifirmat on kaikista rehdeimpiä firmoja ja toimivat aina lakien ja säädösten mukaan.

AHHAHAHAHAHH

No ei varmaan olleet sitäkään silloin 90-luvulla, mutta nykyään tuotakin alaa valvotaan vähän paremmin. Pitäskö sunkin nyt jo vihdoin aikamatkailla takas sieltä ysäriltä oikeelle vuosituhannelle? Mun tuntemilla ihmisillä joilla toi telemarkkinointikielto on, se on lopettanut puhelinmyyjien soittelut kokonaan, samoin omallakin kohdalla. Tuskin kuitenkaan sattumaa on tuo...

Minua nyt jo naurattaa koko tempaus :D
Mahtoi se mies olla aivan hölmistynyt, kun luki sen viestin. ;)

Mutta en tiedä mitä tapahtui, kun koen, ettei mulla ole enää niin voimakasta tunteen paloa tätä miestä kohtaan. Pöljää! :p

Yhteistyössä