Olen väsynyt kaikkeen

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Ja sitten nuo lapset on kun enkeleitä kun iskä tulee kotiin, kumma juttu...

Ehkäpä olet silloin itsekin rauhallisempi ja se heijastuu lapsiin.
Kun päivisin olet hermostunut, niin sekin heijastuu lapsiin.

Täälläkin välillä ihan samanlaista...

Jaksamisia =)

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:
Täällä kohtalotoveri. Meillä tosin mies viettää yöt kotona nukkuen mutta ehdin yleensä jo laittaa lapsen unille ennenkuin ukko on kotona. Nyt meillä on ollu flunssa ja korvatulehdus ja hermo sekä mulla että pojalla tosi kireellä. Tänään tosin huomasin silti olevani maailman onnellisin. Sain kuulla että tuttavan lähes samanikäinen lapsi oli kuollut äkillisesti :'( Pistipähän taas oman ajatus maailman reilaan eikä tule "turhasta" valitettua....

Siis, sitä yritän sanoa että yritä kuitenkin katsoa ympärille ja huomata että asiat on kuitenkin valtavan hyvin jos siellä ollaan terveitä. Ja eiköhän tämä äidin elämä helpota kun lapset on teinejä ja ne nukkuu ja välttelee vanhempiaan minkä ehtii :D

Mäkin luulin että helpottaa kun toi nelikko hieman varttuu. Voin kertoa että nauttikaa vielä kun lapset on pieniä, niin murheet ovat pieniä. Kummasti ne murheet kasvaa ikävuosien myötä.
Ja tää pätee ihan kaikkiin asioihin, mitä neljän seinän sisällä on.

Sisko kävi, ja lapset olivat tosi nätisti, mies tuli päästämään mut käymään saunassa ja laittoi sillävälin keskimmäisen nukkumaan. :heart:
Ehkä tää tästä taas helpottaa, ku tuo pikkuinen vielä nukahtaa, niin pääsen sohvalle lepuuttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Tutun kuulosta... Meirän iskä tulee kotiin seuraavan kerran 28.6.

Väsy/kiukku päivinä mä yritän keksiä jotain repäsevää/odottamatonta. Aamupala tarjoillaan laulaen (ei huutaen ), välipalaksi lättyjä, kaamea kutkalukki lähtee liikkeelle (ja sehän ei luovuta ennenkuin kaikki kikattaa, varsinkin nykyään kun se on tainnu saada pikkusia kutkalukkivauvoja ). Se on yllättävän helppoa vaikka tuntuu ettei mitään jaksa, se pelleily on kuitenkin helpompaa ja mukavampaa kuin kiukuttelu.

Ai niin kaikki ei ole ehkä tavannu kutkalukkia: eli sormenpäät alustaa vasten ja keskisormi hiukan irti (se on pää). Kutkalukki kulkee elävää alustaa pitkin hyvin nopeasti myös päätään apuna käyttäen, yleensä kutkalukki etsiytyy mahan päälle tai kainaloon steppaamaan. Jostain kumman syystä se yleensä saa häädön kovin äkkiä. Nimen yhteydessä ei saa käyttää sanan muunnosta lasten läsnäollessa.

Peesi, eli huumoria ja laulua ja naurua kehiin kun väsyttää! Kutkalukki tunnetaan muuten meillä nimellä haapsiainen

:D

Väsyttää täälläkin. Kohta saa nuo isommat nukkumaan niin vauva herää valvomaan (kitisemään). Aamusta sitte on kaikki (paitsi ehkä vauva) kahdeksalta ylhäällä.
Minä ollu "yh:na" jo pari vuotta ja loppua ei näy. Mies yrittäjä ja töitä on yötä päivää. Nyt sinä mielessä rauhallista töiden suhteen että käy edes nukkumassa välillä.
Varsinki nämä sadepäivät lapset menee pitkin seiniä vaikka kuin keksii ohjelmaa. Aina joku jota ei kiinnosta.
Ens viikko miehellä lomaa ja aiko pyyhkästä heti mökille. Ite sana mennä mukaan jos haluan. EI vaan kiinnosta lähtä kuudne lapsen kanssa 30 neliön mökkiin viikoksi. Mökille ei tuu vettä eli ulkovessat ym. Vauva täyttää ens viikolla kuukauden.
Eli tiedän tunteen ku ei enää jaksa mitään.. Keksi itelle lasten kanssa ohjelmaa. Menkää kylään, retkelle ym tai kutsukaa vieraita. Aika kuluu nopeammin. Ja sinä siinä mielessä onnellinen ettei sun tilanne kestä loputtomiin.

voimia sinne! :hug: meillä sinänsä eri tilanne että mä oon päivät töissä jolloin lapset hoidossa. sitten illat itsekseni lasten kanssa kotosalla kun isäntä on töissä noin klo 12-24, eli ei mitään apuja iltoihin... aamulla se sit jää vielä nukkumaan kun mä kiikutan tenavia hoitoon ja meen töihin. joskus vaan tuntuu, ettei jaksa.... mutta eiköhän se tästä :hug: