Olen tuetulla lomalla-vituttaa-saa kysyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhe-X?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mekin on oltu tuetulla lomalla. Mitään wt-meininkiä en siellä nähnyt...tosin vaikka siellä moista olisi ollutkin, en sitä olisi huomannut. Mä nimittäin nautin lomasta niin täysin rinnoin, ettei tosikaan. Vieläkin mietin reissuamme suurella lämmöllä. Eipä me juuri moisia lomareissuja olla vietetty, mutta kyllä saa melkoinen loma olla, jotta siittä tulisi tuota lomaa parempi.

Me saatas varmasti tuollainen loma vähävaraisuuden,sairauksien yms syiden takia mutta en halua mennä kun porukka kuitenkin tuollaista wt-porukkaa.Ennemmin maksamme itse lomamme.

[QUOTE="...";28603418]Tuskin ap. koko loma aja koneella istuu. Välillä voi pitää kaikesta hauskan pidosta taukoa ja istahtaa vaikkapa koneelle kun lomalla saa rauhassa niin tehdä jos haluaa. ;)[/QUOTE]

Istuu koneella koska sitä vituttaa että toinen perhe tuli sinne vaikka oli oksennustaudissa..

En avannut ketjua, teidän leikkikentäksenne, ajattelin rehellisesti kertoa millaisia perheitä täällä on, jos jotain se kiinnostaa?:) Harmituksen määrä on ollut suuri kun porukka kantaa ruokaa huoneisiin oksutaudista paraneville lapsillensa ja puolisolle, olisiko kannattanut jättää loma väliin??:rolleyes::mad:

Me oltiin vuosia sitten tuetulla lomalla ja perille päästyämme toiselle lapsista nousi kuume- oli 2 pv kuumeessa. Onneksi ravintolassa olivat niin mukavia että saatiin viedä pojalle ruokaa huoneeseen- oikein pakkasivat jotain maistuvaa syötävää.

Olisiko mielestäsi pitänyt lähteä pois heti alkuunsa?

[QUOTE="...";28603380]Millaista väkiä siel on? Näkeekö päällepäi että ollaan vähävaraisia tai muuten jotain "häikkää?"[/QUOTE]

Ajattelit että kun ihminen jää työttömäksi vaikka, että sen vaatteet samalla muuttuu ciraffeiksi ja muuksi halpavaatteiksi? Ollaan menossa loppukesästä, ja kyllä meillä nyt ainakin on reimatecit ja ihan nort icen vaatteet yms. autot ja omakotitalo. Itselle ei tosin tulisi mieleenkään maksaa viikkoa kylpylässä, mutta mikäs siinä on mennessä kun joku maksaa osan. Ja olen tosiaan töihinkin menossa syksyllä.

[QUOTE="vieras";28603530]Ajattelit että kun ihminen jää työttömäksi vaikka, että sen vaatteet samalla muuttuu ciraffeiksi ja muuksi halpavaatteiksi? Ollaan menossa loppukesästä, ja kyllä meillä nyt ainakin on reimatecit ja ihan nort icen vaatteet yms. autot ja omakotitalo. Itselle ei tosin tulisi mieleenkään maksaa viikkoa kylpylässä, mutta mikäs siinä on mennessä kun joku maksaa osan. Ja olen tosiaan töihinkin menossa syksyllä.[/QUOTE]

Ajatteletko sä että ciraffit ja muut halpavaatteet on huonompia kuin teillä? Meillä ainakin olisi varaa ostaa kalliimpaa mutta miksi kun ne kuitenkin jäävät pieneksi ja kuluvat puhki. Ja jos teillä on varaa kaikkeen niin miksi olette menossa?

[QUOTE="vieras";28603530]Ajattelit että kun ihminen jää työttömäksi vaikka, että sen vaatteet samalla muuttuu ciraffeiksi ja muuksi halpavaatteiksi? Ollaan menossa loppukesästä, ja kyllä meillä nyt ainakin on reimatecit ja ihan nort icen vaatteet yms. autot ja omakotitalo. Itselle ei tosin tulisi mieleenkään maksaa viikkoa kylpylässä, mutta mikäs siinä on mennessä kun joku maksaa osan. Ja olen tosiaan töihinkin menossa syksyllä.[/QUOTE]

Että te mitää vahävaraisia sitten ole...

[QUOTE="...";28603550]Että te mitää vahävaraisia sitten ole...[/QUOTE]

Kellä vähävaraisella olisi varaa maksaa monta sataa lomastaan, ei se ilmasta ole vaikka onkin tuettua, kyllä siellä on lähinnä ihan tavallisia lapsiperheitä, toinen työttömänä tai hoitovapaalla, lapsilla jokin diagnoosi tai sitten vanhemmalla jotain sairautta, uupumista yms. juu ei siellä tosiaankaan mene mikään spurgulauma lapsiensa kanssa, ei meitä siellä huomaa muusta kylpyläkansasta.

Ajatteletko sä että ciraffit ja muut halpavaatteet on huonompia kuin teillä? Meillä ainakin olisi varaa ostaa kalliimpaa mutta miksi kun ne kuitenkin jäävät pieneksi ja kuluvat puhki. Ja jos teillä on varaa kaikkeen niin miksi olette menossa?

Miksi en olisi menossa? Työtön minä olen siltikin vaikka meillä olisi mitä omaisuutta? Kannattais sunkin liittyä ammattiliittoosi, saisi kaikenlaisa muitakin etuja.

Meillä ostetaan laadukkaampia vaatteita ihan sen takia, ettei ne mene ihan heti rikki. Ostin joggareita tytölle prismasta, ei kauaa mennyt kun oli pyllystä sauma auki.

Täällä taas!:D
Perheet vaikuttaa normaalilta ulkoapäin joidenkin vaatteista huomaa vähävaraisuuden, kerron nyt kun joku sitä kysyi?
Eivät onneksi ryypiskele kuin muutaman tuopposen, röökiä palaa sitäkin enemmän, ja yksi äippä käy ala-ikäisen teini poikansa kanssa röökillä!:mad:
Lapset osaa osa käyttäytyä, osa ei, joillain taitaa olla jotain ylivilkkautta? Alle 10.vuotiaat kiroilee ronskisti kuin merimiehet, eilen kuulin käytävällä kun pikku pojat puhuivat pillusta?:O
Valvonta on joissain perheissä olematonta pikku lapset alle eskari ikäiset leikkii käytävillä ja hissillä, kylpylästä on palauteltu liian nuoria uimareita huoneisiinsa kun ovat olleet siellä ilman vanhempiaan , ja allasosastolle on ikäraja!
Sitten kliseisiin, KYLLÄ ulkkis perheiden vaimot ovat kaikki todella lihavia naisia +90kg vähintään, yksi on ainakin 150kg.
Ei ole poslareita suihkussa näkynyt, kunnon rämemajavia kaikilla, ja yksi pesi kyykkyvatkamalla itseään suihkussa(ei ole urbaania legendaa tämä pesu tyyli)!!:D

• Tykkää
Reactions: mamacita_

Yhteistyössä