Olenko ihan toivoton tapaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skeje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Skeje

Vieras
Olimme ex-mieheni kanssa päättäneet jättää ehkäisyn ja lapsi sai tulla jos oli tullakseen. Noin vuoden päivät kerkesimme olla ilman ehkäisyä kunnes napsahti plussa raskaustestiin. Kun kerroin miehelle exälle olevani raskaana, hän sanoi olevansa iloinen, mutta tämän jälkeen kaikki muuttui. Kun raskaus eteni, alkoi läheisyys loppumaan. Ex ei halunnut enään minun halaavan häntä tai istuvan hänen viereensä sohvalla, ihmettelin kovin mutta ajattelin että jotenkin ohimenevää. Hän ei enään halunnut halata minua, suudella tai saatika harrastaa seksiä. Viimeisin kerta kun harrastimme seksiä oli kun olin 4-kuulla raskaana, ja silloinkaan miehellä ei seisonut loppuun saakka..

Ymmärrän että seksi ei välttämättä raskaana olevan naisen kanssa maistu, mutta se että kaikki läheisyys loppui.. oli aivan hirveätä. Olin raskaana, henkisesti yksin raskaana vaikka piti olla kaksin.

Mies alkoi juomaan. Joka viikonloppu hän juoksi kapakoissa tai tinttasi kotona jurrin, ei auttanut vaikka kuinka pyysin häntä lopettamaan ja jäämään kotiin kanssasi että olisimme voineet yhdessä viettää aikaa.. ei. Joka vitun viikonloppu hän lähti juomaan, välillä sanoi menevänsä kahville mutta jäi sille reissulle..
Olin niin yksin :'( . Koko raskauden aikana mies halasi minua 3 kertaa, ja nekin humalassa ollessaan. Silloin hän lupasi lopettavansa juomisen kun vauva on syntynyt.

Kun kysyin mitä pahaa olen tehnyt että minua ei voi enään edes halata, ei hän osannut vastata. Minussa ei kuulema ollut vika, vaan hänessä. Ajattelin että tulevaa isää jännittää ja ehkä lapsen syntymän jälkeen hän sitten muuttuu. Toisin kävi. Tyttäreni oli 1½vko vanha kun hän lähti taas baariin.

Edes sinä päivänä kun lapsemme syntyi, hän ei halannut minua.Synnytys kesti 22-tuntia, koko sinä aikana hän ei kertaakaan tarjonnut apuaa tms.. Ponnistusvaiheessa häädin hänet pois huoneesta. En halunnut häntä vierelleni, olin ollut yksin raskauden joten synnytinkin yksin. Koin että näin on parempi.

Tämä läheisyyden puute jatkui tytön syntymän jälkeen. Kertaakaan hän ei koskenut minuun, nukuimme eri huoneissa. Koskaan hän ei nähnyt minua alasti.
Ei halauksia, läheisyyttä, suukkoja.. ei yhteisiä vaunulenkkejä. Se kaikki mitä olin perheestä haaveillut ei tapahtunut. Tunsin itseni niin rumaksi.
Olin synnyttänyt lapsen, eikä lapsen isä edes halunnut hipasita minua. Olin kuin ilmaa.. :'(

Tästä kaikesta aiheutui tietenkin riitoja. Kun tyttäreni oli 5kk, päätin että hän ei tule enään koskaan kuulemaan vanhempien riitelyä, äidin itkua ja katsomaan kun isä konttaa kännissä kotiin. Erosin miehestä. Nyt olemme asuneet tyttäreni kanssa puoli vuotta kaksin uudessa kodissa, ja olen alkanut saamaan jo itsetuntoani palautettua. Nykyään kun katson itseäni peilistä näen äidin, en rumaa raskausarpia täynnä olevaa lehmää. Eksäni tuhosi itsetuntoni ihan totaallisesti.

