Olenko jo ihan myöhässä vai ostaako joku vielä kesävaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon mattimyöhäinen ja ostan vasta nyt kesävaatteet. Tänään oli meidän tarjoustalossa jo alennetuista kesävaatteista vielä lisää -50%. Joten lapset sai shortseja 1,5egellä ja teepaitoja samoin. Halvemmalla lähti uudet vaattet, kuin mitä käytetyt kirppareilla/huutonetissä.

En oo mitään vielä ostanut... Esikoisella onkin, kuopukselle en oo mitään vielä ostanut, tai no sandaalit on, mutta ei shortseja tms.

Itellä ei oo mitään, kun laihdutus meneillään ja oon luvannut itselleni, etten osta mitään ennenkuin tavoite on täynnä. Kiva nyt sit kulkea pari numeroa liian isoissa vaatteissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Mä oon mattimyöhäinen ja ostan vasta nyt kesävaatteet. Tänään oli meidän tarjoustalossa jo alennetuista kesävaatteista vielä lisää -50%. Joten lapset sai shortseja 1,5egellä ja teepaitoja samoin. Halvemmalla lähti uudet vaattet, kuin mitä käytetyt kirppareilla/huutonetissä.

Jeps, ostin lapsille kivat sandaalit 2,50? pari. :)

Mä tarttisin pojalle lyhythihaisia kauluspaitoja kesäksi. KAmalasti sukujuhlia tulossa, eikä yhdessä samassa viitsisi niitä kaikkia käydä. Eli ostaisin ainakin sellaisia. T-paitoja kyllä kaappi tursuaa

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mä tarttisin pojalle lyhythihaisia kauluspaitoja kesäksi. KAmalasti sukujuhlia tulossa, eikä yhdessä samassa viitsisi niitä kaikkia käydä. Eli ostaisin ainakin sellaisia. T-paitoja kyllä kaappi tursuaa

Minkä kokoista?

Yhteistyössä