olen tehnyt 5 vuoden sinkkuiluaikanani meisselitutkimusta ja kulttuurikokoeroja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hox
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hox:
ja olen tullut siihen tulokseen että mustilla isoimmat, latinoilla ja ählyillä seuraavaksi suurimmat ja viimesimpänä ja aika tasavertaisena tulevat kiinalaiset ja suomalaiset. Miksi ihmeessä suomalaisilla miehillä on niin helvetin pienet munat?? pohjanoteeraus oli eilinen jossa miehellä hädin tuskin 10cm(suomalainen) ja kortsukin liukui pois kun niin pieni. kyllä miehellä kuuluu olla kunnollisen kokoinen meisseli, tai sitten jos on kamalan pieni sama se ois olla sitten naisen kanssa...juu ja ihan tosissani olen. Hyvät naiset: minkä kokoiset meisselit teidän "suomalaiset" miehet omaavat? ja juu voin väittää että tyytyväinen suomalaiseen tuppimunaan voi olla vain jos ei ole koskaan mitään parempaa kokeillut(mustaa 25cm...)

No, mun miehellä ainakin on iso. Mitannu en oo, mutta hyvä jos mahtuu muhun. Tai ehkä mä oon vaan sit tositositosi pieni. :D

Niin ja siis ihan suomalainen on.

Paksuus se mielestäni on joka ratkaisee.. Niin ja tietenkin se, että miten sitä vehettään käyttää...
Olen kyllä nähnyt ja kokeillut pitkääkin munaa, mutta joisain asennoissa se tuntuu jopa epämukavalta.. Mielummin otan normipituisen, mistä löytyisi pikkasen paksuutta... Tai sitten vaan miehen, joka osaa vehettään käyttää ;)

Miunulla on taas noin 19cm pitkä, mutta etenkin terska aivan liian paksu eli halkaisija noin 5,5 cm ja varsikin hieman alle 5cm. Kalullani ei juuri seksuaalisesti tee mitään sillä sen paksuuden takia.

Yhteistyössä