Nyt olenkin miettinyt että mitä tulevaisuudessa? Kuinka pystyn tai paremmin sanottuna rohkenen ottamaan askeleen uuteen suhteeseen? Pystynkö enään luottamaan mieheen? Ajattelin että jos alkuun ei mitään vakavaa, vaikka seksisuhde.. mutta minua pelottaa pelkkä ajatuskin. Kukaan ei ole nähnyt minua alastomana raskausajan jälkeen, ei edes lapseni isä. Hän näki vilauksen vatsani arvista, ei muuta.

Kuinka uskallan riisuutua miehen edessä ja sen lisäksi vielä kertoa että en ole ollut miehen kanssa lapseni syntymän jälkeen? Onko teillä antaa jotain neuvoja / vinkkejä mitä minun kannattaisi tehdä jotta saisin rohkeutta olla taas nainen? Olen vasta 23-vuotias ja tuntuu kuin koko elämä olisi jo eletty. Vain minä ja raskauden runtelema vartalo, jotta edes lapsen isä ei halunnut koskea :'( Olenko ihan menetetty tapaus?

Kiitos jos jaksoit lukea ja kiitos jos jaksat auttaa omilla neuvoillasi. Olen niin surullinen ja toivon että täältä saisin edes jotain apua.

Sä teit jo tärkeimmän, eli jätit käsittämättömän itsekeskeisen ns."miehesi", etkä jäänyt kynnysmatoksi.

Sinun ehkä kannattaisi tarkkailla muita naisia. Kukaan ei ole täydellinen, minullakin on riippurinnat ja hirveä määrä raskausarpia, jokunen ylikilokin. Silti kelpaan. Jokaisessa meissä on jotakin epätäydellisyyttä, mutta se on ainakin tehokas tapa karsia typerykset. Fiksut ymmärtävät, että jokainen muuttuu elämän varrella ja että se ei ole tärkeää, jotkut erityisen fiksut osaavat jopa arvostaa sitä elettyä elämää, joka kropasta näkyy.

Jos sattuu, ettet kelpaa jollekulle siitä syystä, että sinulla on arpia tai että arastelet ekaa seksikertaa synnytyksen jälkeen, hän ei ollut arvoisesi ja oli hiton hyvä, että pääset hänestä. Suurin osa miehistä on kuitenkin ihan järjellä ja tunteilla varustettuja.

Rohkeutta! :)

:o hyi kun tuli kylmät väreet! kaikenlaisia idiootteja sitä onkin olemassa! Pää pystyyn vaan nyt, enpä usko että monikaan mies osaa sanoa vällyjen välissä eroa synnytäneen ja synnyttämättömän välillä. Raskausarpiakin on monilla naisilla riippumatta siitä ovatko he raskaana olleet.

[QUOTE="milla";27398632]Sä teit jo tärkeimmän, eli jätit käsittämättömän itsekeskeisen ns."miehesi", etkä jäänyt kynnysmatoksi.

Sinun ehkä kannattaisi tarkkailla muita naisia. Kukaan ei ole täydellinen, minullakin on riippurinnat ja hirveä määrä raskausarpia, jokunen ylikilokin. Silti kelpaan. Jokaisessa meissä on jotakin epätäydellisyyttä, mutta se on ainakin tehokas tapa karsia typerykset. Fiksut ymmärtävät, että jokainen muuttuu elämän varrella ja että se ei ole tärkeää, jotkut erityisen fiksut osaavat jopa arvostaa sitä elettyä elämää, joka kropasta näkyy.

Jos sattuu, ettet kelpaa jollekulle siitä syystä, että sinulla on arpia tai että arastelet ekaa seksikertaa synnytyksen jälkeen, hän ei ollut arvoisesi ja oli hiton hyvä, että pääset hänestä. Suurin osa miehistä on kuitenkin ihan järjellä ja tunteilla varustettuja.

