Olenko hassu kun teen näin? Lapseen liittyvää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Höperyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Höperyys

Vieras
Jos olen aamulla kotona kun lapsi lähtee kouluun, niin mulla on tapana katsoa eteisen tai keittiön ikkunasta lapsen perään ja katson niin kauan kunnes lapsi katoaa näkyvistä.

Lapsi on kuitenkin jo teini. :D

Jos olen aamulla kotona kun lapsi lähtee kouluun, niin mulla on tapana katsoa eteisen tai keittiön ikkunasta lapsen perään ja katson niin kauan kunnes lapsi katoaa näkyvistä.

Lapsi on kuitenkin jo teini. :D
Täällä toinen höperö, jonka on nähtävä ikkunasta, että dösä menee, kun vaimo tai (varhais)teini on lähdössä töihin/kouluun/muualle. No ylihuomenna tuo ei enää onnistu.

Katselen aina ikkunasta siihen asti, että vaimon auton takavalot häipyvät näkyvistä töihin lähtiessään.

Varmuuden vuoksi odottelen yleensä sitten vielä varttitunnin siltä varalta, että hän palaisi hakemaan jotain unohtunutta tavaraa. Sen jälkeen soitan rakastajattarelle, että tie on vapaa ja voi tulla.

Katselen aina ikkunasta siihen asti, että vaimon auton takavalot häipyvät näkyvistä töihin lähtiessään.

Varmuuden vuoksi odottelen yleensä sitten vielä varttitunnin siltä varalta, että hän palaisi hakemaan jotain unohtunutta tavaraa. Sen jälkeen soitan rakastajattarelle, että tie on vapaa ja voi tulla.

Monet kotiäidit tekee vastaavaa kun mies lähtee töihin niin soittaa rakastajalleen. :D Mutta sun vaimosi tapaakin rakastajaansa "töissä".

Yhteistyössä