K
Keittiönoita
Vieras
Ei ollut ap:n kanssa tarkoitus puhua koko asiasta tässä ketjussa, mutta nyt kun joku jo tuon mainitsi, niin parempi katkoa turhilta huhuilta ja spekulaatioilta siivet heti alkuunsa. Varsinkin, kun lähden kohta muutamaksi päiväksi työmatkalle enkä pääse tänne kommentoimaan, jos tästä syntyy taas joku helvetillinen älämölö.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Eiköhän tämä ongelma ratkennut joKeittiönoita oli laittanut yv:tä ja keittiönoidan viestejä lukeneena tais nyt mennä niin että keittis kustansi ap:n lasten rannekkeet.
Mistä sä tän tiedät?
Kyllä, minä lahjoitin ap:n pojille rahat Linnanmäkireissuun. Ap ei sitä multa pyytänyt ja aluksi kieltäytyikin ottamasta rahoja vastaan. Kehoitin häntä kuitenkin ajattelemaan asiaa vaikkapa arpajaisvoittona ja itsehän minä tarjouduin reissun maksamaan. Mä avustan mieluummin näin kuin erilaisten järjestöjen kautta. Nyt kaksi poikaa pääsee laitteisiin ja saa vähän pelatakin Lintsillä. Mulla on omat lapset aikuisia eikä vielä lapsenlapsia, joille bongata huvipuistoreissuja. Jos saan hyvän mielen bongaamalla jonkun ventovieraan, niin se olkoon mun oma asiani.