Rohkeutta! :)[/QUOTE]

Kiitos rohkaisevista sanoistasi :) ongelma onkin siinä että en tiedä miten kerron uudelle mahdolliselle seksikumppanille että hän on se "toinen ekakertani" ja kuinka saisin rohkeutta olla luonnollisen alastomana hänen kanssaan.. pitäisikö minun antaa hänen koskea arpiani? tulee vaan niin nössö olo, mutta kun on vaan niin epävarma itsestään... :(

Kiitos rohkaisevista sanoistasi :) ongelma onkin siinä että en tiedä miten kerron uudelle mahdolliselle seksikumppanille että hän on se "toinen ekakertani" ja kuinka saisin rohkeutta olla luonnollisen alastomana hänen kanssaan.. pitäisikö minun antaa hänen koskea arpiani? tulee vaan niin nössö olo, mutta kun on vaan niin epävarma itsestään... :(

Mä en usko, että sä päädyt kirkkaassa päivänvalossa yhdenkään miehen sänkyyn sillä tavalla, että sun pitää ensin esitellä jonkinnäköinen vikalista. Sen sijaan uskallan väittää, että löydät jonkun, joka sytyttää kipinän ja ajaudutte sänkyyn ajattelematta ulkonäköseikkoja.

Mulla itselläkin on kyllä ollut se mielikuva, että siinä mä seisoisin alasti, selittelemässä kroppaani ja mies katsoisi arvioiden vaikka sohvalta käsin, siis jotenkin etäältä. Mutta eihän se niin mene, ei semmoisen tyypin kanssa päästä edes siihen riisumisvaiheeseen. Kun kolahtaa oikealla tavalla, niin ei siinä paljoa toisen virheitä tuijotella, annetaan palaa vaan. Muuten vähintään kolmannes ihmisistä olisi pysyvästi vailla seksiä, eihän kukaan halua joutua ensin syyniin ja sitten vasta ehkä sänkyyn. Et sinäkään varmasti vaatisi miestä pyörimään munasillaan edessäsi ennen ekaa seksikertaa. :)

Asiat etenevät ihan luonnollisesti, kun vaan löytyy se mies, jonka kanssa haluaa edetä pidemmälle. Näin väitän.

Kiitos rohkaisevista sanoistasi :) ongelma onkin siinä että en tiedä miten kerron uudelle mahdolliselle seksikumppanille että hän on se "toinen ekakertani" ja kuinka saisin rohkeutta olla luonnollisen alastomana hänen kanssaan..

Ehkä se uusi kumppani ei ole sopiva, jos et pysty kertomaan hänelle? Mua jännitti samat asiat kun olin vielä neitsyt ja ahdisti kun tapailin joitakin miehiä ja kuvittelin sitä tilannetta kun joskus edettäisiin siihen asti että heille pitäisi kertoa ja olla alasti heidän edessään jne, mutta kun ne tapailut loppui ja aloin tapailla nykyistä miestäni, hänen kanssaan kaikki tuntui luontevalta ja turvalliselta, eikä tarvinnut jännittää että mitä se toinen ajattelee.

parempi lähteä suhteesta jos on riitoja koska lapsi kärsii niistä itse lähdin yli 3v sitten ja en ole katunut mut nyt exän kans hyvät välit ja tytär on tälläkin hetkellä isällään viettämässä syyslomaa :)

Unohdin taas kerran puolet asiasta...

Voithan sä kokeilla ihan ensi alkuun seksiä ihan yksin, jos sulla ei ole dildoa, tilaa sellainen. Silloin sun ei ainakaan tarvitse pelätä kipua, jos olet epävarma siitä, onko kaikki alapäässä ennallaan. Mulla ainakin eka raskauden jälkeinen seksikerta oli aika pelottava, kun en tiennyt, sattuuko se vai ei. Tokan raskauden jälkeen oli helpompaa.

