olen tehnyt 5 vuoden sinkkuiluaikanani meisselitutkimusta ja kulttuurikokoeroja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hox
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hox

Vieras
ja olen tullut siihen tulokseen että mustilla isoimmat, latinoilla ja ählyillä seuraavaksi suurimmat ja viimesimpänä ja aika tasavertaisena tulevat kiinalaiset ja suomalaiset. Miksi ihmeessä suomalaisilla miehillä on niin helvetin pienet munat?? pohjanoteeraus oli eilinen jossa miehellä hädin tuskin 10cm(suomalainen) ja kortsukin liukui pois kun niin pieni. kyllä miehellä kuuluu olla kunnollisen kokoinen meisseli, tai sitten jos on kamalan pieni sama se ois olla sitten naisen kanssa...juu ja ihan tosissani olen. Hyvät naiset: minkä kokoiset meisselit teidän "suomalaiset" miehet omaavat? ja juu voin väittää että tyytyväinen suomalaiseen tuppimunaan voi olla vain jos ei ole koskaan mitään parempaa kokeillut(mustaa 25cm...)

Just just kaikilla mustilla on isot ja kaikilla suomalaisilla pienet. :whistle: On sitten varmaan olleet piilomustia ne suomalaiset joilla olen isot munat nähnyt. :whistle: :saint:

Mun miehellä on n.18cm, ja se on jo mulle melkein liian pitkä. Joissain asennoissa pitää toppuutella ettei koske, mutta muuten tykkään. Paksuus on ok, ei liian paksu. Tuon isompaa en kyllä tartte!

Alkuperäinen kirjoittaja hox:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Joillakin mustilla on normaalin kokoisia.

mikä on normaalikokoinen? olen ollut monen mustan miehen kanssa eikä kyllä yhdelläkään alle 18-20, juu ja paksuudessa löytyy kanssa...

Uskomattoman tarkka silmä sulla, ite en pystyis senttien tarkkuudella silmämääräisesti arvioimaan. Vai ootko mitannu ne monet? :D

Alkuperäinen kirjoittaja gmies:
No tietty horttiloroilla ei tavallinen penis tunnu missään. Muutenkin kertoo vähäisistä älynlahjoista arvottaa miehiä peniksen perusteella.

Sama kävi mielessä, jos vasta yli 25 sentin jälkeen alkaa löytyä tuntumaa :D Auts, ei onnistuis mun kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
mulla on penismitta tatuoituna sisäreiteen... juu seksistä nautin, mutten maksua ota, joten huora en ole. lutkaksi tms. voitte kuttua

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Siinä naiset uusi aihe seuraavaan tatskaan! :attn:

:laugh: :laugh: :laugh: Ennemmin ottasin vaikka jonku äijän nimen olkapäähän.. :laugh: :laugh: Vaikka en kyllä sitäkään.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
mulla on penismitta tatuoituna sisäreiteen... juu seksistä nautin, mutten maksua ota, joten huora en ole. lutkaksi tms. voitte kuttua

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Siinä naiset uusi aihe seuraavaan tatskaan! :attn:

;) on muuten eri hyvä juttu, suosittelen, baarissa minihame päällä voi näyttää miehelle tatskaa, ja kysyä yltääkö vihreelle mitta asteikolle;)

Paksuus se mielestäni on joka ratkaisee.. Niin ja tietenkin se, että miten sitä vehettään käyttää...
Olen kyllä nähnyt ja kokeillut pitkääkin munaa, mutta joisain asennoissa se tuntuu jopa epämukavalta.. Mielummin otan normipituisen, mistä löytyisi pikkasen paksuutta... Tai sitten vaan miehen, joka osaa vehettään käyttää ;)

Miksi muuten munan pitäisi olla älyttömän pitkä? Mulle ainakin pituutta tärkiempää on paksuus, mutta normaalia pienemmälläkin munalla saa mies mukavaa aikaan jos osaa käyttää sitä :whistle: Ei ole kovin kivaa sellainenkaan, että mies vain jyystää ja jyystää olkoot muna kuinka iso tahansa. :$

Yhteistyössä