S
siiri
Vieras
Ja olen vähän miettinytkin et hommaisko sen visa Electronin ihan vaan siksi et se ottaa heti kaikki ostokset katevaraukseen.
Tuossa Debitissä saattaa mennä kolme-neljä päivää, et rahat lähtää tililtä,ei laita katevaraukseen niin saa olla tosi tarkkana,et paljonko sitä rahaa todellisuudessa siellä on
Tuon takia käytän tietyissä kaupoissa käteistä.
Mut häiritseekö teitä ketään muuta tuo?
Tuossa Debitissä saattaa mennä kolme-neljä päivää, et rahat lähtää tililtä,ei laita katevaraukseen niin saa olla tosi tarkkana,et paljonko sitä rahaa todellisuudessa siellä on
Tuon takia käytän tietyissä kaupoissa käteistä.
Mut häiritseekö teitä ketään muuta tuo?