Ja oikeasti, sä unohdat kyllä arvet ja koet miehen kosketuksen kyljissä, vatsalla, lantiolla, etkä arvilla. No ok, on joitain asioita, joista on vaikeampi päästä yli. Mulla se asia on rinnat. Ne ovat aika kurjassa jamassa liki kolmen vuoden imetyksen jäljiltä, enkä ollut niistä erityisen ylpeä ennenkään. Niihin koskeminen on edelleen kiusallista. Toisaalta, mikään ei estä pitämästä nättejä rintsikoita ja korsetteja, joten vedän ylleni sellaisen, jos haluan tuoda kroppaani erityisesti esille seksin aikana.

Oi ei :( Minä en olisi kyllä kestänyt noinkaan pitkään tuollaisen kanssa... varmaan :/ mutta kuulostaa kovasti samalle kuin äitini ex. Mutta kaikki hyvin kun tapasi nykyisen mihensä eli isäni =)

Olet kokenut kovia, voimia sinulle ja usko tulevaisuuteen . <3

[QUOTE="mie";27398704]parempi lähteä suhteesta jos on riitoja koska lapsi kärsii niistä itse lähdin yli 3v sitten ja en ole katunut mut nyt exän kans hyvät välit ja tytär on tälläkin hetkellä isällään viettämässä syyslomaa :)[/QUOTE]

Siksi juuri lähdinkin koska olen sitä mieltä ettälapsien ei tarvitse kuunnella sitä vanhempien jatkuvaa riitelyä

Mulla oli sektioarpi, maharöllöä ja raskausarpia, kun erosin miehestäni. Jännitin kovin sitä, että ne pitää paljastaa jollekulle muulle. Mutta kaikki kävi vaan jotenkin niin luonnollisesti, ja ei siinä hetkessä oikeesti tuijotella toisen arpia ja vikoja vaan nautitaan seksistä.

Hyvin sä pärjäät, usko pois!

Näin toivon ja oletan, että kun joskus löydän uuden miehen ei hän ensimmäisenä ole katsomassa arpiani vaan minua itseäni kokonaisuudessa. Silti aina kun mietin että vitsit jos joskus vielä löytäisi kivan miehen elämäänsä tulee heti ajatus: ai niin mutta mun arpeni.. Kai se jotenkin tuntuu vielä pahemmalta kun eksäni ei edes halunnut nähdä niitä. Jotenkin uskon et jos olisin ollut miehen kanssa synnytyksen jälkeen, ei uuden suhteen aloittaminen tuntuisi näin pelottavalta. Mä en oikeasti muista koska mua on viimeksi halattu.. viime vuonna?

Olenkin miettinyt että jos hankkisin jonkun välineen minkä avulla voisin kokeilla soolo-seksiä. Minulla kun ei ole mitään tietoa miltä seksi tuntuu synnytyksen jälkeen niin tuo voisi olla hyvä keino vähän kokeilla miltä se tuntuikaan.

Hitsi kun ei saa kyyneleiltä kirjoitettua. Haluan vain sanoa että kiitos ihanat ketkä olette vastanneet. Pelkkä tieto siitä että joku sieltä teistä haluaa edes muutamalla lauseella auttaa, lämmittää mieltä aivan älyttömästi. Kiitos siitä teille! <3

Mulla oli sektioarpi, maharöllöä ja raskausarpia, kun erosin miehestäni. Jännitin kovin sitä, että ne pitää paljastaa jollekulle muulle. Mutta kaikki kävi vaan jotenkin niin luonnollisesti, ja ei siinä hetkessä oikeesti tuijotella toisen arpia ja vikoja vaan nautitaan seksistä.

Hyvin sä pärjäät, usko pois!

Saanko kysyä miten tämä uusi mies suhtautui arpiisi kun sitten jossain vaiheessa näki nämä kunnolla? Minulla tämä exä käänsi nopeasti päänsä pois ja katseli muualle, ihan kuin hän ei olisi mitään mukamas nähnyt.. :( Tuntui ihan kamalalta...siksi pelkäänkin sitä reaktiota uuden miehen puolelta.

Yhteistyössä