Olenko ainoa joka ei katsonut eilistä lätkäpeliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outoko"

Vieras
Olenko todella ainoa jota nuo lätkän mm-kisat ei kiinnosta pennin vertaa? Tuntuu että joka ainoa tuttavani oli eilen kaupungilla riehumassa ja juhlimassa Suomen voittoa... itse menin normiaikaa nukkumaan, enkä edes katsonut peliä. Minussa on pakko olla jotakin vikana! :(

Et ole ainoa. Minua olisi kiinnostanut,mutta menin nukkumaan. Vauva on valvottanut kovasti ja univelkaa kertynyt,niin menin oitis nukkumaan kun sain vauvan unille.

Meillä ei ole digiboksia. Piti tulla työmaalle asti tänään, että sain (jouduin) kuulla pelin päättyneen suomalaisten voittoon. Mutta nythän tästä on pääsemättömissä ad infinitum.

Nukahdin 3. erän alussa kun vauva vihdoin hiljeni (alku peli menikin vauvaa kannellessa ja hyssytellessä). Mutta säpsähdettiin kyllä hereille joka kerta kun Suomi teki maalin, kiitos miehen. 3-1 kohdassa siirryttiin makuuhuoneeseen, mutta kyllä se sinnekkin kuului.. En tiedä lähtikö mies pelin jälkeen jonnekkin juhlimaan, mutta ainakin talo hiljeni melkein heti pelin loputtua ja saatiin nukuttua. :D

No tuskin oot ainut. Mä olisin halunnut katsoa, mutta en kerta kaikkiaan jaksanut. Tein edellisen yön töitä 16 tuntia ja simahdin ilta ysiltä. Pyysin kyllä miestä herättämään kolmannessa erässä jos suomi johtaa, mutta eipä ollut saanut mua hereille.

En katsonut, vaan menin nukkumaan. En ole katsonut yhtään peliä tänä vuonna, pelkään että mulla on huono karma eli jos oisin katsonut niin nuo lukemat ois menny toisin päin...

Eka erä meni yhteyden pätkiessä ( katsoin netistä), toka erän ajan nukuin, heräsin kun Suomi teki ekan maalin ja kolmannen erän sitten katsoin ihan valveilla.

Että aika huonoa oli mun katsominen. Eli käytänössä katsoin 1/3 osan.

Viimeksi muokattu:
kyllä periaatteessa olis kiinnostanut katsoa, mut mä kuitenkin priorisoin noi yöunet korkeemmalle... ekan erän katoin ja nukkumatti otti musta voiton 5-0 ja kömmin nukkumaan... joskin havahduin joka maaliin ja pelin loppuun kun mun punkkani on tällä hetkellä olkkarin sohvan takana kun en haluu nukkua vauvan kanssa samassa huoneessa ja yläkerran makkarit on rempassa...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 8 kk;23775223:
kyllä periaatteessa olis kiinnostanut katsoa, mut mä kuitenkin priorisoin noi yöunet korkeemmalle... ekan erän katoin ja nukkumatti otti musta voiton 5-0 ja kömmin nukkumaan... joskin havahduin joka maaliin ja pelin loppuun kun mun punkkani on tällä hetkellä olkkarin sohvan takana kun en haluu nukkua vauvan kanssa samassa huoneessa ja yläkerran makkarit on rempassa...

Et halua nukkua vauvan kanssa samassa huoneessa? :O

Ei ole lätkä kiinnostanut pätkääkään. Yöllä heräsin, kun luulit tytön itkevän unissaan. Mies huudattikin telkkarista Suomen voitonjuhlia. Silloin en jaksanut asiaa sen tarkemmin selvitellä. Minulle selvisi vasta tänään aamulla Iltsarin sivuilta, että Suomi on voittanut. Ihan sama minulle.

Mä kyllä haluaisin katsoa, mutta kun tämä meidän 6 kk poitsu on sellainen aamuvirkku, joka herää nykyään jo puolikuudelta... en vaan jaksanut ja menin kymmeneltä nukkumaan. Vähän harmittaa, kun kuulemma hyvä peli oli

Et ole...meillä ei katsonut kumpikaan ( en minä eikä mies ).
Yritimme nukkua koska molemmilla aikainen herätys...
Tosin jokaisen maalin kyllä osasi aavistaa napurin mylvinnästä...:kieh:

Nukuin kuin tukki, ei kiinnosta niin paljoa. Mutta ilmeisesti aika moni on katsonut ja voiton kunniaksi pitää vapaata. Ainakin eräs puolituttu sanoi, että aamun lähijunat olivat lähes tyhjiä vaikka yleensä on vaikeuksia mahtua sisään.