Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:enkä aio laittaa lahjapussukoita vieraille kotiin vietäväksi. Ettäs tiedätte!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HMM!:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:enkä aio laittaa lahjapussukoita vieraille kotiin vietäväksi. Ettäs tiedätte!![]()
LAHJAPUSSUKOITA?laitetaaks niitä useinkin!
Alkuperäinen kirjoittaja HMM!:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:enkä aio laittaa lahjapussukoita vieraille kotiin vietäväksi. Ettäs tiedätte!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja purjo:Alkuperäinen kirjoittaja HMM!:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:enkä aio laittaa lahjapussukoita vieraille kotiin vietäväksi. Ettäs tiedätte!![]()
onks tää joku jenkkilästä rantautunu juttu taas!!????
Alkuperäinen kirjoittaja purjo:Alkuperäinen kirjoittaja HMM!:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:enkä aio laittaa lahjapussukoita vieraille kotiin vietäväksi. Ettäs tiedätte!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Alkuperäinen kirjoittaja purjo:Alkuperäinen kirjoittaja HMM!:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:enkä aio laittaa lahjapussukoita vieraille kotiin vietäväksi. Ettäs tiedätte!![]()
Kuulostaa ihan sellaiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja piipu:Mä olen vielä kamalampi: en tee kakkua ollenkaan. Tai jos nyt yhtäkkiä jostain syystä päätän tehdä, niin teen valmispohjaan. Mut enpä usko että semmoseen hairahdun. Meidän lapset eivät tykkää kakusta, toivomuksena on runsaasti jäätelöä ja munkkia. Joten niillä mennään, en viitsi tavan vuoksi kakkua alkaa tekemään.
Alkuperäinen kirjoittaja tipe:kyllä mun synttäreillä jo lapsena 30 vuotta sitten oli ongintaa, liekö siitä muokkaantunut. itekään en lahjakasseja hanki, mut onginta on kivaa -pieni rusina purkki ja tarra noin esimerkkinä...
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:enkä aio laittaa lahjapussukoita vieraille kotiin vietäväksi. Ettäs tiedätte!![]()