Olen varmaan aika harvinainen tapaus? Feministirealisti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama juttu. Olen feministi, tutkija ja naistutkimuksen oppiarvoja menestyksellä suorittanut, mutta sanoudun jyrkästi irti näistä "Raiskaa ne suomalaismiehetkin" (raiskausten vähättely) ja "En naisena tarvitse suojelua" (tasa-arvo käsitetään virheellisesti naisten ja miesten samanlaisuutena) sekä näistä Veronika Honkasaloista yms.

Niin olen minäkin, ja ihmettelen miksi suvakit leimataan helsinkiläisiksi polyamorisiksi hippihörhöiksi.
Taitaa toi suvakki tarkottaa jo ihan muita asioista kuin suvaitsevaisuutta sen alkuperäsessä tarkotuksessa, koska en itseäni tunnista suvakista
Tulee lähinnä mieleen ihminen joku marginaali-ihminen. Samoin kun toisen ääripään marginaali-ihmisistäkin. Valtaosahan on jotain ihan muuta kuin kiihkorasisteja tai uusnatseja, mutta ei niitä voi sanoa hesalaisiksi hipstereiksi.

Minulle suht yhdentekevää miten joku yksittäinen ihminen itselleen feminismin määrittelee, arvioin feminismiä sen pohjalta mitä se vaikutusvaltainen porukka tekee. Lisää vaan kannanottoja naisunionilta, niin saadaan koko liike lopullisesti kuopattua, eipä heitä kukaan nytkään noteeraa, mutta voivat tulevaisuudessa olla siellä marginaalissa ilman minkäänlaista huomiota keneltäkään.
Ex Feministi

Minulle suht yhdentekevää miten joku yksittäinen ihminen itselleen feminismin määrittelee, arvioin feminismiä sen pohjalta mitä se vaikutusvaltainen porukka tekee. Lisää vaan kannanottoja naisunionilta, niin saadaan koko liike lopullisesti kuopattua, eipä heitä kukaan nytkään noteeraa, mutta voivat tulevaisuudessa olla siellä marginaalissa ilman minkäänlaista huomiota keneltäkään.
Ex Feministi

Veit sanat suustani.

Sitten kun miehet hyväksyvät että nainenkin on ihminen, joka ihan oikeasti jopa paskantaa ja osaa pieraistakkin yms. On fenimisisyys saavutettu.

Kaikki muu on hölynpölyä.

Ex Feministi

Ai jaa. Minä taas katson, että tämä Unionin porukka on mennyt pahasti metsään "feminismissään". Ei oikeaa feminismiä ole se, että vähätellään raiskauksia ja ahdisteluja, tai että ajatellaan sukupuolten olevan samanlaisia. Feminismiä ei ole myöskään pedofilian puolustaminen. Feminismiä ei ole myöskään se, että sanotaan burkhan käytön olevan jokaisen oma asia. Miten kasvoton nainen voisi olla yhteiskunnallinen toimija, ehdolla esim. vaaleissa?

Ai jaa. Minä taas katson, että tämä Unionin porukka on mennyt pahasti metsään "feminismissään". Ei oikeaa feminismiä ole se, että vähätellään raiskauksia ja ahdisteluja, tai että ajatellaan sukupuolten olevan samanlaisia. Feminismiä ei ole myöskään pedofilian puolustaminen. Feminismiä ei ole myöskään se, että sanotaan burkhan käytön olevan jokaisen oma asia. Miten kasvoton nainen voisi olla yhteiskunnallinen toimija, ehdolla esim. vaaleissa?

Äsiaa... (y)

Miten kasvoton nainen kaapu päässä voisi olla näyttelijä, urheilija, poliitikko, poliisi...?Toiveet unelma-ammatista on näiltä tytöiltä haudattu jo varhain.

Miksi Unionin feministit eivät puutu tähän ilmiselvään epäkohtaan? Sen sijaan huomio koitetaan viedä aivan muualle. Femistiksi itseään tituleeraava vasemmistopoliitikko höpisee Pohjois-Amerikan jääkiekkopiirien joukkoraiskauskulttuurin olevan se varsinainen ongelma.

Yhteistyössä