Olenko epänormaali mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chicolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Chicolo

Vieras
Melkein aina kun näen hyvännäkösen naisen, etenkin jos kuteet korostaa naisellisia paikkoja (rintoja, peppua, sääriä, reisiä ja tiedätte kyllä... ), mietin kyllä mielessäni seksiä heidän kanssaan. Se mitä päivän aikana sitten näkee, pakottaa kyllä heti kotona masturboimaan.

Ny on vaan se ongelma, että näitä neitokaisia pyörii niin paljon tuolla ja jotenkin on semmonen fiilis että haluis saada kaiken. Ainakaan yksi ei riitä mihkään, se on varma. Mitä mä teen? Sekoon oikeesti...

[QUOTE="vieras";24565416]Seksiaddikti? Ei tuo nyt ihan normaalilta kuulosta.. Otahan yhteys lääkäriin, jos osais opastaa eteenpäin..[/QUOTE]

Luulen, et aika moni muukin mies on ihan samanlainen. Mutta siin on se ero, että runkkaus riittää. Niin mullekin jonkun aikaa, mutta nyt usein jossain kaupassakin kun näkee jonkun seksipepun, että olis pakko mennä sanomaan jotain...

Öö, siis pitäskö naiset pahana, jos menis kohteliaasti sanomaan jotain että:" Mun on pakko myöntää, että sun kauneus ja naiselliset muodot saa mut ihan sekasin. Alan käymään sellaisialla seksuaalisilla ylikerroksilla, että olisi kiva käyttää tuo energia johonkin... Suhun... En voi tietenkään vaatia mitään, mutta luulen että sullakin olis kivaa... Miten olis kunnon panot?"

No ehkä vieläkin hienovaraisemmin. Tosin uskon, että joihinkin naisiin suoraviivaiset ehdotukset tehoo. Ja ehkä just tommoiset tosi hyvännäköset jotka on oikein laittautuneet seksikkäiksi, toivovatkin jotain tämmöstä. Vai kiusaavatko vaan.

[QUOTE="ap";24565442]Luulen, et aika moni muukin mies on ihan samanlainen. Mutta siin on se ero, että runkkaus riittää. Niin mullekin jonkun aikaa, mutta nyt usein jossain kaupassakin kun näkee jonkun seksipepun, että olis pakko mennä sanomaan jotain...

Öö, siis pitäskö naiset pahana, jos menis kohteliaasti sanomaan jotain että:" Mun on pakko myöntää, että sun kauneus ja naiselliset muodot saa mut ihan sekasin. Alan käymään sellaisialla seksuaalisilla ylikerroksilla, että olisi kiva käyttää tuo energia johonkin... Suhun... En voi tietenkään vaatia mitään, mutta luulen että sullakin olis kivaa... Miten olis kunnon panot?"

No ehkä vieläkin hienovaraisemmin. Tosin uskon, että joihinkin naisiin suoraviivaiset ehdotukset tehoo. Ja ehkä just tommoiset tosi hyvännäköset jotka on oikein laittautuneet seksikkäiksi, toivovatkin jotain tämmöstä. Vai kiusaavatko vaan.[/QUOTE]

No kyllähän imartelu aina on naisesta mukavaa, mutta aika epätodennäköstä että joku oikeesti lähtis mukaan jos tuollaista meet sanomaan. Riippu tietty sun ulkoisesta olemuksesta.

[QUOTE="ap";24565442]Luulen, et aika moni muukin mies on ihan samanlainen. Mutta siin on se ero, että runkkaus riittää. Niin mullekin jonkun aikaa, mutta nyt usein jossain kaupassakin kun näkee jonkun seksipepun, että olis pakko mennä sanomaan jotain...

