olenko huono äiti jos viikon kuluttua synnytyksestä menen töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
haluan kasvattaa lapsestani itsenäisen, mutta tiedän, että lapsi atrvitsee äitiään, mutta minulla on niin vaativa työ. en halua menettää tärkeitä töitä, mutta halun olla samalla hyvä äiti. onhan kuitenkin lapsella isä hoitamassa. olen vain niin sekaisin, etten tiedä mitä pitäisi tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hm. Moniko nainen istuisi viikon kuluttua synnytyksestä 8 tuntia työtuolissaan?
Minä en olisi istunut vielä kolmen viikon päästäkään...

Mä istuin ja olin lenkillä kaksi päivää synnytyksestä.. et ei se välttämättä vie viikkoja ellei niin halua esittää ja olla niin kovasti synnyttänyttä.. (en puhu nyt lääketieteellisesti kovia kokeneista)

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
Olet mielestäni silloin hiukka hullu. Jo itsesikin takia. Ei synnytyksestä viikossa toivu.

Mä toivuin kahdessa päivässä..

No ei se kyllä voi olla mitenkään mahdollista. Ellet sitten ole joku lääketieteellinen ihme. Voihan sitä olla pirteä ja monesti onkin eka päivinä, johtuen siitä, että käy ylikierroksilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä teet työksesi?
Kovasti halauksia vaikeaan tilanteeseen.

olen yrittäjä.

Ai, millaisella alalla?

Mitäs jos pistäisit sen miehes töihin, kummia lusmuja nykyään viljellään, eikö miestäs hävetä olla ilman työtä?

mieheni tekee myös työtä, mutta hän on hankkinut jo tuuraajan ja tarpeen vaatiessa mieheni voi ottaa lapsen mukaan töihin, mutta hän ei usko tekevänsä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
Olet mielestäni silloin hiukka hullu. Jo itsesikin takia. Ei synnytyksestä viikossa toivu.

Mä toivuin kahdessa päivässä..

Ei mulla ainakaan ollut mitään ongelmaa samanakaan päivänä, mitä/mistä siinä olis pitänyt toipua?

Hm. Moniko nainen istuisi viikon kuluttua synnytyksestä 8 tuntia työtuolissaan?
Minä en olisi istunut vielä kolmen viikon päästäkään...

Mä istuin ja olin lenkillä kaksi päivää synnytyksestä.. et ei se välttämättä vie viikkoja ellei niin halua esittää ja olla niin kovasti synnyttänyttä.. (en puhu nyt lääketieteellisesti kovia kokeneista)

Okei... mä sitten varmaan vaan esitin.

Yhteistyössä