Olen vissin ihan pihalla maailman menosta kun en tiennyt, että s-ryhmä on mukana ydinvoimala hankkeessa :(

Ne jakaa myös potkuja. Kaikkeen sitä tulee sotkeuduttua.

http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2010/07/17/s-etukorttilainen-tasta-et-tiennyt-mitaan/20109914/12
 
Hesalaisella hiilienergiallako pitäisi sähkö tuottaa? Ydinvoiman vastustajat voisivat irtisanoa ensin oman sähkösopparinsa, kun kulutus laskee tarpeeksi niin sitten ydinvoimaa ei tehdä. Ei siihen skortit vaikuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä juttu:
Hesalaisella hiilienergiallako pitäisi sähkö tuottaa? Ydinvoiman vastustajat voisivat irtisanoa ensin oman sähkösopparinsa, kun kulutus laskee tarpeeksi niin sitten ydinvoimaa ei tehdä.

Eipä taitaisi tämäkään riittää, teollisuus kun käyttänee melkoisen suuren osan Suomen sähköstä.

Aloittaja ja ydinvoimaa vastustavien kuoro voisivat kyllä vaihteeksi yllättää ja esittää ihan realistisen ja konkreettisen vaihtoehdon ydinenergialle. Uusiutuvat energiamuodot eivät ole riittäviä, tarpeeksi kehittyneitä ja vakaita kattamaan Suomen energiantarvetta - olisiko parempi vaihtoehto siis olla edes pyrkimättä omavaraisuuteen ja ostaa ydinsähkö ulkomailta? Kiillottaisiko se Suomen sädekehää, jos voimalat eivät seisoisi omalla maalla, vai sysäisikö se sittenkin vain vastuun muille?

Ydinvoimalla on sekä hyvät että huonot puolensa, mutta ainakin tässä vaiheessa hyvät ajavat reippaasti huonojen yli, ja ennen kaikkea parempaa vaihtoehtoa ei ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä juttu:
Ydinvoiman vastustajat voisivat irtisanoa ensin oman sähkösopparinsa, kun kulutus laskee tarpeeksi niin sitten ydinvoimaa ei tehdä. Ei siihen skortit vaikuta.
Tästä ydinvoiman vastustajien on tosiaankin hyvä aloittaa maailmanparantamisensa.=)
 

Similar threads

O
Viestiä
5
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä