V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yksi virhe otsikossa ei tarkoita sitä etteikö se olisi hyväksi.Mikset lopeta alkoholin käyttöä kun tiedät ettei se ole hyväksi?
Ei niin mutta tiedät sen pitävän kuitenkin paikkansa. Itse ehdin juopottelemaan yli 20 vuotta ja ottaisin sen pois jos voisin. Olet tietysti vapaa tekemään mitä haluat kuten minäkin olin.Yksi virhe otsikossa ei tarkoita sitä etteikö se olisi hyväksi.
Välillä on kiva nauttia![]()
Pari vuotta sitten olin täysi absolutisti. Nyt on tullut tapana nauttia alkoholia kerran kaks kuukaudessa. Oli tarkoitus lähteä viihteelle mutta mies halusi pysyä kotonaEi niin mutta tiedät sen pitävän kuitenkin paikkansa. Itse ehdin juopottelemaan yli 20 vuotta ja ottaisin sen pois jos voisin. Olet tietysti vapaa tekemään mitä haluat kuten minäkin olin.![]()
Mikset mene ilman miestä?Pari vuotta sitten olin täysi absolutisti. Nyt on tullut tapana nauttia alkoholia kerran kaks kuukaudessa. Oli tarkoitus lähteä viihteelle mutta mies halusi pysyä kotona![]()
Työt saavat lopulta vain ne, jotka ovat heti valmiita lähtemään, ei kohta eikä sitten kun on ajokunnossa. Sun kannattaisi olla aamuisin ihan valmis siihen kutsuun, eikä siitä sullekaan mitään haittaa olisi. Vain yksi puhelu riittää, saat töitä. Mut jos et siihenkään vastaa heti, et saa.Haluatko kysyä jotakin
Ei se nyt ihan näinkään mene mutta kukin eläköön omassa uskossaan.Työt saavat lopulta vain ne, jotka ovat heti valmiita lähtemään, ei kohta eikä sitten kun on ajokunnossa. Sun kannattaisi olla aamuisin ihan valmis siihen kutsuun, eikä siitä sullekaan mitään haittaa olisi. Vain yksi puhelu riittää, saat töitä. Mut jos et siihenkään vastaa heti, et saa.
Kielitaito rajoittaa aika usein, mutta loppupeleissä vain se joka tulee heti, pyydetään uudelleen. Ei se ole uskonasia ollenkaan, vaan realismia.Ei se nyt ihan näinkään mene mutta kukin eläköön omassa uskossaan.
En tee/hae tuollaisia töitä. Joko töitä on kokoaikaisesti tai sitten ei ollenkaan.Työt saavat lopulta vain ne, jotka ovat heti valmiita lähtemään, ei kohta eikä sitten kun on ajokunnossa. Sun kannattaisi olla aamuisin ihan valmis siihen kutsuun, eikä siitä sullekaan mitään haittaa olisi. Vain yksi puhelu riittää, saat töitä. Mut jos et siihenkään vastaa heti, et saa.
Kielitaito rajoittaa aika usein, mutta loppupeleissä vain se joka tulee heti, pyydetään uudelleen. Ei se ole uskonasia ollenkaan, vaan realismia.
Kyllä pyydetään. Sekin voi olla vain testi, et selviää, tuleeko todellaJos ei ole työsopimusta mihinkään tehty niin kukaan ei soita ja pyydä heti lyhyellä varoitusajalla hommiin. Ei työhaastatteluunkaan pyydetä tulemaan heti tai viimeistään tunnin päästä.
Kyllä pyydetään. Sekin voi olla vain testi, et selviää, tuleeko todella![]()
Ainoastaan tietynlaisiin töihin pyydetään ilman sopimusta tai varoaikaa. Ei niitä kukaan tavallinen ihminen tee.Kyllä pyydetään. Sekin voi olla vain testi, et selviää, tuleeko todella![]()
Ainoastaan tietynlaisiin töihin pyydetään ilman sopimusta tai varoaikaa. Ei niitä kukaan tavallinen ihminen tee.
Kielitaito rajoittaa aika usein, mutta loppupeleissä vain se joka tulee heti, pyydetään uudelleen. Ei se ole uskonasia ollenkaan, vaan realismia.
Päivä kerrallaan, niin se vaan menee. Pääasia, et olet valmiina, kun se puhelin soi etkä jää miettimään, miksi lähtisit.Ainoastaan tietynlaisiin töihin pyydetään ilman sopimusta tai varoaikaa. Ei niitä kukaan tavallinen ihminen tee.
Aika ihmisarvoja alentavaa tuollainen.Päivä kerrallaan, niin se vaan menee. Pääasia, et olet valmiina, kun se puhelin soi etkä jää miettimään, miksi lähtisit.
Harva kuitenkaan elää satunnaisilla keikoilla. Jos et ole opiskelija tai vastaavaa, niin se ei oikein riitä että maanantaisin on hommia kuuden tunnin verran. Koska suomalainen tukiyhteiskunta on mitä on, niin saman (ellei enemmänkin) saa tekemättä yhtään mitään.
Päivä kerrallaan, niin se vaan menee. Pääasia, et olet valmiina, kun se puhelin soi etkä jää miettimään, miksi lähtisit.
Kyllä keikoista enemmän saa. Ensimmäiset 300 ansaittua euroa kuukaudessa eivät vähennä työttömyystukea lainkaan ja siitä eteenpäin 1 palkkaeuro vähentää tukea 50 sentillä.