[QUOTE="minä vaan";25935893]Jos sitä sitten yrittäis meikkiä ja mekkoa tänään? Luulin, että riittäis et vauva on hoidettu, koti siisti, pyykit ja tiskit pesty sekä ruoka valmiina. Koko päivän noihinkin saa menemään, ei mulla oo käyny meikkaaminen pienessä mielessäkään : /[/QUOTE]
Jos mies on tosiaan ihan ääneenkin sanonut, että kehut tuntuu hyvältä, niin sitä mies varmasti myös tarkoittaa. Varmasti haluaisi kehuja mieluiten sulta ja sitä yhteistä aikaa myös. Väsyneenä ja kiireisenä sitä uppoaa siihen arkeen, kumpikaan ei huomioi toista, ja kun on huono olo itsestä, ei ainakaan sano toiselle mitään hyvää.
Ei sen nätiksi laittautumisen tarvitse olla mitään ihmeellistä, katsoo että on vähän kivemmat vaatteet päällä (kotivaatteetkin voi olla nättejä), naama on kammattu ja ottaa miehen vastaan kotona hymyn ja suukon kanssa ja kysyy, miten päivä meni. Tietysti jos miehen kotiin tullessa on just tilanne päällä niin tuo ei onnistu, mutta silloin voi yrittää huomioida jollain muulla hetkellä.
Mä en sano että naisen PITÄÄ olla miehen mieliksi ja että pitäisi esittää herttaista kotirouvaa, mutta kyllä se nyt vain suhteelle tekee ihmeitä, että miettii vähän siitä toisenkin näkökulmasta. Vapaaehtoista se on totta kai.
Mun mielestä tuossa ei ole mitään hirveän huolestuttavaa tuossa tilanteessa. Jos mies on avoimesti sulle kertonut, että tuollaisesta hymyilevästä ja huomioivasta kulttuurista tulevan naisen huomio on tuntunut hyvältä nyt kun kotona sitä huomiota ei kauheasti saa, niin sehän on tosi hyvä merkki. Merkki siitä, että sulla on mies, joka sanoo kun jotain on pielessä ja kertoo vielä keinot tilanteen korjaamiseenkin: hän kaipaa lisää huomiota. Ongelma tuo olisi, jos mies ei sanoisi mitään, alkaisi hiljaisuudessa kiukutella, sinä kiukuttelisit takaisin, välit tulehtuisi ja tilanne ei korjaantuisi mihinkään. Teillä on hyvät eväät tulevaisuudelle, kun luotat vain vähän itseesi ja siihen, että mies kyllä susta tykkää. Ei se olisi muuten sua elämänkumppanikseen valinnut ja lastakin sun kanssa tehnyt.
Kahdenkeskistä aikaa ei tosiaan tule jos sitä ei järjestä. Se voisi olla teille tärkeää ja tarpeellista.