Olen tilanteessa, johon en koskaan arvannut joutuvani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harhautettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harhautettu

Vieras
Mies on laittanut minut löysään hirteen. Hän ei tiedä vielä mitä haluaa ja haluaa olla nyt vain kaveri. Keskustelut kuitenkin vilisevät flirttiä ja kiusoittelua, saaden mun pään vaan entistä enemmän sekaisin.

Olen itse vastannut moniin tämän kaltaisiin aloituksiin, ettei mies ole sinusta riittävän kiinnostunut ja että tuollainen mies pitäisi vain unohtaa. Ja mitä itse nyt teen? Odotan, toivon, että hän tekisi ratkaisunsa ja että se ratkaisu olisi minulle mieluinen. Miten ihminen voi olla näin typerä?

Järjellä tajuan, ettei hän ole kiinnostunut, mutta joku hölmö osa minua haluaa uskoa jotain muuta.

Millaisen suhteen sinä muodostaisit tällaiseen mieheen? Vaatisitko miestä tekemään päätöksen vai antaisitko ajan kulua ja tilanteen pysyä ennallaan? Olo on kuin heittopussilla, enkä tiedä onko hän vain hitaasti etenevää sorttia oleva mies vai pelimies... Mistä sen erottaa?

Hän sanoo arvostavansa minua, eikä halua johdattaa minua harhaan, mutta tämä tilanne ei tunnu siltä että hän pitäisi minua kovinkaan suuressa arvossa. En tiedä mitä ajatella.

Oon ite täsmälleen samassa tilanteessa. Oikeasti, tuntuu kamalalta mutta ei meiän auta muu kun pysyä lujana ja koittaa unohtaa. Älä pidä yhteyttä. Minäkin yritän. Ei tolta pohjalta saa muodostettua mitään tervettä ystävyyssuhdetta, joten annetaan olla, jatketaan ihan vaan päännyökkäystuttuina jos vahingossa satutaan törmäämään.

Mies vaan nauttii sun huomiosta, se pönkittää egoa, ei se susta muuta halua. Niinkun ei tää munkaan jamppa musta, valitettavasti.

Aaa. Just tuommoisia miehiä mäkin oon tavannut -nettitreffien kautta. Älä jää roikkumaan siihen tyyppiin, sä oot sille vaan varasijalla ja/tai kiva seksipartneri, mutta mitään syvällisempiä tunteita sä et siinä herätä. Etkä tule herättämäänkään. Tuo miestyyppi on ihan oma alalajinsa, ja se kannattaa todellakin kiertää kaukaa.

en voi muuta ku puhua omasta puolestani ja sanon että en jaksais tuhlata energiaa semmoseen joka ei "tiedä" jos se haluaa olla enemmän kuin kaveri. en haluaisi että mies joutuisi miettiä asiaa. sen joko tuntee tai ei. jos mies sitten ilmoittaisi olevansa kiinnostunut niin ajattelisin varmaan että olen hänelle suunitelma B. joten ei kiitos!!

joten olisin sille miehelle vaan kaveri enkä todellakaan menisi mukaan flirttailuun.

Mies ei vaikuta siltä, että juoksisi vain p*llun perässä, emmekä ole olleet sängyssä. Kertoo asioitaan aika avoimesti mm. sukulaisistaan, vaikuttaa myös minun asioista kiinnostuneelta ja pitää yhteyttä säännöllisesti.

Olen itse samaa mieltä Töntin kanssa: ihmisestä joko on tai ei ole kiinnostunut, enkä haluaisi itsekään olla varasijalla, jos parempaa ei löydykään.

Olen jo yrittänyt ottaa etäisyyttä. Mun täytyy ottaa nyt vastuu omasta elämästä, en mä ole tällaisen roikottelun arvoinen.

Yhteistyössä