Olen tavannut erään ihanan miehen. Kaikki on muuten ihan ok, mutta ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivo

Vieras
..sillä on tosi pieni. Siis _todella_pieni. Prinssinakkikin on suurempi. Ja mua ahdistaa. Miten saisin kauniisti kerrottua hälle, että tää on asia joka mua häiritsee.. ainoa syy, jonka takia mä mietin sen jättämistä.. En vain voi olla miehen kanssa, jolla on totaalinen minimuna. Ehdottakaa jotain kaunista tapaa,jolla kerron sille syyn miksi en voi jatkaa suhdettamme?

Mikä pakko se on oikeaa syytä kertoa. Tässä tapauksessa ainakin pitäisi toimia sen verran fiksusti, että kerrot valkoisen valheen. Mies varmasti kärsii itsekin asiasta, muttei voi sille mitään. Turha siis tehdä hänen elämästään enää tämän traumaattisempaa. Keksi siis mikä tahansa muu selitys kuin se oikea.

sano sille että ei tuu mitään kun et tunne sitä jotain vaikka mukava mies ootkin.... en kyllä ite pystyis olemaan semmosen kanssa. pitäähän siinä kikkelissä olla vartta!!!

Et kyllä sano miehelle, että sillä on maailman pienin pippeli! Mieti nyt! Jos et pysty olemaan miehen kans tuosta syystä niin sano mieluummin vaikka sille, että sun tunteet on kuollu.

Hei hani pupukulta,
ne kiihkeät hetket säilyy mulla
Sä oot saanut multa
mut kovin pieni on sulla
Oon kiihkeä, oon hot
mutta sä ja sun veikka..
is not..
En pahoittaa sun mieltä halua
enkä loukata tahtois
mutta kun mietin sun pientä kalua
- oi miksei se suurempi olla vois

Siis rakkaani hanipöö
oot suloinen, komeakin
mut kun on sun vehkees adjöö
mä eteenpäin jatkankin

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
tässä sitä vaan pohdiskellaan mutta ajatelkaa jos mies tekisi aloituksen aiheesta miten sanon goodbye naiselle jolla on liian löysä värkki...

löysää värkkiä voi jumpata tiukemmaksi...

Mutta siis kiinnostaa nyt että minkä kokoinen se miehen vehje oikeasti on, nimittäin mun on hyvin vaikea uskoa että kyse on prinssinnakkia pienemmästä koska silloin se olisi uusi maailmanennätys sillä saralla

Miten mä oikeesti voin kertoa korrektisti että en halua jatkaa sen kanssa? Ajattelin sille laittaa meilin, lyhyen sellaisen. Mitä mä sanon?
Mä oon seksuaalisesti hyvin aktiivinen nainen, mutta en vaan voi olla miehen kanssa, jonka muna on erektiossa alle 5 senttiä. En voi. Ja hyi, ympäryysmittakin on alle mun pikkusormen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten mä oikeesti voin kertoa korrektisti että en halua jatkaa sen kanssa? Ajattelin sille laittaa meilin, lyhyen sellaisen. Mitä mä sanon?
Mä oon seksuaalisesti hyvin aktiivinen nainen, mutta en vaan voi olla miehen kanssa, jonka muna on erektiossa alle 5 senttiä. En voi. Ja hyi, ympäryysmittakin on alle mun pikkusormen..

no nyt paljastui provoksi sentään... :laugh:

mä oon jättänyt yhden siks ku silla oli kyl pitkä mutta ei juuri peukaloa paksumpi... eikä sitten kertakaikkiaan tuntunut missään, paitsi silloin kun survas niin että meni varmaan torviin asti :/

Alkuperäinen kirjoittaja tuitui:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
tässä sitä vaan pohdiskellaan mutta ajatelkaa jos mies tekisi aloituksen aiheesta miten sanon goodbye naiselle jolla on liian löysä värkki...

:hug:
osuiko noin kovasti?
ressukkapieni :hug:

Ei osunut kun olen nainen , mutta ajattelin vaan tasa-arvon nimissä. Tosin ehkä jossain toisella palstalla näkee niitä miesten aloituksia.
En mitenkään halua nyt syyttää apta pohdiskelusta vaan ajattelin vaan käänteisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no nyt paljastui provoksi sentään... :laugh:

Näinpä, kiinni jäit ap.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
PROVO!! ei kellään aikusella miehellä voi olla nuin pientä piliä

Mä voin esitellä tän miehen sulle. Vaihatteko numeroita?

Jos tämä ei ole provo, niin sitten sinä olet täysi idiootti, kun et ole edes näiden vastausten perusteella ymmärtänyt, ettei tällaisessa tapauksessa voi kertoa miehelle todellista syytä.

Yhteistyössä