No ehkä vieläkin hienovaraisemmin. Tosin uskon, että joihinkin naisiin suoraviivaiset ehdotukset tehoo. Ja ehkä just tommoiset tosi hyvännäköset jotka on oikein laittautuneet seksikkäiksi, toivovatkin jotain tämmöstä. Vai kiusaavatko vaan.[/QUOTE]

Suoraan sanottuna? Minusta olet pelottava. Jos joku tulisi minulle noin sanomaan, juoksisin karkuun ja soittaisin poliisin :D

Ei mutta. JOs runkkaus on ennen riittänyt, muttei enää. Missä vaiheessa tulee vastaan se raja, että sinun on PAKKO saada panna niitä kauniita naisia? Ja varsinkin jos ajattelet, että he haluavat sitä, koska pukeutuvat seksikkäästi? Ihan oikeasti, hae apua.

Mustakin toi alkaa mennä jo sairaaksi. Kuinka pitkä matka tuosta on raiskaamiseen? Jos et pysty kontrolloimaan enää halujas. Hae nyt apua ennenkun pilaat oman ja ehkä jonkun muunkin elämän jollain typerillä teoilla..

Jos oot ok näkönen niin luulis et yhdenillan juttujen saaminen ei ois vaikeaa.. Paitsi tietty jos ehdotat seksiä heti ensimmäisenä..

Noi raiskausjutut ny menee vähä yli. Kyllä mulla yhden illan juttuja onkin, mutta kun tuntuu että pitäis olla parit fuckbuddyt ja sitte vielä... No kai sitä pitäis mennä maksullisiin... Mutta kun:

Lähes päivittäin näen ainakin 1-2 semmosta naista, että niitä olis ihan pakko saada. Ja jos ei saa, niin tulee tunne... no en osaa sanoa. Ja aina ei ole kiinni siitä, että ne on ne 2 kauneinta naista vaan tilanteen mukaan sexyintä.

Nainen ei voi ees tietää mimmosta se on se miehen panohalu... semmosesta ei naisella oo ees tietoo, vain joillakin miehillä.

[QUOTE="ap";24565576]Noi raiskausjutut ny menee vähä yli. Kyllä mulla yhden illan juttuja onkin, mutta kun tuntuu että pitäis olla parit fuckbuddyt ja sitte vielä... No kai sitä pitäis mennä maksullisiin... Mutta kun:

Lähes päivittäin näen ainakin 1-2 semmosta naista, että niitä olis ihan pakko saada. Ja jos ei saa, niin tulee tunne... no en osaa sanoa. Ja aina ei ole kiinni siitä, että ne on ne 2 kauneinta naista vaan tilanteen mukaan sexyintä.

Nainen ei voi ees tietää mimmosta se on se miehen panohalu... semmosesta ei naisella oo ees tietoo, vain joillakin miehillä.[/QUOTE]

Eli niinkuin alunperin sanoinkin: Seksiaddikti. Ja edelleen: siihenkin saa apua!!

[QUOTE="vieras";24565606]Eli niinkuin alunperin sanoinkin: Seksiaddikti. Ja edelleen: siihenkin saa apua!![/QUOTE]

Ja sitä kannattaa sinunkin hakea. Koska addiktio = sairaus. Ja siltä sinä kuulostat.

Mä oonkin Chicolo. NOH nyt sitä sit on taas pakko lähtee kauppakeskukseen kumminkin kattoo sexy-pissiksiä. Ne vetoo eniten vaikka kyllä on paljon MILFeiki jokka saa sekoomaan. Toivotaan että onno käy... ei auttanu kysyy neuvoo naisilta ku asenne on se mikä on. Lisäks täälki hyppii mainoksii joist tulee seksi mieleen.

Et ole epänormaali. Tuollasiahan ne jotkut miehet ovat. Sellaisia miehiä yritän kyllä karttaa.

Sun pitää hankkia seksiseuraa, et pääset jyystämään oikein kunnolla. Musta tuntuu, että olet aika puutteessa. Mutta sitä en usko, että saat hyvännäköisen naisen, sorry!

