N
nyt loksahti leuka
Vieras
koirat ja salillakin pitäis ehtii käydä muutama kerta viikossa.
No jo on tärkeysjärjestys! :O Koirat ja sali on tärkeämpiä, kuin että lapset saa asianmukaista ravintoa?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
koirat ja salillakin pitäis ehtii käydä muutama kerta viikossa.
Töihin menee se 9 h matkoineen kuten jo sanoin. Lopun arjen ajasta vie kotityöt, siivous, kaupassa käynti, koirat ja salillakin pitäis ehtii käydä muutama kerta viikossa.
Joskus oon tehnytkin, mut ei herätä kauheen suurta suosiota. Kyllä mä joskus ehdin viikonloppuna tekee parempaaki safkaa. Kyse on kuitenkin nyt vaan arjen illallisesta. Aamupala on yleensä puuroo ja marjoi, välipalat ja iltapala hedelmii ja lounaan syö hoidossa/koulussa. Eli tuskin suurta merkitystä vaikka tarjois illalliseksi suklaamuroja
No jo on tärkeysjärjestys! :O Koirat ja sali on tärkeämpiä, kuin että lapset saa asianmukaista ravintoa?!
Saako udella mikä on sinun parempaa safkaa, eli mitä teillä syödään viikonloppuisin?
mitäs sä luulet, että ne siellä hoidossa saa??
No teen joskus viikonloppuna itse lihapullia naudanjauhelihasta. Uunilohta, kinkkukiusausta, makaroonilaatikkoa..
Ja ei ne lapset siitä ruuasta niin välitä edes. Pääasia että pääsee harrastuksii, näkee kavereita, leikkipuistoo, laskee mäkeä jne. Paremmin noi varmasti voi kun jonku 24/7 keittiössä istuvan "kotiäidin" kersat. Sama pska niistä tulee, söi mitä söi
Kun molemmat tehdään 8 h duunipäivää (liukuva työaika), puol tuntia matkoineen on kello yleensä 16-18 kun ollaan kotona ja haettu lapset hoidosta. Sitten pitäs vielä lenkittää koirat, viedä lapset satujumppiin sun muihin harrastuksiin ja tehdä kotitöitäkin. Kaikki on nälkäsiä ja tahtoo ruuan eteen 10 minuutissa. Alapa siinä jotain paahtopaistia vääntämään.
Lapset ei ainakaa ruuasta valita. Hyvin maistuu ja normipainosia ollaan koko porukka![]()
Kun molemmat tehdään 8 h duunipäivää (liukuva työaika), puol tuntia matkoineen on kello yleensä 16-18 kun ollaan kotona ja haettu lapset hoidosta. Sitten pitäs vielä lenkittää koirat, viedä lapset satujumppiin sun muihin harrastuksiin ja tehdä kotitöitäkin. Kaikki on nälkäsiä ja tahtoo ruuan eteen 10 minuutissa. Alapa siinä jotain paahtopaistia vääntämään.
Lapset ei ainakaa ruuasta valita. Hyvin maistuu ja normipainosia ollaan koko porukka![]()
Kyllä täälläkin ollaan pyöritetty kiireistä perhearkea mutta koskaan en tarjoa lapselleni eineksiä. Tai no siis, koskaan ja koskaan. Joskus perjantai-illan kunniaksi tilataan pizzaa ja syödään vähän karkkia ja mehua, mutta muuten kyllä tehdään kaikki itse. Se on mulle kunnia-asia.
AP:n lapset varmasti tykkäävät helposta ja muka-maukkaasta einesruoasta, kun heidät on siihen totutettu. Sen rinnalla terveellinen kotiruoka on varmasti pahaa ja mautonta. Se että lapset ovat NYT normaalipainoisia ja tyytyväisiä, ei ole mikään syy jatkaa tuohon malliin. AP tekee lapsilleen karhunpalveluksen "pumppaamalla" heidät täyteen lisäaineita, rasvaa ja suolaa päivästä toiseen. Aikuisiällä (ja aikaisemminkin) sitten suonet tukkeutuu ja kolesteroli- ym. arvot "kiittävät".
Tuo ajanpuutteeseen vetoaminen on tekosyy. Nämä ovat loppujen lopuksi aivan TIETOISIA VALINTOJA.
Jos 'hyvän äitiyden' kirteeri on se mitä kersat syö niin kyllä, olet huono äiti. Luulisin äityteen kuitenkin kuuluvan muitakin osa-alueita.