Olen tylsä äiti.Teen lapseni syntymäpäiväkutsuille tavallisen, perinteisen kermakakun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja yy:
lama iskenyt palstamammoihin? tajutkaa nyt, että puhutaan lapsista!!! lapset ilahtuvat kovasti pienestä lahjapussukasta. ilkeitä olette, "vain minun lapselleni lahjoja"... hävetkää!

:laugh:

Hymyilyttää minuakin tämä -toivoakseni - sarkasmi. Nuo lasten tuliaispussit ovat tarpeettomia ja kasvatuksellisesti siksi hyvä idea, että lasten on hyvä oppia, että jokainen on päivänsankari vuorollaan eivätkä kaikki saa aina kaikkea (esim. Toinen sisarus saa kummeilta jotain ) ja se on opittava kestämään ja odottamaan sitä omaa vuoroa.

kermakakku on hyvää, nam!

meidän pojalle ainakin haluan tehdä kakun :) Mielestäni on kiva, kun edes kerran vuodessa saa tehdä jotakin hienoa ja mahtavaa lapselleen (enkä nyt tarkoita, etteikö hänen elämänsä muuten olisi mukavaa). Spesiaali päivä siis. Täällä tehdään 1v. synttäreille kerroskakku hänen lempiohjelmansa mukaan :)
Ja ei, en anna mitään lahjapussukoita mukaan :D Eri asia, jos olisi jonkinsortin ongintaa tms. mutta niitä nyt ei 1v. synttäreillä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
enkä aio laittaa lahjapussukoita vieraille kotiin vietäväksi. Ettäs tiedätte! :D

Näin minäkin olen päättänyt!...tosin 4v toivomuksesta tulee junakakku ja isänsä haluaa järjestää ongintaa, joten tulee myös krääsäpussi...hohhoijaa.

Mä olen tehnyt joskus pojan synttäreille PANNUKAKKUA! Ja hitsi noi ala-asteikäset pojat oli ihan onnessaan :) Söivät sitten pannaria hillolla ja oisko ollu jäätelöä, karkkia, sipsejä, peruspullaa ja varmaan jotain lantrattavaa mehua. Pojat oli tyytyväisiä ja pysyivät pöydässä paljon pidempään kuin kakkusynttäreillä.

Yhteistyössä