H
Huono äiti
Vieras
Minulla on kolme lasta, neljävuotias, 1v3kk ja 1viikon ikäinen vauva..
Olen niin "masentunut" jaksamisestani ja pärjäämisestäni..
Lapset ovat kotona kotihoidossa ja se huolettaakin tässä..
Miten jaksan kun vauva valvottaa öisin, esikoinen ei nuku enää päiväunia, en pysty lepäämään missään vaiheessa..
Soitin lapsille päivähoitopaikkaa ja sainkin sen niin, että lapset menevät kolme kertaa viikossa hoitoon.. esikko onkin jo jankannut mulle sitä pitkään että hän haluaisi tarhaan kun muutkin lapset käyvät siellä!
Esikko käy seurakunnan kerhossa 2krt viikossa..
Hän on ollut pphoitajalla aiemmin jo muutaman vuoden kun kävin töissä..Nyt hänkin kotona ollut yli vuoden..
Mut surettaa tuo tosikko,hän on kuitenki niin pieni vielä.. On kyllä todella reipas ja tomera tyttö.. Mutta silti
Nyt mua surettaa teinkö väärin kun soitin lapsille paikan 3krt viikossa päiväkodissa... 
Ähh, onpas sekavaa tekstiä...
Mua huolettaa mun jaksaminen niin paljon että tein sen.,.
Mies on niin paljon töissä että voisi sanoa et olen arki yh..
Olen niin "masentunut" jaksamisestani ja pärjäämisestäni..
Lapset ovat kotona kotihoidossa ja se huolettaakin tässä..
Miten jaksan kun vauva valvottaa öisin, esikoinen ei nuku enää päiväunia, en pysty lepäämään missään vaiheessa..
Soitin lapsille päivähoitopaikkaa ja sainkin sen niin, että lapset menevät kolme kertaa viikossa hoitoon.. esikko onkin jo jankannut mulle sitä pitkään että hän haluaisi tarhaan kun muutkin lapset käyvät siellä!
Esikko käy seurakunnan kerhossa 2krt viikossa..
Hän on ollut pphoitajalla aiemmin jo muutaman vuoden kun kävin töissä..Nyt hänkin kotona ollut yli vuoden..
Mut surettaa tuo tosikko,hän on kuitenki niin pieni vielä.. On kyllä todella reipas ja tomera tyttö.. Mutta silti
Ähh, onpas sekavaa tekstiä...
Mua huolettaa mun jaksaminen niin paljon että tein sen.,.
Mies on niin paljon töissä että voisi sanoa et olen arki yh..