[QUOTE="ap";24565576]Noi raiskausjutut ny menee vähä yli. Kyllä mulla yhden illan juttuja onkin, mutta kun tuntuu että pitäis olla parit fuckbuddyt ja sitte vielä... No kai sitä pitäis mennä maksullisiin... Mutta kun:

Nainen ei voi ees tietää mimmosta se on se miehen panohalu... semmosesta ei naisella oo ees tietoo, vain joillakin miehillä.[/QUOTE]

No olen kyllä satavarma, ettei oo miehellekään (jos sillä nyt on mitään merkitystä onko mies vai nainen, kyllä naisiakin panettaa) normaalia, että meinaa oikeesti suunnilleen kuolla himoonsa vaan siks et näkee jonkun jossain jolla on vaatteetkin päällä. Ehkä joskus just jossain teini-iän seksuaalisessa heräämisessä jotenkin ymmärtäisin.

Mut ehkä toi raiskausjuttu meni vähän yli mut aika pakkomielteiseltä kuulostat.

Toiseksi, miks ihmeessä tuut vauvapalstalle tästä avautumaan?

Mut ehkä toi fuckbuddy ois sulle hyvä ratkaisu. Tai maksulliset. Ja toivotan onnea mahdollisesti joskus tulevaan parisuhteeseen..

[QUOTE="ap";24565621]Mä oonkin Chicolo. NOH nyt sitä sit on taas pakko lähtee kauppakeskukseen kumminkin kattoo sexy-pissiksiä. Ne vetoo eniten vaikka kyllä on paljon MILFeiki jokka saa sekoomaan. Toivotaan että onno käy... ei auttanu kysyy neuvoo naisilta ku asenne on se mikä on. Lisäks täälki hyppii mainoksii joist tulee seksi mieleen.[/QUOTE]

Ai tää olikin provo! Mulle meni läpi ennen tätä viestiä.:D Jos sattuis et ei ole, niin onnea vaan toivottomaan yritykseen.:)

[QUOTE="ap";24565621]Mä oonkin Chicolo. NOH nyt sitä sit on taas pakko lähtee kauppakeskukseen kumminkin kattoo sexy-pissiksiä. Ne vetoo eniten vaikka kyllä on paljon MILFeiki jokka saa sekoomaan. Toivotaan että onno käy... ei auttanu kysyy neuvoo naisilta ku asenne on se mikä on. Lisäks täälki hyppii mainoksii joist tulee seksi mieleen.[/QUOTE]

Noh....tästä kommentista päätellen ap on juurikin teini-iän seksuaalisen heräämisen kynnyksellä :D Onnea vaan, kyllä ne halut siitä aikuistuessa helpottaa ja tasaantuu..

[QUOTE="vieras";24565650]Noh....tästä kommentista päätellen ap on juurikin teini-iän seksuaalisen heräämisen kynnyksellä :D Onnea vaan, kyllä ne halut siitä aikuistuessa helpottaa ja tasaantuu..[/QUOTE]

sama tuli mieleen jo ensimmäisestä viestistä.
taitais pojalla mennä tositilanteessa homma niinsanotusti reisille ennenkö mitään edes tapahtuis.:O

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24565675:
sama tuli mieleen jo ensimmäisestä viestistä.
taitais pojalla mennä tositilanteessa homma niinsanotusti reisille ennenkö mitään edes tapahtuis.:O

Näinpä :D suuret puheet pienellä miehellä..:)

taidat olla ihan normaali pikkuinen teini :D
älä huoli, kyllä sä opit hallitsemaan itsesi, ja vielä koittaa päivä, että et enää halua kaikkea missä on reikä ja liikkuu

Voin kertoa, että saisit turpaas ja helvetin äkkiä jos mulle tulisit kaupassa tai missä tahansa korvan juureen inisemään jotain panojuttuja.

En tiedä oletko normaali, mun mielestä et ihan tasapainoselta vaikuta.

Yhteistyössä