Olenko hetero vai en... Miten se nykyään meneekään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";27660080]Oletko sinä Morrigan painiskellut saman asian kanssa kuin ap? Minä olen ja teen sitä vieläkin eikä se nyt ihan sama asia ole kuin että joku lemppariväri muuttuisi! Vaikkakaan en yritä itsekään tehdä tästä vaikeampaa kuin se onkaan, mutta välillä on kyllä vaikeitakin päiviä. Oletko ap juuri nyt ihastunut johonkin naiseen? Minä olen.[/QUOTE]

Olen kasvanut tietaen, etta voin rakastua minka tahansa sukupuolen edustajaan (joo, kaksi sukupuolta on minusta keinotekoinen ajatus). Siksipa kai asia on minulle suht simppeli, enka koe, etta sen kummempi, kuin etta lempivari olisikin muuttunut.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="a p";27658776]Mietin vaan, että nykyään ajatellaan, että homous on synnynnäistä, niin olisinkohan huomannut aiemmin jo, jos olisin bi. Siksi mietin, että tämä olisi joku vaihe. Mutta näköjään en ole yksin tämän asian kanssa. Mutta miten bi on niin eri asia kuin homous tai lesbous? Kyseessä on molemmissa samasta sukupuolesta kiinnostuminen.[/QUOTE]

Et välttämättä olis aiemmin huomannut. Ensinnäkin seksuaalisuus myös muuttuu elämän aikana, sitä voi muuttua enemmän tai vähemmän biksi. Toisekseen et ehkä ole osannut tunnistaa noita tunteita itsestäsi. Se heteromalli on niin vahva, että siihen menee helposti mukaan.

En ehkä stressaisi asiasta. Jos oot sinkku, niin anna mennä jos tapaat jonkun kiinnostavan ja ihanan ihmisen, oli hän sitten mies tai nainen. Ei siitä sukupuolesta kannata ongelmaa tehdä. Et ehkä etukäteen tiedä, tuleeko suhde naisen kanssa kestämään. Mutta tiedätkö muka ensitapaamisella miehenkään kanssa moista? No, et taatusti!

Jos taas oot parisuhteessa, niin ole onnellisesti parisuhteessa. Ei se, että on bi, sitä olemista muuta. Samalla tavalla sitä kaikilla on "houkutuksia" parisuhteen ulkopuolella, miehiä tai naisia. Ei se binä olo yhtään erilaista ole.

Oon siis ite miehen kanssa suhteessa oleva bi-nainen, väitän tästä jotain ymmärtäväni ;)