Olenko epätoivoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Oli juttua yhden miehen kanssa, mikä sitten yllättäin loppui. Mies ei voi puhua mistään,
välillä käy kylässä, mistä saa kuvan että tykkää. Ei kuitenkaan halua mitään.
Mutta ei myöskään suostu sanomaan että mitään ei tule. Ja mä haluaisin sen sanovan sen
jotta saisin rauhassa jatkaa elämää, ilman sitä, koska ei haluaisi mitään. Muutaman kerran
yrittänyt, eikä mitään.

Nyt mulla tuli fiilis että olenko mä jotenkin epätoivoinen, kun mä tätä jankkaan. En omasta
mielestäni kuitenkaan ole epätoivoinen, koska sitä ennen olin pari vuotta sinkkuna, koska en
halunnut mitään. Ja hänenkään jälkeen ei ole ollut ketään, puoli vuotta.

En tiedä, olo jotenkin ihan sekaisin.

Onko se kans sellaista, että se sanoo soittavansa, mutta sitten mitään ei kuulu? Laitat homman tauolle sanoen hänelle, että SÄ soitat sitten kun sinusta sille tuntuu, etkä sitten soita. Niin sun ei tarvitse odottaa soittaako se, mutta sä voit antaa itselles aikaa toipua erosta?

Toisaalta haittako sekään, jos olet epätoivoinen ja katsot homman ihan loppuun asti? Ei sitten jää kaivelemaan.

Viimeksi muokattu:
Onko se kans sellaista, että se sanoo soittavansa, mutta sitten mitään ei kuulu? Laitat homman tauolle sanoen hänelle, että SÄ soitat sitten kun sinusta sille tuntuu, etkä sitten soita. Niin sun ei tarvitse odottaa soittaako se, mutta sä voit antaa itselles aikaa toipua erosta?

Toisaalta haittako sekään, jos olet epätoivoinen ja katsot homman ihan loppuun asti? Ei sitten jää kaivelemaan.

Joo ei kyllä lupaile soittavansa. Mut välil törmätään kylil.

Ja oonko mä epätoivoinen..? En koe että se olis mulle se oikea, mut synkkaa todella hyvin. Ja rupeanko mä montaa vuotta täs odottelemaan et se saa jotain sanottua? Ei kyllä kiinnostaisi.

[QUOTE="Manttu";25448358]Ärsyttävä lukea tuollaista tekstiä kun rivinvaihto tehdään aivan ihmeellisissä kohdissa.[/QUOTE]

Siksi kun tää teksti menee ton reunan yli ja siiten en nää mitä kirjoitan. Niin vaihdan riviä siten että nään tekstin. Tosin nyt ei sitä tee, mut välil tekee. Sori.

[QUOTE="vieras";25448460]Jos hän haluaa olla vain ystävä?[/QUOTE]

Niin sitä en tiedä. Kun välil tykkää kuitenkin hipelöidäkin. Ja mä en kyl kavereitani normaalisti hiplaa..

[QUOTE="sanna";25448648]Ei miehiä voi ymmärtää..ne on ihan ihmeellisiä. Välillä halutaan ja sitten taas ei.
Et ole epätoivoinen kuitenkaan :)[/QUOTE]

Kiitos. Juuri tuon halusin kuullakin :)

Yhteistyössä