Olenko ainoa jota ihmetyttää kun joku myy huutiksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi v**tu teiän kanssa, eikö saa enää kysellä??

Ihan asiallista kommentointia ja pohdintaa, mikä sua nyppii?

Tottahan saa kommentoida ym en mä sitä tarkota, mut miksi ei sais tällasia kysellä? Onko se vaan mustien etuoikeus? Kyllähän täällä huutiksesta saa muutki kysellä tai alittaa millasia alotuksia vaan

kärppänä heinälatoon kirjoitti:

"Mua taas jaksaa ihmetyttää, miks kukaan jaksaa ihmetellä sitä, mitä joku toinen myy ja miksi... tai samoin kuka huutaa, mitä ja miksi.."

Varmasti olisi kirjoittanut ihan samoin mustallekin kysyjälle.

Ja voin muuten luvata, että oisin kirjoittanut. :laugh: Mut joo, mua taas ei jaksa tämän enempää kiinnostaa tämä aihe... :whistle:

Ehkäpä tämä 0 palaute on se syy miksi vaunut ei ole mennyt kaupaksi.
On mullakin monta tuotetta jotka ei ole mennyt ekalla tai vielä viidennelläkään kerralla kaupaksi mutta lopulta kuitenkin uuden omistajan löytänyt

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Voi v**tu teiän kanssa, eikö saa enää kysellä??

Ihan asiallista kommentointia ja pohdintaa, mikä sua nyppii?

Tottahan saa kommentoida ym en mä sitä tarkota, mut miksi ei sais tällasia kysellä? Onko se vaan mustien etuoikeus? Kyllähän täällä huutiksesta saa muutki kysellä tai alittaa millasia alotuksia vaan

kärppänä heinälatoon kirjoitti:

"Mua taas jaksaa ihmetyttää, miks kukaan jaksaa ihmetellä sitä, mitä joku toinen myy ja miksi... tai samoin kuka huutaa, mitä ja miksi.."

Varmasti olisi kirjoittanut ihan samoin mustallekin kysyjälle.

Ja voin muuten luvata, että oisin kirjoittanut. :laugh: Mut joo, mua taas ei jaksa tämän enempää kiinnostaa tämä aihe... :whistle:

No sori vaan sitten.

Yhteistyössä