Olen varmaan liian mustasukkainen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vaan"

Vieras
Itse olen päivät kotona vauvamme kanssa, mies käy töissä. Työpaikalle tullut kaunis aasialaisnainen, joka jututtaa miestäni ja kehuu, kuinka mukava jne. hän on. Miestä tottakai saatu huomio imartelee. Tarviisko mun olla kuviosta huolissaan?? Kun kyllä mä tiedän, ettei mulla oikein oo ollu miehelle aikaa, kun vauva on haastava. En muista, että olisin myöskään häntä kehunut viime aikoina, mutta ei myöskään toisin päin. Ja ei mulla ole myöskään energiaa laittautua täällä kotona... Oonko ihan vainoharhainen vai pitäiskö tilanteesta olla huolissaan?? : /

Jos miehesi kertoo sinulle miten joku vieras nainen häntä kehuu, on hän tilanteesta avoin. Eli tulkitsisin sen niin, että hän haluaa sinun huomioivan häntä, mutta ei aio tehdä mitään tämän vieraan naisen kanssa.

Vauva mummolaan ja teille yhteistä aikaa kaksin? Parisuhdetta ei oikein voi laittaa jäihinkään pikkulapsiajaksi ja elvyttää sitten myöhemmin...

Kiitos vastauksesta astrolabe. Meillä on siinä mielessä huono tilanne, että vauvan molempien mummojen luokse on matkaa yli 250km... Eikä verkostoa täällä oikeastaan ollenkaan. Näin ollen kahdenkeskinen aika on jäänyt todella vähälle. Illalla, kun vauva menee nukkumaan, on se aika mikä on, mutta silloin molemmat ovat jo niin väsyneitä, että ei meinaa jaksaa. 6kk aikana olemme käyneet kaksi kertaa kahdestaan urheilemassa, siinä meidän yhteiset laatuajat : /

En voi sille mitään että olen niin mustasukkainen. Olen epävarma itsestäni jne. se on varmaan miehelle aika rankkaa. Ahdistaa ihan hulluna. Kaipa siellä töissä on ihan erilaista olla, jos saa kaipaamaansa huomiota sillä välin ku mä hoidan sairasta lasta kotona :( Onneksi on ollut viime aikoina tervekin jonkun aikaa!

[QUOTE="minä vaan";25935419]Itse olen päivät kotona vauvamme kanssa, mies käy töissä. Työpaikalle tullut kaunis aasialaisnainen, joka jututtaa miestäni ja kehuu, kuinka mukava jne. hän on. Miestä tottakai saatu huomio imartelee. Tarviisko mun olla kuviosta huolissaan?? Kun kyllä mä tiedän, ettei mulla oikein oo ollu miehelle aikaa, kun vauva on haastava. En muista, että olisin myöskään häntä kehunut viime aikoina, mutta ei myöskään toisin päin. Ja ei mulla ole myöskään energiaa laittautua täällä kotona... Oonko ihan vainoharhainen vai pitäiskö tilanteesta olla huolissaan?? : /[/QUOTE]

Ei se laittautuminen niin hirveesti aikaa vie, ja esim ripsiin ja kulmiin voi ottaa kestovärjäyksen. Verkkareiden sijaan laittaa farkut jalkaan ja kulahtaneen paidan sijaan siistin topin tmv. Hiukset harjaa jne.

Astrolaben kaa samoilla linjoilla, mielestäni miehesi yrittää vihjata että kaipaisi sitä aikaa ja huomiota sinulta.

[QUOTE="minä vaan";25935680]En voi sille mitään että olen niin mustasukkainen. Olen epävarma itsestäni jne. se on varmaan miehelle aika rankkaa. Ahdistaa ihan hulluna. [/QUOTE]

Mieskin voi olla epävarma itsestään. Etenkin, jos sinäkään et ole häneen viime aikoina kiinnittänyt huomiota yms.

Voisko mummo tulla teille yökylään ja te hotelliin?

Kun oma olo on hyvä niin hyvää oloa jakaa myös muille. Tarkoitan siis,että jos Tunnet itsesi kehujen arvoiseksi niin annat kehuja myös muille. Mulla ainakin menee niin. Ja mitä tuohon laittautumiseen tulee niin se on just niin,ettei se paljoa vaadi. Hiukan meikkiä ja tukka hyvin,siistit vaatteet päälle ja iloinen hymy. Siitä tulee itselle ja miehellekin hyvä mieli kun vähän näkee vaivaa.

Mä en olisi huolissani sun tilanteessa että jotain tapahtuisi. Näytä hiukan miehellekin niitä mustia sukkia koska myös se imartelee kunhan ei ole sairaalloista.

[QUOTE="minä vaan";25935773]Mies sanoi, että kyllä rakastaa mua jne. mutta tuntuu hyvältä kun joku kehuu... Miten mä voisin parantaa siinä?? En halua menettää mun miestä :([/QUOTE]

Parisuhteeseen kannattaa kyllä panostaa, mutta vain voimavarojen mukaan, eikä tarvitse näytellä mitään muuta kuin on. Toisen huomioimisen tulee olla molemminpuolista. Ei se niin toimi, että pakotat itsesi ylistämään miestäsi ilman aihetta ja ilman että mies huomioi sinua.

[QUOTE="kössi";25935838]Parisuhteeseen kannattaa kyllä panostaa, mutta vain voimavarojen mukaan, eikä tarvitse näytellä mitään muuta kuin on. Toisen huomioimisen tulee olla molemminpuolista. Ei se niin toimi, että pakotat itsesi ylistämään miestäsi ilman aihetta ja ilman että mies huomioi sinua.[/QUOTE]

Ite ku en meikkaa ikinä muutenkaan, en osaa ajatella laittautumista kovin tärkeänä. Mutta jos vaikka joskus keittäis vaan aamukahvit toiselle tai laittais aamulla hälle eväsleivät valmiiksi tms. Jotain ihan sellasta pientä ja arkista, mutta josta tulee lämmin olo.

Itse en myöskään tee laskelmia siitä, kumpi sanoo useammin "rakastan sinua" tms. Ihan vaan sanon, jos siltä tuntuu. Mitä jos illalla menee toisen kainaloon ja kertoo, että on onnellinen hänen kanssaan. Eiköhän siinä jotain vastakaikua toiseltakin tule?

Jos sitä sitten yrittäis meikkiä ja mekkoa tänään? Luulin, että riittäis et vauva on hoidettu, koti siisti, pyykit ja tiskit pesty sekä ruoka valmiina. Koko päivän noihinkin saa menemään, ei mulla oo käyny meikkaaminen pienessä mielessäkään : /

Ite ku en meikkaa ikinä muutenkaan, en osaa ajatella laittautumista kovin tärkeänä. Mutta jos vaikka joskus keittäis vaan aamukahvit toiselle tai laittais aamulla hälle eväsleivät valmiiksi tms. Jotain ihan sellasta pientä ja arkista, mutta josta tulee lämmin olo.

Itse en myöskään tee laskelmia siitä, kumpi sanoo useammin "rakastan sinua" tms. Ihan vaan sanon, jos siltä tuntuu. Mitä jos illalla menee toisen kainaloon ja kertoo, että on onnellinen hänen kanssaan. Eiköhän siinä jotain vastakaikua toiseltakin tule?

Vaikea sanoa. Itse palvoin ex-vaimoani ja yritin hyvillä teoilla ja alistumalla saada häneltä arvostusta ja läheisyyttä. Ei onnistunut. Toivoin kyllä, että hän olisi edes kerran vuodessa laittautunut nätiksi ihan vain minun takiani. Koskaan sellaista ei tapahtunut. Muiden takia kyllä laittautui.

[QUOTE="minä vaan";25935893]Jos sitä sitten yrittäis meikkiä ja mekkoa tänään? Luulin, että riittäis et vauva on hoidettu, koti siisti, pyykit ja tiskit pesty sekä ruoka valmiina. Koko päivän noihinkin saa menemään, ei mulla oo käyny meikkaaminen pienessä mielessäkään : /[/QUOTE]

Ei niihin mene työssäkäyviltäkään koko päivää, joten suosittelen aikataulusi uusimista. :p

Tai ainakin prioriteettilistan. Kuka muistaa siivottiinko joka päivä, mutta rakkauden ja hyvän parisuhteen varmasti muistaa. Mielestäni vauvankin kannalta on tärkeintä vanhempien keskinäiset hyvät välit.

Eikö miehille ihan totta riitä vain se, että saa tulla kotiin, jossa odottaa ruoka eikä ole suuremmin velvollisuuksia? Mun mies varmaa nauraa mulle, jos oon oikein laittautunut. Kysyy varmaan, et mikä mua vaivaa... Tai jos oon joskus laittanu arkena ripsiväriä, kysyy heti et ootko meikannu??

[QUOTE="minä vaan";25935893]Jos sitä sitten yrittäis meikkiä ja mekkoa tänään? Luulin, että riittäis et vauva on hoidettu, koti siisti, pyykit ja tiskit pesty sekä ruoka valmiina. Koko päivän noihinkin saa menemään, ei mulla oo käyny meikkaaminen pienessä mielessäkään : /[/QUOTE]

Toi on kodinhoitoa eikä parisuhteenhoitoa. Tee selvä ele miestäsi varten. Ei sitä tietenkään joka päivä tarvitse täydessä tällingissä olla,mutta silloin tällöin. :D

[QUOTE="minä vaan";25935945]Eikö miehille ihan totta riitä vain se, että saa tulla kotiin, jossa odottaa ruoka eikä ole suuremmin velvollisuuksia? Mun mies varmaa nauraa mulle, jos oon oikein laittautunut. Kysyy varmaan, et mikä mua vaivaa... Tai jos oon joskus laittanu arkena ripsiväriä, kysyy heti et ootko meikannu??[/QUOTE]

Kyllä se riittääkin yleensä. En usko että olet laiminlyönyt miestäsi. Tuo miehen vieraalta naiselta saama huomio vain aiheuttaa sinulle tuollaisia tuntemuksia.

Yhteistyössä