Olen viemässä kirpparille tavaraa, miltä kuulostaa hinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
Kaikki vaate on siistiä, ehjää ja puhdasta.

Housuja, paitoja, isoja bodyja 50 snt/kappale
Housuja, paitoja, sellaisia vähän parempia 1-2 euroa/kpl
Neulepaitoja, fleecepaitoja 2e/kpl
Ulkovaatteita, hyväkuntoisia 2-10 euroa (10 e laitoin sellaiselle melkein uudelle poikien untuvatakille)
Kenkiä 1-5 euroa parilta (5 e Viking Goret)
Kirjoja, VHS-kasetteja 1-2 euroa

Meneeköhän kaupaksi? Ärsyttää kun kamaa on joka paikka täynnä eikä tiedä mihin niitä kuskais :| Ajattelin että ei tarvis noita enää hakea takas sieltä :whistle:

halppaa halppaa halpppaa!! eli just oikeat kirppis hinnat. mä kävin su kirppiksellä ja n. vuoden 81 myrkynvihree keltaisin kanttauksin ja nalle somistein oleva toppapuvusta lähinnä kesäpuvuksi hitunut kammotus maksoi 16euroa! :o

Tuollaisilla hinnoilla möin itse kirpparilla ja melkein kaikki meni kahden viikon aikana ja hyvän tilin tein! JOs on tarkoitus päästä tavarasta eroon, niin hinnat on kohdillaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
halppaa halppaa halpppaa!! eli just oikeat kirppis hinnat. mä kävin su kirppiksellä ja n. vuoden 81 myrkynvihree keltaisin kanttauksin ja nalle somistein oleva toppapuvusta lähinnä kesäpuvuksi hitunut kammotus maksoi 16euroa! :o

Retroa? ;) Joo, mä ihmettelin kans kun puhkikuluneesta remun haalarista pyydettiin 20e!!!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Noi vhs kasetit ei tunnu enää menevän kaupaksi ainakaan meilläpäin...

Viimeksi myin heinäkuussa ja silloin kyllä näytti menevän ainakin lasten kasetit.. tuossa nyt menevässä kasassa on mm. Dumbo ja Kananlento, eli ihan laatuakin.

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:

Tuota näkee kans, itse en antais edes ilmaiseksi tuollaista vaan veisin suoraan kierrätyskeskukseen (täälläpäin sinne voi viedä ja sieltä hakea ilmaiseksi tavaraa)..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai olet laskenut että rahoissa omillesi pääset ja jäisi vielä voittoakin :)
Siis pöytävuokran jälkeen.

Mulle ois pääasia että sais sen pöytävuokran, se on jotain 50e kahdelta viikolta. Pitää sitten viedä jotain kalliimpaa myyntiin jos ei muuten tunnu tulevan täyteen..

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Hyvät on hinnat, noilla varmasti meneekin kaupaksi. Mun pitäis kans tehdä kirpparikuorma, kun ei jaksa laittaa huutikseen :)

Itsekin myyn mieluummin kirppiksellä, ostaja näkee mitä on ostamassa, eikä tule postikuluja :)

Juu, olis vaan kiva, kun olis joku jonka kanssa ottais kimppapöydän, ei olis niin suuri tuo pöytämaksu.

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai olet laskenut että rahoissa omillesi pääset ja jäisi vielä voittoakin :)
Siis pöytävuokran jälkeen.

Mulle ois pääasia että sais sen pöytävuokran, se on jotain 50e kahdelta viikolta. Pitää sitten viedä jotain kalliimpaa myyntiin jos ei muuten tunnu tulevan täyteen..

Laske nyt että edes vähän jäisit voitollekin :)

Yhteistyössä