Olen tullut 4x raskaaksi ekasta kierrosta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jhjhjhhj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jhjhjhhj

Vieras
Kolme johti synnytykseen ja yksi km rv 6. Tämä on minusta aika hassua, sillä veljeni sai lapsia vasta 1,5v yrittämisen jälkeen ja äitini oli vaikea tulla raskaaksi, minua yritettiin pari vuotta. Minä jopa poltin 10 vuotta elämästäni tupakkaa ja elin epäterveellisesti (lopetin kun alettiin yrittää ensimmäistä), mutta silti tulin helposti raskaaksi. Tasan ei käy tässä asiassa. Toivottavasti kaikki lapsia kovasti haluavat saisivat. Itselleni asia on ollut aina jotenkin omituisen "helppo", enkä ole tullut aina edes ajatelleeksi, että kaikilla tämä ei suju yhtä hyvin.

Minä olen miettinyt, että kuinkakohan monta prosenttia onnistuu ensimmäisessä kierrossa ihan luomusti, siis niin, että yritystä kuitenkin on? Siitä ei varmaan ole mitään tilastoja...? Olen vain miettinyt, kun seuraa noita vauvahaave ketjujakin, niin suurimmalla osalla niissä näyttää menevän yli 1 kierto yritykseen. Siitä on kuitenkaan vaikea arvioida paljonkaan, sillä voi olla, että osa plussaa jo heti ekasta kierrosta ennen kuin kerkeävät liittyä edes noihin ketjuihin, jos siis olivat edes aikomassa sinne. Voi siis olla, että monta eka kiertolaista jää noista statseista pois... Kunhan pohdiskelen... Heh...

Yhteistyössä