Olen tänään menossa kampaajalle ja mieleeni tuli kysymys teille joilla värjätyt hiukset..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pään värjäys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pään värjäys

Vieras
Minkä väriset teidän hiukset on? Siis esim värjätty tummiksi ja sit päällä esim punertavia raitoja tms...?
Mun tekis mieli jotain tollaista,mut vaaleista tummiin siirtyminen radikaalisti ns.hirvittää....

Mikä ois nyt in hiusväreissä ja malleissa? Lyhyet hiukset mulla.

Mulla oli tosi pitkään vaaleat, kampaaja ei halunnut kerralla vaaleasta ihan tummaksi, vaan tehtiin niin, että yleisvaikutelma varsin tummaksi, mutta päälle jätettiin vähän vaaleaa raitaa. Tää on kiva! Samalla tukka lyheni, ja on nyt tällainen vähän villi ja vapaa malli.

Mulle laitettiin viime kesänä ihan vaaleat hiukset ja kun niihin kyllästyin niin ensin laitettiin tummaa alle raitoina ja kun se miellytti niin kuukauden kuluttua vedettiin koko pää ihan tummaksi.

En jaksa juuri nyt kikkailla raitojen tms. kanssa vaan haluan välillä olla ihan vain "yksivärinen" :D

Mulla kans lyhyet ja viimeks (helmikuussa) mun värjättiin niin että alaosa tummanruskea, yläosa hiukan punertava ruskea ja edessä ja päällä valkoisia, kuparinvärisiä ja punaisia leveitä raitoja. En tiiä tajusko tosta mitään mutta kiva tää on! Eilen leikkautin uuden mallin niin nyt on vielä kivempi :)

Mä oon blondi, mut olen käyttäny nyt jo muutaman vuoden ajan tummanruskeita raitoja. Raidat tehään aina samoihin kohtiin, niin pysyy oma vaalee raikkaana.
Hiukset ulottuu niskaan ja mallina rikottu erittäin helppolaittonen.

Mulla oli tosi pitkään semmonen moniväripää eli pohja aika vaalea, mut sitte tummaa alla/raitoja. Sit kyllästyin ja halusin ihan yksväriseksi ja nyt mulla on tämmönen viileenvaalee. Ehkä käytännöllisyyden kannalta tuo monivärinen oli parempi, koska juurikasvu ei ollut niin silmiinpistävää, mut silti kyllä tykkään tällä hetkellä tästä yksvärisestä :)

Yhteistyössä