Olenko ainoa jota ihmetyttää kun joku myy huutiksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
täysin uusia vaunuja? Nää on ollu myynnissä jo kauan

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=72470772

Meillä on tällä hetkellä kahdet vaunut, joten myymme nämä tarpeettomina!

Lukee ilmoituksessa.

Sai keskenmenon?
Vauva syntyi kuolleena tai kuoli synnytyksessä?
Voittanut vaunut jostain arvonnasta?
Osti nuo vaunut, mutta löysikin sitten sellaiset jotka todella haluaa, eikä noille ollutkaan tarvetta?
Mahdollisia syitä on vaikka kuinka.

Eikös täälläkin joku suunnitellut ostavansa uudet vaunut, jotta saisi miehensä innostumaan vauvan hankinnasta. Jos se on yleinen tapa, niin ei ihme, jos uusi vaunuja on myynnissä enempikin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No eipä nuo ole ainakaan huutiksessa menneet kaupaksi, joten en ole ainoa jota epäilyttää. Ovat AINAKIN kolmatta kertaa myynnissä..

No sellaiselle, joka haluaa vauvalleen uudet vaunut, ei ehkä tule mieleen ensimmäiseksi tarkistaa Huuto.netiä, ja käytettyjä etsivien mielestä nuo on varmasti liian kalliit.

Mua taas jaksaa ihmetyttää, miks kukaan jaksaa ihmetellä sitä, mitä joku toinen myy ja miksi... tai samoin kuka huutaa, mitä ja miksi.. =)

Mulla yks ostaja kerran alkoi epäillä, että huudatan itse omia tuotteitani ylemmäks toisella nimimerkillä, kun se mun tuotetta huutanut oli miehen kuuloinen nimimerkki ja kyseessä oli naisille tarkoitettu tuote. ...joten nimimerkkihän se kaiken kertoo. :saint:

Jos on niin epäluuloinen, kannattaa ehkä olla tekemättä kauppoja huutiksen kautta tai jos joku myyjä epäilyttää, sen voi ihan helposti vaan ohittaa ja olla katsomatta/huutamatta sen tuotteita. =)

Omaan tapaukseeni naureskelin vielä jälkikäteen, koska kyseinen "miesnimimerkki"ostaja kyllä oli sittemmin nainen... B)

No eipä nuo ole ainakaan huutiksessa menneet kaupaksi, joten en ole ainoa jota epäilyttää. Ovat AINAKIN kolmatta kertaa myynnissä..

Tai sitten kukaan ei vaan halua ostaa niitä siihen hintaan, jolla myyjä on ne halukas myymään, vaan ostaa mielummin kaupasta niin saa takuun (takuu koskee yleensä vain ekaa omistajaa). Ei syy ole välttämättä epäily.

No luulen kumminkin, että mahdollisia ostaja ehdokkaita karsii myyjän nollapalautteisuus ja ainakin jossain vaiheessa hvnä ollut hinta (670 e) , jos ei olisi mahdollisuutta noutaa minä en koskaan maksaisi kenenkään tuntemattoman tilille moista summaa etukäteen.
Olihan tuolla kuvia ihan niistä myytävinä olevista vaunuista , osissa.
Ilmoituksen kuva näköjään valmistajan sivuilta.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

No luulen kumminkin, että mahdollisia ostaja ehdokkaita karsii myyjän nollapalautteisuus ja ainakin jossain vaiheessa hvnä ollut hinta (670 e) , jos ei olisi mahdollisuutta noutaa minä en koskaan maksaisi kenenkään tuntemattoman tilille moista summaa etukäteen.
Olihan tuolla kuvia ihan niistä myytävinä olevista vaunuista , osissa.
Ilmoituksen kuva näköjään valmistajan sivuilta.

Lisäksi kun myyjän pitää onnistua löytämään sellainen ostaja, joka on valmis ostamaan sen tuolla hintaa sekä tykkää väristä ja mallista... :whistle:

Voi v**tu teiän kanssa, eikö saa enää kysellä??

Mikä sua nyt niinqu tarkkaanottaen hiertää?
Eihän sinun ole pakko niitä huutaa, jos epäilyttää, tai voit laittaa äskeiset viestisi ylläpidolle. He ryhtyvät toimenpiteisiin, mikäli tarvetta on :) .

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:

Ihan asiallista kommentointia ja pohdintaa, mikä sua nyppii?

Tottahan saa kommentoida ym en mä sitä tarkota, mut miksi ei sais tällasia kysellä? Onko se vaan mustien etuoikeus? Kyllähän täällä huutiksesta saa muutki kysellä tai alittaa millasia alotuksia vaan

kärppänä heinälatoon kirjoitti:

"Mua taas jaksaa ihmetyttää, miks kukaan jaksaa ihmetellä sitä, mitä joku toinen myy ja miksi... tai samoin kuka huutaa, mitä ja miksi.."

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:

Ihan asiallista kommentointia ja pohdintaa, mikä sua nyppii?

Tottahan saa kommentoida ym en mä sitä tarkota, mut miksi ei sais tällasia kysellä? Onko se vaan mustien etuoikeus? Kyllähän täällä huutiksesta saa muutki kysellä tai alittaa millasia alotuksia vaan

kärppänä heinälatoon kirjoitti:

"Mua taas jaksaa ihmetyttää, miks kukaan jaksaa ihmetellä sitä, mitä joku toinen myy ja miksi... tai samoin kuka huutaa, mitä ja miksi.."

Varmasti olisi kirjoittanut ihan samoin mustallekin kysyjälle.

Yhteistyössä