Olen varmasti kamala akka, mutta nyt kilahti! (irrallaan olevat kissat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sip:
On se mahtava tunne kun saa päteä... Ei se mitään vaikka se toinen osapuoli on lapsi, joka ei millään tavalla ole vastuussa siitä että vanhemmat eivät huolehdi kissasta.

Ja kyllä, lapsikin ON ihminen, mutta on ihan eri asia mennä "huomauttamaan" asioista (tässä tapauksessa irrallaan juoksentelevasta kissasta) naapurin rouvalle kuin lapselle!

Olisi se mahtavaa, että vihdoin ja viimein tajuaisivat asian. Hyvä se on lapsenkin oppia, mikä on kiellettyä ja mikä sallittua. Jos ei kotona sitä opi, niin sitten jossain muualla. Kyseessä ei kuitenkaan ole enää alle kouluikäinen.

Eli minkä ikäinen? On se vähän eri asia onko ikää 7 vai 16... Mut luukuta kissa, vie löytöeläimistä huolehtiville, hyvässä tapauksessa eivät hae kissaa enää takaisin vaan se saa paremman kodin :)

Mitä sillä nyt on merkitystä, minkä ikäinen muksu on kyseessä? Mun mielestä vähemmän haittaa lapselle on siitä, että käskee viemän kissan kotiin kuin että kissa raadellaan kuoliaaksi siinä silmiensä edessä.

[ Mä olen niiiin kurkkuani myöten täynnä, ettei kenellekään varmasti jäänyt epäselväksi mitä meidän ja muutaman muun pihalla irtokissoista ajatellaan :kieh:

Eihän hän ollenkaan kissoja tässä manaa, eikö niin Palma?

olen loukuttanu ja vieny löytöeläinkotiin tai ell tykö. yhen villiintyneen mettäkissan mies on ampunu. kissa oli: laiha, haavoja, korvat puuttu, pakkasta30. sama kissa pyöri nurkissa syksystä asti, todennäkösesti jonku mökkiläisen kesäkissa. jos tät ei ois tehty ois kissa kärsy viellä enemmän ja paleltunu, oli mielestäny parempi loppu näin ku kituen.

Meiän naapurin mummolla 3 kissaa ainakin ja irti ovat varmaan aina.. olivat sit paskoneen leikkipuiston ja hiekkiksen täyteen.. Meinasin jo ottaa kerran niskasta ja nakata mehtään! Onneks kiinteistöhuolto kävi vaiha hiekat ja laitto pressun siihen päälle!

Yhteistyössä