Olen tylsä äiti.Teen lapseni syntymäpäiväkutsuille tavallisen, perinteisen kermakakun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:flower:

Joskus ne hienot kakut on kamalan, äitelän makeita. Rakastan tavallista kermakakkua! Ja miksi ihmeessä ne lahjapussit pitää olla vieraille, nehän on synttärisankarin juhlat?

mitäs tylsää tossa on. ihan tavallista, tuskimpa kukaan alkaa mitään metrin korkuista kakkua vääntämään. eiköhän ne lapset keskity leikkimiseen jnejne.

Mä olen vielä kamalampi: en tee kakkua ollenkaan. Tai jos nyt yhtäkkiä jostain syystä päätän tehdä, niin teen valmispohjaan. Mut enpä usko että semmoseen hairahdun. Meidän lapset eivät tykkää kakusta, toivomuksena on runsaasti jäätelöä ja munkkia. Joten niillä mennään, en viitsi tavan vuoksi kakkua alkaa tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja purjo:
Alkuperäinen kirjoittaja HMM!:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
enkä aio laittaa lahjapussukoita vieraille kotiin vietäväksi. Ettäs tiedätte! :D

LAHJAPUSSUKOITA? :D laitetaaks niitä useinkin!

onks tää joku jenkkilästä rantautunu juttu taas!!????

Kaikki typerät tavat sieltä yleensä jossain välissä tänne rantautuu....kuten halloween

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja purjo:
Alkuperäinen kirjoittaja HMM!:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
enkä aio laittaa lahjapussukoita vieraille kotiin vietäväksi. Ettäs tiedätte! :D

LAHJAPUSSUKOITA? :D laitetaaks niitä useinkin!

onks tää joku jenkkilästä rantautunu juttu taas!!????

Kuulostaa ihan sellaiselta.

ääliömäistä, sanoisin..mä en tajuu noita jenkkifanittajia...

Alkuperäinen kirjoittaja piipu:
Mä olen vielä kamalampi: en tee kakkua ollenkaan. Tai jos nyt yhtäkkiä jostain syystä päätän tehdä, niin teen valmispohjaan. Mut enpä usko että semmoseen hairahdun. Meidän lapset eivät tykkää kakusta, toivomuksena on runsaasti jäätelöä ja munkkia. Joten niillä mennään, en viitsi tavan vuoksi kakkua alkaa tekemään.

Olisin ollut jätskilinjalla, mutta tyttäreni toivoi kakkua ja päätin nyt sitten tällä kertaa tehdä sellaisen.Tiedän, että niiden menekki on huono, mutta pieni kermakakku tehdään

kyllä mun synttäreillä jo lapsena 30 vuotta sitten oli ongintaa, liekö siitä muokkaantunut. itekään en lahjakasseja hanki, mut onginta on kivaa -pieni rusina purkki ja tarra noin esimerkkinä...

Alkuperäinen kirjoittaja tipe:
kyllä mun synttäreillä jo lapsena 30 vuotta sitten oli ongintaa, liekö siitä muokkaantunut. itekään en lahjakasseja hanki, mut onginta on kivaa -pieni rusina purkki ja tarra noin esimerkkinä...

Niinpä tosiaan oli:) Jee, ongintaa!!!!

meillä kerman asemasta tehdään rahka päällinen tyyliin 2 purkkia kermaa ja 1 rahkapurkki. tulee meinaan ei niin makeaa ja useampi lapsi joka normaalisti ei kakkua syö on meillä innostunut syömään koska ei ole krmaa päällä ja tonhan voi värjätä esim mansikka mehullatms vaaleanpunaiseksi ja muilla marjoilla muun väriseksi jos ei valkosena halua tehdä.Ja meilläkään ei vieraita lahjota ja kivaa on ollut.

lama iskenyt palstamammoihin? tajutkaa nyt, että puhutaan lapsista!!! lapset ilahtuvat kovasti pienestä lahjapussukasta. ilkeitä olette, "vain minun lapselleni lahjoja"... hävetkää!

Yhteistyössä