olenko huono äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äitikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äitikö?

Vieras
Mulla pieni 2,5 kk vanha poika. poika on alkanut nukkua öisin niin että klo 21-22 nukkumaan, kitisee joka yö n. klo 2-3 jolloin laitan vain tutin suuhun (rauhottuu ja nukahtaa hetken kuluttua) ja jatketaan unia n. klo 5 asti, kunnes syötän ensimmäisen kerran. seuraavaksi herää noin klo 7-8 syömään ja sitten noustaankin jo ylös. Olenko huono äiti?

No et ole. Jos se kerran siihen tuttiin tyytyy ja noin pitkään sen jälkeen nukkuu ei nälkä ole kovin kova. Vai miksi sä olisit huono äiti, ymmärsinkö jotain väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja huono äitikö?:
Mulla pieni 2,5 kk vanha poika. poika on alkanut nukkua öisin niin että klo 21-22 nukkumaan, kitisee joka yö n. klo 2-3 jolloin laitan vain tutin suuhun (rauhottuu ja nukahtaa hetken kuluttua) ja jatketaan unia n. klo 5 asti, kunnes syötän ensimmäisen kerran. seuraavaksi herää noin klo 7-8 syömään ja sitten noustaankin jo ylös. Olenko huono äiti?

Mä kyllä annoin maitoa tuon ikäiselle yölläkin, mut ei kai kaikki vauvat tarvitse.

Sinuna antaisin viimeisen iltamaidon vähän myöhempään niin saat sitten rauhassa nukkua. Pitkä aika pienen olla ilman evästä, jos klo:21 viimeinen ja seuraava klo:5

Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:

Sinuna antaisin viimeisen iltamaidon vähän myöhempään niin saat sitten rauhassa nukkua. Pitkä aika pienen olla ilman evästä, jos klo:21 viimeinen ja seuraava klo:5

No kyllä jotkut vauvat vain alkaa nukkumaan jopa täysiä öitä ihan pienestä. Jos tutilla rauhoittuu ja nukkuu vielä 2-3 tuntia ei se nälkä voi olla kovin kova. Kyllä vauva pitää huolen siitä, että äiti huomaa nälän vaivaavan.

Yhteistyössä