Olenko ihastunut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastus

Vieras
Pidän eräästä miehestä todella paljon ja hän on todella mukava ja hauska ja tulemme toimeen toistemme kanssa todella hyvin vaikka emme ole tunteneet kuin vähän aikaa.. En tiedä kuitenkaan onko tämä mies ulkonäöltään "unelmieni mies" joten voinko olla ihastunut mieheen joka mielyttää minua mukavuudellaan yms ja ulkonäöltään kasvojen osalta??

Muista tarkastaa sen vasemman jalan pikkuvarpaan kynnen muoto, ennen kuin päätät oletko ihastunut :O Ettei tuu sitten jälkikäteen pettymyksiä, jos sen muoto ei miellytäkään sun silmää ;)

sua miellyttää kaikki muu paitsi sen vartalo - Sellaisen käsityksen tuosta saa. Aika älytöntä.. Jos et pidä kaikesta ja tiedät että se ärsyttäisi sua lopun ikää niin miksi vatvoa ?

Alkuperäinen kirjoittaja Siis :
sua miellyttää kaikki muu paitsi sen vartalo - Sellaisen käsityksen tuosta saa. Aika älytöntä.. Jos et pidä kaikesta ja tiedät että se ärsyttäisi sua lopun ikää niin miksi vatvoa ?

En sanonut että se ärsyttäisi.. Ja kuten Veneficakin sanoi "Hän on kaikinpuolin muuten mun unelmien rinssi"

Alkuperäinen kirjoittaja ihastus:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis :

En sanonut että se ärsyttäisi.. Ja kuten Veneficakin sanoi "Hän on kaikinpuolin muuten mun unelmien rinssi"

No jos sitten kelpaa niin eikö sitä voi vaan kokeilla ?

Alkuperäinen kirjoittaja ihastus:
Ulkonäöllä ei teille ole muka mitään merkitystä??

helvetti sentään, jos mies/nainen tuntuu hyvältä ja sopivalta kumppaniehdokkaalta niin ei siinä kyllä nyt ulkonäöllä ole suurinta osaa. Kyllä se yhteinen tulevaisuu, viihtyvyys, rakkaus ja kaikki muut asiat syntyy muusta kuin ulkokuoresta. Mä luulen, että monillakaan ei ole sitä unelmien miestä (joka asiassa siis ) vierellään, mutta silti ollaan onnellisesti yhdessä :)